بوت های ترند پاییز 2024 کدامند؟

7 مدل از بوت های ترند پاییز 2024 که ماندگارند
خلاصه

بوت های ترند پاییز 2024- 2023 انواع مختلفی هستند که هر شخصی با هر استایلی می تواند از این بوت و نیم بوت ها استفاده کند. بوت ها و نیم بوت ها در پاییز یکی از مهم ترین آیتم ها برای خوش استایل به نظر رسیدن شما هستند.

1400/8/11
3778 بازديد
7 مدل از بوت های ترند پاییز 2024 که ماندگارند

آیا بوت های ترند پاییز 2024 را دیده اید؟


بوت های ترند پاییز 2024 را می شناسید؟ بوت ها یکی از مهم ترین آیتم ها برای پاییز و زمستان هستند. در این مقاله قصد داریم درباره این بوت ها بیشتر بگوییم، همچنین شما می توانید با خرید بوت و نیم بوت زنانه از سایت فروشگاه اینترنتی کالاتیتریک استایل شیک و به روز داشته باشید.

 

چوکاس

بوت های ترند پاییز 2023  چوکاس

قیمت و مشخصات


یکی از بوت های ترند پاییز 2024 چوکاس نام دارد. چوکاس یا بوت کویر، نوعی بوت مردانه است که آن را با متریال نبوک می سازند. چوکاس ها در دسته نیم بوت ها جای میگیرند.

معمولا افراد آن را در دو رنگ قهوه ای و مشکی سفارش می دهند. چرا که این رنگ ها حالت رسمی داشته و برای ست شدن با لباس های رسمی بهترین انتخاب می باشند. ا

گر که قصد دارید با چوکاس یک استایل رسمی ایجاد کنید، پیشنهاد ما به شما این است که آن را با شلوار جین یا کتان امتحان کنید ، پیراهن مردانه میتواند استایل شما را جذاب تر کرده و اصطلاحا شما را خوشتیپ تر کند.

گفتنی است که چوکاس قابلیت ضد آب نداشته و اگر در مناطق مرطوب زندگی می کنید بهتر است چوکاس با بوت کویر نپوشید.

بوت سوارکاری

 

بوت های ترند پاییز 2023. سوارکاری

قیمت و مشخصات


این بوت ها قبلا تنها برای سوارکاران دوخته می شدند اما در حال حاضر مردم عادی نیز از آن استفاده می کنند. شلوار جذب یکی از لباس هایی است که ظاهر این بوت را بهتر و منحصر به فرد تر جلوه می دهد.

این لباس را بر تن سوارکاران دیده اید. در حال حاضر شلوار جین و کت از آیتم هایی هستند که میتوان بوت سوارکاری را با آنها امتحان کرد.
معمولا بوت سوارکاری را روی شلوار قرار میدهند و قرار دادن آن در زیر شلوار چندان جالب بنظر نمی رسد.
گفتنی است که پوشیدن این مدل بوت در مناطق سردسیر یک انتخاب عالی است. چرا که ساق های بلند آن می توانند پاهای شما را ساعت ها گرم نگه دارند.

خرید کدام بوت ها بهتر است؟

 

 

بوت های ترند 2023 طرح دار

قیمت و مشخصات


بوت چلسی


اگر اهل خرید و استفاده کردن از بوت ها باشید، حتما نام بوت چلسی را شنیده و ظاهر آن را دیده اید. بوت چلسی بسیار یونیک و منحصر به فرد است.

همچنین آن چیزی که بوت چلسی را خاص میکند، شکل و ظاهر اضلاع آن است. این نوع کفش معمولا از چرم یک تکه تهیه شده که دور پا پیچیده می شود و از پشت یا کناره ها دوخت می خورد.
برای راحتی هر چه بیشتر، کش هایی در کناره های این بوت و نیم بوت کار گذاشته می شوند که این کش ها به آن حالت کشسانی و ارتجاعی بخشیده و در نهایت سبب میشوند تا فرد با راحتی بیشتری آن را بپوشد و از پا دربیاورد.
لازم به ذکر است که این نوع بوت بسیار کلاسیک بوده و استفاده از آن به دوران ملکه ویکتوریا باز میگردد. به دلیل کلاسیک بودن بهتر است تا آن را با لباس هایی که کمتر کژوال هستند ست نمایید
گفتنی است که برند چلسی یکی از بوت های ترند پاییز 2024 می باشد.

 

بوت های ترند پاییز2023 چلسی

قیمت و مشخصات


چلسی جزو برندهایی است که هم بوت زنانه و هم بوت مردانه تولید می کند. یکی از مزیت هایی که برند چلسی را بیش از پیش محبوب می سازد این نکته است که بوت چلسی بدون بند است و پوشیدن و درآوردن آن راحت است.

همچنین چرم یک تکه و نوع دوخت آن جلوه ی آن را زیباتر کرده و در نهایت باعث شده تا این بوت قریب به یک قرن، مورد توجه و محبوبیت خیل کثیری از مصرف کنندگان واقع گردد.

بوت زنانه چلسی نسبت به نوع مردانه ی آن ساق های بلند تری دارد. نبوک و چرم از جمله متریالی هستند که برند چلسی با استفاده از آنها تولید می شود. بوت های چلسی بدون پاشنه هستند و تقریبا با همه چیز ست می شوند. آنها از مهمترین بوت های ترند پاییز 2023 می باشند.

بوت بایکر

 

بوت های ترند پاییز 2023 بایکر

قیمت و مشخصات


بوت بایکر یک مدل بوت است که ساق آن اندکی از مچ پا بالاتر بوده و پاشنه آن کمی بلند است.

البته بایکر را نمیتوان در رده بوت های پاشنه بلند قرار داد. و در سوی دیگر نمیتوان به آن بوت بی پاشنه نیز گفت. وجود چند سگک بر روی این بوت، آن را نسبت به سایر بوت ها متمایز می کند.

بوت های بایکر معمولا چرم بوده و پوشیدن آنها، شما را به یاد تیپ افراد حاضر در گروه های راک و متال می اندازد. بنابراین اگر به این سبک موسیقی علاقه دارید، بایکر میتواند استایلی متناسب با سلیقه برای شما بسازد.

گفتنی است که شلوارهای چرم و شلوارهای جین به رنگ مشکی بهترین انتخاب برای ست کردن با بوت بایکر به حساب می آیند. بطور کلی بوت بایکر یکی از بوت های ترند پاییز 2024 می باشد.

بوت چانکی

 

بوت های ترند 1401

قیمت و مشخصات

 

زنانی که به بوت های پاشنه دار علاقه مند هستند، می توانند بوت چانکی را انتخاب کنند. پاشنه های بلند و دندانه دار، وجه متمایز کننده بوت چانکی نسبت به سایر بوت هاست.

علاقه به این سبک بوت از دهه 90 رایج شد. گفتنی است که بوت چانکی با پاشنه کوتاه نیز موجود است. چراکه برند چانکی نمیخواست مشتریان علاقه مند به پاشنه کوتاه را از دست دهد.

بنابراین این برند به طراحی این مدل بوت با پاشنه کوتاه نیز روی آورد. بوت های چانکی استایل شما را جسورانه کرده و می توانند ظاهری متفاوت را برای شما خلق نمایند. همچنین لازم به ذکر است که پاشنه بلند این بوت استایل شما را رسمی و پاشنه کوتاه نیز استایل شما را کژوال می کند.

ورک بوت

 

بوت و نیم بوت ترند 1401

قیمت و مشخصات

 


ورک بوت یا بوت کار، نوعی بوت مردانه است. ساق بلند، پاشنه دندانه دار و جنس چرم از این بوت، نوعی کفش زمستانی و گرم و البته قوی و مستحکم ساخته است. ورک بوک ها بیشتر مناسب کسانی هستند که به استایل های کژوال اهمیت میدهند.

گفتنی است ورک بوت برخلاف نامش، کفشی برای حاضر شدن در محل کار نیست. بلکه شما میتوانید این مدل بوت را برای خوشتیپ شدن پا کنید. شلوار جین، کت تک و پیراهن اسپرت از جمله لباس هایی هستند که با ورک بوت ها تناسب داشته و پوشیدنشان با یکدیگر سبک و استایل شما را منحصر به فرد خواهد کرد. رنگ مشکی و رنگ قهوه ای این نوع بوت، مشتریان و سفارش دهندگان بیشتری دارد.

در این مقاله از بوت های ترند پاییز 2024 گفتیم. امید است این مطلب برای شما جالب و کاربردی بوده باشد و همچنین شما میتوانید با خرید اینترنتی کیف زنانه شیک یک استایل ماندگار داشته باشید.

7 مدل از بوت های ترند پاییز 2024 که ماندگارند

چطوری میتونم کمکتون کنم؟