کیف کمری+ مدل های خاص و شیک

ایده هایی جذاب برای ایجاد استایل مناسب با کیف کمری
خلاصه

کیف کمری دوباره محبوبیت خود را به دست آورده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. و ما امروزه در کوچه، مراکز خرید، اتوبوس و غیره شاهد تعداد زیادی از آنها هستیم. اگر دوست دارید یک ظاهر شیک و در عین حال جذاب داشته باشید از کیف‌های کمری غافل نشوید و سعی کنید در استایل‌های روزمره خود از آنها استفاده کنید، پشیمان نخواهید شد.

1400/8/10
2087 بازديد
ایده هایی جذاب برای ایجاد استایل مناسب با کیف کمری

کیف کمری را چگونه در استایل به کار ببریم؟


شاید با خودتان فکر کنید که تا وقتی کیف دستی هست، چرا باید به سراغ کیف کمری رفت؟ یا اینکه این مدل کیف همه پسند نیست و خانم‌ها آن را به عنوان یک اکسسوری قبول ندارند. اما باید به شما بگوییم که سخت در اشتباه هستید! امروزه کیف کمری طرفداران زیادی پیدا کرده است و ممکن است تعداد زیادی از آنها در طول روز به چشم شما بخورد.

کیف کمری نه تنها بسیار کاربردی و شیک است، بلکه باعث می‌شود به مد دهه‌های 80 و 90 برگردیم. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این کیف‌ها با الهام گرفتن از کیسه کانگورو طراحی شده‌اند و در گذشته توسط مردان برای ورزش و کار استفاده می‌شد.

چندین سال به دلایلی از محبوبیت آنها کم شد، اما به نظر می‌رسد که دوباره مورد توجه مردم و به ویژه خانم‌ها قرار گرفته است.
چه آنها را دوست داشته باشید و چه نداشته باشید، کیف کمری دوباره جایگاه خودش را در مد و فشن پیدا کرده است.

کیف کمری مدل جدید


دلیل علاقه بعضی از خانم‌ها به این اکسسوری چیست؟


خب، بسیار واضح است! در حالیکه دست‌های شما آزاد است، می‌توانید وسایل ضروری خود را حمل کنید بدون اینکه اذیت شوید. با استفاده از این کیف جذاب می‌توانید وسایل دیگری را با دست خود حمل کنید یا اینکه هنگام سرما دست خود را در جیب کت یا پالتو قرار دهید بدون اینکه نگران باشید کیف شما را بدزدند!
اما نکته مهم این است که کیف کمری باید با ظاهر و استایل شما همخوانی داشته باشد.

همه ما دوست داریم کیف کمری داشته باشیم اما از طرفی نیز دوست داریم شیک و جذاب به نظر برسند. امروزه طراحان مد، مدل‌ها و سبک‌های متنوعی در اختیار ما قرار می‌دهند که بسیار دوست داشتنی هستند. با توجه به انواع گوناگون کیف کمری که در بازار موجود است، شما باید در خرید خود دقت کنید و بهترین‌ها را انتخاب کنید.


انواع استایل با کیف کمری

هنگامی که قصد دارید یک کیف کمری جذاب خریداری کنید، بدون شک اولین سوالی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند این است که چطور می‌توانید از آنها استفاده کنید و آن‌ها را با لباس‌های زنانه خود ست کنید؟ خب، حق دارید، خصوصا اگر نمی‌خواهید استایل شما قدیمی به نظر برسد.

اما در ادامه ایده‌های جذابی ارائه شده است که می‌توانید به کمک آنها استایل خیره‌کننده‌ای داشته باشید. قبل از پرداختن به نحوه ست کردن کیف کمری با سایر لباس‌های خود، باید به دو نکته مهم توجه کنید؛

1 . محل قرار گرفتن کیف کمری را به دقت انتخاب کنید.

اگرچه کیف کمری اکثرا دور کمر بسته می‌شود، با این حال شما مجبور نیستید از این قوانین نانوشته پیروی کنید. می‌توانید آن را به عنوان یک کیف دستی استفاده کنید یا بصورت مورب و یک طرفه روی شانه‌های خود بیندازید، به طوریکه کیف  روی سینه شما قرار بگیرد.


2. به جنس کیف کمری دقت کنید.

یکی از دلایلی که کیف‌های کمری دهه 80 ظاهر جذاب و زیبایی نداشتند این بود که معمولاً از جنس جین یا نایلون بودند.

اما امروزه، با توجه به اینکه این کیف‌ها مورد استقبال مردم قرار گرفته است، برندهای مختلف تلاش می‌کنند که با استفاده از پارچه‌های باکیفیت و لوکس مانند مخمل، ساتن، مخمل کبریتی و همچنین چرم رضایت طرفداران کیف‌های کمری را جلب کنند.

کیف کمری زنانه جادار

ایجاد استایل مناسب با کیف کمری


همانطور که ست کردن لباس‌های شما در خوش استایل به نظر رسیدنتان اهمیت دارد، انتخاب کیف کمری مناسب و ست کردن آن با سایر لباس‌های شما مهم است. اگر قصد دارید در استایل روزانه خود از کیف کمری شیک استفاده کنید، با ما همراه باشید؛


کیف کمری همراه تی شرت و شلوار جین.

اگر دوست دارید ظاهر شیک و در عین حال فوق العاده‌ای برای خود رقم بزنید از این استایل غافل نشوید. ترکیب کیف کمری با تی شرت ساده و شلوار جین برای یک استایل کژوال بی‌نظیر خواهد بود. اگر شما معمولاً همراه شلوار خود کمربند می‌بندید، چه بهتر که آن را با یک کیف کوچک همراه کنید و وسایل ضروری خود از جمله تلفن همراه، کیف پول و غیره را در آن قرار دهید.
همچنین در روزهای سرد می‌توانید یک کت یا پالتو از روی این لباس‌ها بپوشید و کیف کمری را دور کمر یا بصورت اریب ببندید و از این ظاهر جذاب لذت ببرید.


کیف کمری از روی کت یا پالتو.

اگر مطمئن نیستید که چگونه کیف کمری را همراه کت یا مانتو خود استفاده کنید و فکر می‌کنید که چندان جالب نیست، باید بدانید که یکی از شیک‌ترین استایل‌ها که این روزها بسیار ترند شده است.

استفاده از کیف کمری روی کت یا مانتو است که هر خانم شیک پوشی دوست دارد این مدل را امتحان کند. اگر کیف کمری را درست در وسط قرار دهید مانند کمربند به نظر می‌رسد و ظاهر جذابی به استایل شما می‌بخشد.


کیف کمری همراه لباس‌های زنانه.

در گذشته، کیف های کمری بخشی از استایل ورزشی و مردانه محسوب می‌شد و همچنین حین کار بسیار کاربرد داشت و هیچکس برای تکمیل کردن استایل شیک خود به سراغ کیف کمری نمی‌رفت.

اما در حال حاضر، این کیف‌ها در همه مدل‌ها و رنگ‌ها عرضه می‌شوند که شما می‌توانید برای موقعیت‌های غیررسمی، مهمانی‌های دوستانه و مراسم نیمه رسمی، همراه لباس زنانه خود از آن‌ها استفاده کنید و ظاهر منحصر بفردی داشته باشید.


کیف کمری با لباس‌های اسپرت و ورزشی.

با توجه به اینکه در ابتدا کیف کمری اسپرت بیشتر هنگام ورزش یا کار کردن استفاده می‌شد، امروزه نیز به همین منظور مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید برای حمل وسایل ضروری حین پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و غیره، همراه ست ورزشی خود، کیف کمری ببندید و بدون اینکه نیاز باشد وسیله اضافه‌ای در دست بگیرید، به راحتی ورزش کنید.
کیف کمری از جمله اکسسوری‌های قدیمی و کاربردی است که بهتر است هر کسی حداقل یکی از آنها را داشته باشد. با وجود محدود بودن فضا برای قرار دادن وسیله‌ها، همچنان محبوبیت دارد.

و شما می‌توانید در حالی که دستتان آزاد است، وسایل مورد نیاز را با خود به هر کجا که می‌خواهید حمل کنید و نگران گم شدن آنها نباشید، چون جای آنها امن است.

اگر قصد خرید اینترنتی کیف زنانه شیک را دارید، به سایت فروشگاه اینترنتی کالاتیتر مراجعه کرده و از میان انواع مدل‌های شیک و جذابی که برای شما کاربران خوش استایل فراهم شده است، محصول مورد نظر را انتخاب کنید. تمام تلاش ما این است که شما خرید امن و آسانی را تجربه کنید.

 

 

 

ایده هایی جذاب برای ایجاد استایل مناسب با کیف کمری

تحریریه کالا تیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟