رنگ بهار و تابستان 2024 از نظر پنتون آمریکا

با رنگ بهار و تابستان 2024 استایل بهتری را انتخاب کنید؟
خلاصه

رنگ بهار و تابستان 2024 را شرکت پنتون آمریکا اعلام کرد. امسال 7 رنگ به عنوان رنگ های شاخص انتخاب شده است .رنگی هایی که می تواند استایل و ظاهر شما را زیباتر جلوه دهد.ما در این مقاله به معرفی این هفت رنگ سال 2022 پرداخته ایم.

1400/8/22
2890 بازديد
با رنگ  بهار و تابستان 2024 استایل بهتری را انتخاب کنید؟

با رنگ بهار و تابستان 2024 استایل خود را انتخاب کنید 


این مقاله درباره رنگ بهار و تابستان 2024 است و به شما پیشنهاد می کنیم که حتما تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با ترکیب رنگی های سال جدید آشنا شوید.

بدون شک همه ما دوست داریم تا استایل به روز و جذابی داشته باشیم، پس باید به نکاتی که روزانه دنیای مد برای ما کنار می گذارد دقت کنیم.

جذابیت اتفاقی نیست، شاید بسیاری از ما به موضوع جذابیت پرداخته باشیم و با خود فکر کنیم که جذابیت یک اتفاق است و فقط به چهره و هیکل هر فرد بر میگردد.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با موضوع بسیار مهمی آشنا کنیم که حدود 80 درصد جذابیت یک فرد را شامل می شود. تا به امروز چند درصد افراد اطرافمان با توجه به رنگ سال، استایل خود را انتخاب کرده اند؟.

رنگ بهار و تابستان سال 2022

هر ساله موسسه پنتون آمریکا یک رنگ را به عنوان رنگ سال انتخاب می کند. این رنگ به وسیله نظرسنجی مردمی و از بین سیل عظیمی از رنگ های پیشنهادی انتخاب می شود.

به گزارش ترند از پنتون، برای رنگ بهار و تابستان 2024، ده رنگ بسیار جذاب انتخاب شده تا استایل شما را بی نظیر تر از همیشه به درجات بالا برساند.

این ده رنگ انتخاب شده که در نشریات لندن بازخورد بسیاری داشته و جنب و جوش مردم را برای طراحی داخلی خانه، خرید لباس های جدید و ... را در پی داشته است.

خلاقیت این موسسه را زمانی متوجه خواهیم شد که با تزریق رنگ های شاد و روشن با سایه های سرگرم کننده، ارتباط عمیق خود با طبیعت را نشان داده است. بدون شک رنگ بهار و تابستان 2024 از جمله رنگ های خاطره انگیز در بین مردم دنیا خواهد بود.


روحیه ای با نشاط با رنگ سال 2022
همه ما می دانیم که رنگ ها چه تاثیر به سزایی بر روی روحیه انسان ها دارند. از آن گذشته اگر سری به تمدن چندین هزار ساله ایران خودمان بیندازیم، خواهیم دید که مکان های تاریخی به جا ماندن از حکومت های مختلف در کشورمان، مملو از رنگ های شاد و تاثیر گذار هستند و این خود به معنای روحیه و فرهنگ غنی مردمان ما بوده است.

همین رنگ ها هستند که خلاقیت های ما را به جوش می آورند و باعث خلق آثار چشم نوازی می شوند که هم اکنون در تاریخ کشورمان نمایان است. اما از بحث خود دور نشویم، به سراغ رنگ هایی خواهیم رفت که موسسه پنتون آمریکا به عنوان رنگ بهار و تابستان 2024 معرفی کرده است.


رنگ هایی که به عنوان ترند رنگ های بهار و تابستان توسط موسسه پنتون معرفی شده،

  1.  اولین رنگ این لیست، رنگ Cascade یا همان رنگ سبز است که تداعی گر آبشار و جنگل است که خنک کننده و پاک کننده می باشد.
  2. رنگ بعدی، Coral Rose یا همان رز مرجانی است. این رنگ نیز انرژی زا و هیجان آفرین می باشد. سومین رنگ پیشنهادی برای سال جدید، کهربایی زیبا و قدرتمند است.
  3. رنگ بعدی، رنگ زرد روشن است که شادی آفرینی برای انسان ها را مهم ترین وظیفه خود می داند.
  4. صورتی پاستیلی از جمله رنگ هایی است که احتمالا عاشقش می شوید، چرا که برای سبکی روح شما بکار می آید. فانتزی ترین رنگ لیست ما، صورتی آدامس بادکنکی است که پیام آور حس خوب و شادی برای ماست.
  5. به سراغ رنگ بعدی بریم، رنگی که در طبیعت غنی شده و جذابیت های استایل ما را چندین برابر می کند، رنگ قهوه ای سودانی می تواند عضو جدایی ناپذیر استایل ما باشد.
  6. اما رنگ بعدی، رنگ جوانه شکننده مایل به سبزی تیره مناسب برای افرادی که جسور هستند. برای عاشقان نیز رنگ بی نظیری همچون شکوه ارکیده در نظر گرفته شده است.
  7. آخرین رنگ در نظر گرفته شده برای رنگ  2024، رنگ کوارتز قهوه ای است که الهام بخش بزرگی برای حال خوب شما می باشد.

تنوع رنگی بالا در سال2022

استایل مخصوص شما


خب درباره رنگ بهار و تابستان 2024 صحبت کردیم و 10 رنگ برتر سال جدید را به شما معرفی کردیم. حالا کافیست بروید و جذاب ترین استایل خود را بر اساس رنگ های موجود انتخاب کنید.

با توجه به رنگ سال، بسیاری از فعالان مد بخصوص در ایران سعی دارند تا مانتو، کیف، کفش، شال، اکسسوری و رنگ موهایی با همین رنگ ها ست کنند.

رنگ های سال می تواند در زندگی روزمره شما نمایان باشند و حس خوب طبیعت را به شما منتقل کنند چرا که همه این رنگ ها از دل طبیعت گرفته شده اند.

با توجه به اینکه انواع مختلفی از کیف، کفش و مانتو در سال 1403 ارائه شده اند، در سال جدید نیز مانتو هایی مانند لباس های یا رنگ سفید و مشکی، لباس مدل سوتینی و لباس مجلسی پشت باز می توانند برای خانم ها بسیار مناسب باشند.


خب تا اینجای مقاله به رنگ بهار و تابستان 2024 پرداخته شد و گفتیم که برای داشتن یک استایل منحصر به فرد و جذاب بهتر است تا با برنامه جهانی صنعت مد پیش برویم و استفاده از رنگ های سال را جدی بگیریم.

یکی از مهم ترین پوشش های خانم ها که بسیار هم به آن دقت می شود، کفش است. اصولا ست کردن کیف و کفش به همراه اکسسوری های جذاب می تواند زیبایی ظاهری شما را چندین برابر کند.

کفش های ساده و ظریف بدون پاشنه، کفش های ونس لژدار، اسنیکر ها، کفش هایی با تزئینات زنجیر و ... می توانند برای سال جدید بهترین انتخاب برای شما باشند.

البته اگر می خواهید کیف خاص و همراه با مد سال جدید به همراه داشته باشید نیز به شما کیف های کوچک، کیف های خیلی بزرگ، کیف های تخم مرغی شکل و همچنین مکعبی شکل را پیشنهاد می کنیم.

شما می توانید برای خرید اینترنتی کیف زنانه شیک ، فروشگاه اینترنتی کالاتیتر را انتخاب کنید. این فروشگاه با توجه به قیمتی که بر روی محصولات خود می گذارد، کیفیت بالایی را نیز ارائه می دهد. خرید اینترنتی کفش زنانه و همچنین کیف های با کیفیت، تخصص این فروشگاه بی نظیر است. کیفیت حق شماست و این فروشگاه اینترنتی این نکته را به خوبی می داند.

 

با رنگ  بهار و تابستان 2024 استایل بهتری را انتخاب کنید؟

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟