انتخاب کیف مناسب با فرم بدن

آیا کیف مناسب با فرم بدن خود را می شناسید؟
خلاصه

انتخاب کیف مناسب با فرم بدن شما بیشتر از آنچه فکر می‌کنید اهمیت دارد و باید آن را در نظر بگیرید. بدون شک هر خانمی دوست دارد برای موقعیت‌های مختلف انواع مدل‌های کیف را در کمد خود داشته باشد. اما باید توجه داشته باشید که نوع کیف زنانه‌ای که انتخاب می‌کنید این قابلیت را دارد که ظاهر و استایل شما را جذاب‌تر کند و یا جذابیت آن را از بین ببرد.

1400/8/12
1517 بازديد
آیا کیف مناسب با فرم بدن خود را می شناسید؟

 کیف مناسب با فرم بدن شما کدام است؟


شاید در این موقعیت قرار گرفته باشید که یک کیف را می‌پسندید و مصمم هستید که آن را بخرید اما وقتی کیف را در دست می‌گیرید، متوجه می‌شوید که چندان خوب به نظر نمی‌رسد. اما در همان لحظه شخص دیگری را با همان کیف می‌بینید و با خود می‌گویید "پس چرا این کیف برای او مناسب است؟" حقیقت این است که کیف باید با فرم بدن شما تناسب داشته باشد، شاید شما هیچ وقت به این موضوع فکر نکرده باشید، اما در مورد کیف‌ها نیز صدق می‌کند، نه فقط لباس‌ها! همچنین، مدل کیفی که انتخاب می‌کنید، می‌تواند در لاغر یا چاق نشان دادن شما موثر باشد، حتما خیلی برای شما تعجب‌آور است اما حقیقت دارد.

با انتخاب کیف مناسب می‌توانید به سادگی برای توجه را از بخش‌های خاص بدن دور کنید یا آنها را برجسته نمایید. اگر می‌خواهید کیف مناسب با فرم بدن خود را پیدا کنید، در ادامه راهکارهایی ارائه شده است تا با کمک آنها بتوانید بهترین کیف زنانه که باعث خوش فرم‌تر به نظر رسیدن اندام شما می‌شود را انتخاب کنید.

 

کیف متناسب با فرم بدن افراد چاق

ابتدا شما باید اندام خود را به خوبی بشناسید تا بتوانید کیف مناسب با فرم بدن خود را پیدا کنید. اگر تا به امروز به این موضوع دقت نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم از حالا به بعد این نکته مهم را مد نظر قرار دهید تا کیف مناسبی را انتخاب کنید. اندام خانم‌ها به پنج دسته تقسیم می‌شود، فرقی ندارد چاق باشید یا لاغر، فرم بدن شما قطعا یکی از آنهاست؛

  1. اگر عرض شانه‌ها‌، کمر و باسن شما یکسان است، بدون شک فرم بدنتان مستطیلی شکل است. این فرم بدن بیشتر به عنوان اندام ورزشی شناخته می‌شود. برای جبران یکدست بودن اندام خود باید سعی کنید انحناهایی بصورت ظاهری ایجاد کنید.
    کیف مناسب برای شما: طراحی و جنس کیف زنانه برای این دست از افراد بسیار اهمیت دارد. بهتر است از کیف‌های دایره‌ای یا بیضی شکل استفاده کنید. کیف‌های هلالی (Hobo) که معمولاً جنس آنها از چرم یا پارچه‌های نرم می‌باشد گزینه بسیار خوبی برای شما خواهند بود زیرا حالت خمیده و افتاده‌ای دارند. طول بند را طوری تنظیم کنید که انتهای کیف دور کمر شما قرار بگیرد. همچنین کیف‌‌های دستی چرم، کیف‌های سایز بزرگ برای شما مناسب است.
  2.  خانم‌هایی که اندام آن‌ها به شکل سیب است، دور کمر و بالاتنه پهنی دارند و شانه‌ها و باسن آن‌ها باریک‌تر و تقریبا یکسان است. در این نوع فرم بدن شما باید توجه را از قسمت میانی اندام خود دور کنید تا کمر شما باریک‌تر به نظر برسد.
    کیف مناسب برای شما: اگر به دنبال یک کیف مناسب با فرم بدن خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ کیف‌های دستی چرم، کیف‌های مستطیلی پهن و در کل کیف‌هایی که دارای بند کوتاه هستند، بروید.
    کیف بند دار بلند برای این فرم بدن چندان جالب نیست، زیرا قسمت میانی بدن شما پهن‌تر به نظر می‌رسد. همچنین کیف دوشی زنانه کوچک نیز گزینه خوبی نخواهد بود زیرا شما را بزرگ‌تر از آنچه هستید نشان می‌دهند.

کیف مناسب افراد چاق

 

  1.  از ویژگی اندام مثلثی شکل می‌توان به شانه‌های پهن نسبت به کمر و باسن اشاره کرد. از آنجایی که پایین تنه شما به طور کلی از شانه‌های شما باریک‌تر است، هدف این است که توجه را از شانه‌های پهن خود دور کنید و در عوض پایین تنه خود را برجسته کنید تا همه چیز متعادل شود.
    کیف مناسب برای شما: به دنبال کیف‌هایی باشید که بند یا زنجیر بلند دارند تا روی باسن شما قرار گیرند. کیف کمری نیز می‌تواند انتخاب جذابی باشد به شرط اینکه روی باسن یا کمر بسته شود، نه بصورت اریب، زیرا بالاتنه شما پهن‌تر از آنچه واقعا هست به نظر می‌رسد. کیف زنانه دوشی و بند کوتاه اصلا به شما پیشنهاد نمی‌شود.
  2.  آن دسته از خانم‌هایی که اندام گلابی شکل دارند، همانطور که از نام آن پیداست، پایین تنه پهن‌تری نسبت به بالاتنه دارند. بهتر است کیف‌هایی را انتخاب کنید که بر روی باسن و ران شما تأکید نداشته باشند و در عوض بالاتنه را بزرگ‌تر نشان دهند.
    کیف مناسب برای شما: برای متعادل کردن بالاتنه و پایین تنه بهتر است از کیف‌های با بند بلند، کیف‌های دوشی، هلالی و یا کیف‌های کمری استفاده کنید، به شرط این که آن را بصورت اریب و یک طرفه بیندازید. این کیف‌ها برای پنهان کردن پهنای باسن شما به خوبی عمل می‌کنند. از طرف دیگر، کیف‌هایی که زنجیر و یا بند بلند دارند و کیف‌هایی که روی باسن شما قرار می‌گیرند (به عنوان مثال، کیف‌های کراس بادی یا کیف‌های کمری که دور کمر بسته شود) گزینه مناسبی نیستند.
  3.  می‌توان گفت افرادی که اندامی به شکل ساعت شنی دارند بسیار خوش شانس هستند زیرا در انتخاب کیف زنانه محدودیت ندارند و معمولاً هر مدل کیفی خوب به نظر می‌رسد. اما به یاد داشته باشید اندازه کیف باید مناسب با قد و هیکل شما انتخاب شود. شما باید توجه را به بهترین ویژگی خود جلب کنید (کمر باریک). کیف مناسب برای شما: اگر جثه ظریف و یا قد کوتاه‌تری دارید، کیف‌های سایز بزرگ برای شما مناسب نیستند زیرا تمام توجه به کیف جلب می‌شود و این به طرز عجیبی روی قد و هیکل شما تاثیر می‌گذارد و جثه شما کوچک‌تر از آنچه واقعا هست به نظر می‌رسد. برعکس خانم‌هایی که قد بلند و هیکل درشت‌تری دارند، کیف‌های بزرگ برای آنها بهتر جواب می‌دهد.

 

کیف مناسب برای  فرم بدن گلابی

با توجه به نکات ارائه شده می‌توانید کیف مناسب با فرم بدن خود را به راحتی پیدا کنید و بار دیگر که قصد خرید کیف زنانه را داشتید، از این نکات مفید استفاده کنید. امیدوارم مطالب ما به شما کمک کند تا با برجسته کردن ویژگی‌های مثبت اندام خود، اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید و همچنین شیک و خوش استایل به نظر برسید.


خرید کیف زنانه


امروزه کیف‌های زنانه در رنگ‌ و طرح‌های زیبا و دوست داشتنی در دسترس خانم‌های خوش سلیقه قرار دارد تا انتظارات آنها را برآورده کند. فروشگاه اینترنتی کالاتیتر نیز با ارائه محصولات باکیفیت و جذاب انتخاب را برای شما راحت‌تر می‌کند و اگر قصد خرید اینترنتی کیف زنانه شیک را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به محصولات متنوع سایت کالاتیتر سر بزنید.

 

 

 

آیا کیف مناسب با فرم بدن خود را می شناسید؟

چطوری میتونم کمکتون کنم؟