این کفش زنانه از مد نمی افتد!

7 مدل کفش زنانه که هیچ وقت از مد نمی افتند!
خلاصه

کفش‌ زنانه ترند در یک دوره خاص بسیار محبوب می‌شوند و شما نیز دوست دارید که آنها را امتحان کنید اما بعد از مدتی جذابیت خود را از دست ‌می‌دهند و خیلی زود جای خود را به مدل‌های دیگر خواهند داد. در این بین کفش‌هایی نیز وجود دارد که همیشه ترند هستند و داشتن آنها در کمد خود ضروری است. اگر قصد خرید کفش زنانه را دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما به این لیست نگاهی بیندازید و کمد خود را با آنها تکمیل کنید.

1400/8/13
2816 بازديد
7 مدل کفش زنانه که هیچ وقت از مد نمی افتند!

 کفش زنانه ای که همیشه مد هستند


اگر از آن دست خانم‌هایی هستید که خیلی به مد و فشن اهمیت می‌دهید و دوست دارید کفش‌های ترند را امتحان کنید، حتما تعداد زیادی کفش زنانه در کمد خود دارید که فقط برای مدت کوتاهی به نظر جالب می‌آیند و چند بار که بپوشید کافی است تا برای همیشه در کمد شما رها شوند و بخاطر خرید آنها احساس پشیمانی می‌کنید.

از آنجایی که کفش در ظاهر و استایل شما تاثیر بسزایی دارد و یکی از فاکتورهای اصلی است که باید به آن توجه کنید، باید این سوال را خود بپرسید که آیا به غیر از کفش‌های ترند، کفش کلاسیکی دارید که همیشه جذاب باشد؟

اگر نه، شاید زمان آن رسیده که کمد خود را با خرید چند کفش کاربردی و ضروری به روز کنید.
در بین انواع کفش‌هایی که برای مدتی در ویترین مغازه‌ها قرار می‌گیرند، کفش‌هایی نیز وجود دارند که همیشه و در هر زمانی بهترین انتخاب برای شما خواهند بود و نباید نگران این باشید که روزی از مد بی‌افتند و دیگر زیبایی نداشته باشند.

در ادامه به معرفی چند مدل از آنها می‌پردازیم.
در اینجا لیست کاملی از کفش‌هایی که همیشه مد هستند و باید در کمد خود داشته باشید، ارائه شده است؛


کفش پاشنه بلند کلاسیک به رنگ مشکی:

 

کفش زنانه پاشنه بلند مشکی


یک کفش زنانه تمام عیار برای خانم‌‌ها، فرقی نمی‌کند که چند سالتان باشد این کفش کلاسیک کاربردی، همیشه به کارتان می‌آید. اگر در حال حاضر در کمد خود یک جفت کفش پاشنه بلند مشکی نداشته باشید، باید تعجب کرد! دلیل کلاسیک بودن آن واضح است،

کفش پاشنه بلند مشکی به معنای واقعی کلمه با هر لباسی که در کمد خود دارید به خوبی هماهنگ می‌شود و تقریباً برای هر رویدادی به آنها نیاز خواهید داشت.
هیچ چیز بدتر از این نیست که یک مراسم مهم، عروسی و ... در راه باشد و شما شب قبل برای خرید بیرون باشید، چرا؟ چون کفش پاشنه بلند مشکی ندارید! پس بهتر است همیشه در کمد خود یک جفت از آنها را داشته باشید.


2. کفش لوفر (کالج):

کفش زنانه لوفر یا کالج . کالاتیتر

کفش لوفر که با نام کفش کالج شناخته می‌شود، یک کفش زنانه است که همیشه طرفداران خود را دارد و محدود به یک دوره خاص نمی‌شود.

احتمالا قدمت این کفش از همه ما بیشتر خواهد بود! چرا باید در کمد خود حتما کفش کالج داشته باشید؟ زیرا برای هر فصل و هر مناسبت، چه رسمی و چه غیررسمی مناسب است و به استایل شما ظاهر شیک و جذابی می‌بخشد.

اگر دوست دارید کفشی داشته باشید که با هر لباسی جور باشد، بهترین انتخاب، کفش کالج خواهد بود.


3. صندل تخت:

کفش زنانه صندل تخت. فروشگاه کالاتیتر


برای فصل تابستان و بهار چه چیزی بهتر از یک صندل زیبا و شیک! بدون شک در روزهای گرم تابستان که دوست ندارید کفش تمام پاهای شما را بپوشاند یا وقتی قصد رفتن به مسافرت دارید.

مخصوصا مناطق گرم و ساحلی و موقعیت‌های دیگر، کمبود یک جفت صندل راحت را در کمد خود حس کرده‌اید. شما نباید از این کفش زنانه غافل شوید، زیرا بسیار کاربردی بوده و همیشه جذابیت خود را دارد.

بهتر است یک جفت صندل تخت برای کارهای روزمره و استایل‌های معمولی و یک جفت برای موقعیت‌های رسمی‌تر و خاص داشته باشید.


4. کتانی سفید:

 

کفش زنانه کتانی سفید کالاتیتر

قیمت و مشخصات 

 

حتی نمی‌توان تصور کرد که روزی کتانی سفید از مد بیفتد! کتانی همیشه لازم است و هرگز قرار نیست که از دنیای مد حذف شود.

در حالی که ترندهای کفش دائما در حال تغییر هستند، کتانی سفید همیشه در ویترین مغازه‌ها وجود داشته است.

فقط ممکن است طرح و یا مدل آنها هر سال تغییر کند. شما برای ست کردن لباس‌های خود با کتانی سفید انتخاب‌های زیادی روی میز خواهید داشت و برای تمام فصول نیز مناسب است و می‌توان گفت که کمد لباس شما بدون کتانی سفید قطعا ناقص خواهد بود.


5. کفش باله:


آیا هنوز صاحب یک جفت کفش باله نشده‌اید؟ بهتر است از الان به فکر تهیه این کفش راحت و زیبا باشید.

دلیلی وجود دارد که هر خانمی کفش باله را برای موقعیت‌های مختلف انتخاب می‌کند. این کفش زنانه علاوه بر راحت بودن بسیار زیبا و زنانه هستند. کفش باله را با لباس‌های رسمی یا غیررسمی ست کنید، مطمئناً صرف نظر از اینکه در چه موقعیتی قرار دارید، زیبا به نظر می‌رسند.


6. نیم بوت:

کفش زنانه نیم بوت که همیشه مده

قیمت و مشخصات


قطعا در روزهای سرد شما نمی‌توانید کفش باله یا کالج بپوشید، بنابراین باید به سراغ کفش‌های مناسب این فصل بروید تا لباس‌های پاییزه و زمستانه خود را به راحتی ست کنید.

با اینکه آنها گزینه خوبی برای روزهای سرد هستند اما فقط برای پاییز و زمستان از آنها استفاده نمی‌شود. و در حال حاضر مدل‌های مختلفی از نیم بوت وجود دارد که در تمام طول سال می‌توانید از آنها استفاده کنید.

به همین دلیل باید همه یک جفت نیم بوت باکیفیت و مناسب در کمد خود داشته باشند. یک جفت نیم بوت راحت و زیبا می‌تواند بهترین دوست شما باشد و می‌تواند ظاهری شیک به استایل شما ببخشد و به گونه‌ای آن را تکمیل ‌کند.


7. بوت بالای زانو:

کفش زنانه بوت بلند

بوت بالای زانو با لباس‌های زمستانی و همچنین برخی از لباس‌های مجلسی ترکیب قشنگی ایجاد می‌کند و جلوه زیبا و خیره‌کننده‌ای برای شما رقم خواهد زد.

همه خانم‌ها دوست دارند که این بوت را امتحان کنند و یک جفت از آن را برای مواقع ضروری در کمد خود داشته باشند، چرا که ظاهر جذابی دارد و همه آن را دوست دارند.


خرید کفش


وقتی صحبت از کفش به میان می‌آید، گزینه‌های زیادی پیش روی شما خواهد بود قطعا حین خرید کفش زنانه شما سردرگم خواهید شد.

اما باید در نظر داشته باشید که فقط تعدادی از آنها کفش کلاسیک محسوب می‌شوند و همیشه کاربرد دارند. البته کفش‌های ترند نیز در زمان خاص خودشان بسیار محبوب هستند و افراد دوست دارند که آنها را امتحان کنند و کاملا حق با شماست.

با این وجود کفش‌هایی که در این لیست ارائه شده است، نه فقط یک فصل خاص و یک دوره خاص بلکه همیشه ترند هستند.
اگر قصد خرید اینترنتی کفش زنانه را دارید ما به شما فروشگاه اینترنتی کالاتیتر که فعالیت خود را با هدف ارائه محصولات باکیفیت و جلب رضایت شما مشتریان خوش استایل آغاز کرده، معرفی می‌کنیم.

شما می‌توانید محصول مورد نظر را از میان کفش‌های متنوعی که در فروشگاه کالاتیتر ارائه شده‌ است، پیدا کرده و خرید امن و لذت‌بخشی را تجربه کنید.

 

7 مدل کفش زنانه که هیچ وقت از مد نمی افتند!

چطوری میتونم کمکتون کنم؟