روش ست کردن کیف و کفش+ نکات مهم ست کردن

روش های ست کردن کیف و کفش
خلاصه

روش ست کردن کیف و کفش در استایل ما تاثیر زیادی دارد اما این روزها قواعد ست کردن تغییر کرده است. اگر اهل ترند های روز باشید حتما می دانید که سلیقه هر شخص در ست کردن حرف اول را می زند

1400/6/28
2267 بازديد
روش های ست کردن کیف و کفش

روش های ست کردن کیف و کفش

 روش های ست کردن کیف و کفش، کیف و کفش زنانه

 

روش ست کردن کیف و کفش یکی از مهم ترین اصول دنیای مد بوده است که بیانگر چیزهای زیادی درباره شخصیت هر فرد هست.

اما این روزها استایلیست ها می گویند سلیقه ی هر شخص حرف اول را می زند یعنی هرچیزی که به خصوصیات فردی شما نزدیک باشد بهترین انتخاب برای شماست.

این موضوع باعث تغییر در نحوه ست کردن کیف و کفش شده است اما با این وجود خرید کیف زنانه و کفش زنانه یک سری اصول و قواعدی دارد که در این مقاله از کالا تیتر با هم به آن می پردازیم.

 

ست کردن کیف و کفش مونوکروم

 

کیف و کفش، ست کردن،

 

مونو به معنی یک و کروماتیک به معنای رنگ می باشد به همین دلیل لباس پوشیدن یک رنگ را مونوکروم می گویند.

شما می توانید از پنج رنگ اما در یک تناژ استفاده کنید. و برای اینکه ترکیب استایلتان کسل کننده نشود می توانید رنگ کیف خود را مشکی ، سفید، یا یک رنگ کاملا متفاوت انتخاب کنید.

و رنگ کفشتان را مانند پنج رنگ اصلی که در استایلتان به کار بردید ، استفاده کنید. 

جنس کیف و کفش در ست کردن

اگر قصد دارید کفش چرمی بپوشید نمی توانید از کیف پارچه ای استفاده کنید.

بهتر است که جنس کیفتان هم چرم باشد یا حداقل بخشی از آن چرم باشد. این قانون درباره ی هر جنس از کیف و کفش صدق می کند.

کفش، کیف، ،زنانه،

 

ست کردن کیف و کفش با مانتو

در این نوع از ست کردن معمولا رنگ مانتو به عنوان رنگ اصلی در نظر گرفته می شود. که بهتر است رنگ کیف یا کفشتان یک درجه تیره تر یا روشن تر باشد.

در روش های ست کردن کیف و کفش حتما باید موقعیت را در نظر گرفت شما می توانید برای یک مهمانی از یک کیف و کفش مجلسی استفاده کنید.

اما نمی توانید این استایل را در دانشگاه یا در محیط کار به کار ببرید. گاهی وقت ها هم بد نیست که از رنگ های کاملا بی ربط در ست کردن کیف و کفش استفاده کنید.

برای مثال فرض کنید یک کوله پشتی سفید دارید می توانید از کفش یا کتانی سرخابی استفاده کنید.

شاید همیشه این شرایط وجود نداشته باشد که بتوانید کیف و کفشتان را باهم ست کنید خلاق باشید در این موقعیت ها با یک پارچه، اکسسوری یا استیکر برای کیفتان می توانید خیلی هوشمندانه این کار را بکنید.

رنگ های یکسان

 

ست کردن کفش زنانه، کیف و کفش، نحوه،


امروزه به کارگیری این روش که حتما رنگ کیف با کفش یکی باشد زیاد مطرح نیست. و این قانون که کیف و کفش حتما باید از یک جنس باشد نیز دیگر مانند گذشته جذاب و مهم نیست.

برای شیک بودن حتما نیازی به ست کردن کیف و کفش ندارید.
نکته مهمی که در ست کردن کیف و کفش مطرح است، استفاده از جنس هماهنگ بین کیف و کفش است.
یکی از انواع ست کردن های امروزه این است که میتوانید با به کارگیری کمی خلاقیت از ترکیب رنگ های هماهنگ بین کیف و کفشتان استفاده کنید.
یکی دیگر از ست هایی که امروزه استقبال زیادی از آن میشود، ست کردن رنگ کیف با رنگ شال و روسری است، که با به کارگیری آن میتوانید یک ست خاص و جذاب داشته باشید.
گزینه دیگر استفاده از رنگ های هم خانواده و هم تناژ است. برای مثال با ترکیب رنگ های صورتی وکرم که یکی از ست های شیک و زیبا محسوب میشود، میتوانید یک استایل زیبا بسازید.

ست کردن کیف ناتالی کالا تیتر

گاهی اوقات نیز ترکیب و استفاده از رنگ های بی ربط است که کارجالبی خواهد بود.

برای مثال داشتن یک کتانی زرد با یک کوله پشتی نارنجی شاید در نگاه اول جالب به نظر نرسد اما با کمی دقت پی خواهید برد که از ترکیب بعضی رنگ ها یک استایل جذاب و زیبا ساخته اید که یک تیپ متفاوت نیز برای شما ساخته است.
یکی از گزینه های دیگر برای ست کردن کیف و کفش، ست کردن کیف با قسمت بالا تنه لباس هایتان است.
از این روش برای زمان هایی که با مشکل کمبود تنوع کیف مواجه شدید، میتوانید استفاده کنید و حتما لازم نیست به دلیل نبود تنوع رنگ، از کیف رنگ مشکی استفاده کنید.

اگر اهل تنوع خیلی زیاد در خرید کیف نیستید، سعی کنید که از طرح های ساده تر در انتخاب کیف هایتان استفاده کنید تا راحت تر بتوانید آن را با کفش و لباس هایتان ست کنید.
برای مثال ست کردن یک کیف پلنگی یا طرح هایی از این سبک، کار پیچیده تری خواهد بود.
برای جلوگیری از یکنواختی در رنگ ها سعی کنید کفش تان را یک یا دو درجه روشن تر از بقیه رنگ های ست خود انتخاب کنید. با این کار علاوه بر تنوع و زیبایی بالایی که به کار خود داده اید، جذابیت خود را نیز بالا برده اید.
استفاده از رنگ های طوسی و سفید در خرید کیف و کفش یکی از هوشمندانه ترین انتخاب ها است.
کیف و یا کفش طوسی را به راحتی با رنگ های سفید، آبی، صورتی، قرمز و حتی زرد میتوانید ست کنید و یک اکسسوری زیبا و جذاب خلق کنید.

با وجود همه صحبت ها خیلی ها استفاده از یک رنگ در ست کردن کیف و کفش را دوست دارند که این اصلا بد نیست همانطور که در بالا گفتیم این ها همه سلیقه هر فرد است و مهم این است که کیف و کفش خود را طوری ست کنید که یک استایل شیک و عالی داشته باشید.

 

روش های ست کردن کیف و کفش

چطوری میتونم کمکتون کنم؟