آشنایی با انواع هودی

انواع هودی و نکات استایل با آن!
خلاصه

1400/8/23
1811 بازديد
انواع هودی و نکات استایل با آن!

استایل خود را با انواع هودی جدید، جذاب تر کنید!

به احتمال زیاد شما نیز با انواع هودی آشنا هستید و حداقل یکی دو نوع از این نوع لباس را در کمد خانه خود آویزان دارید. احتمالا این نوع لباس ها را سوئیشرت هم صدا می زنید. هودی یا همان سوئیشرت کلاه دار جذاب که امروزه در میان جوانان اسم و رسمی به هم زده و تبدیل به یکی از لباس های مورد علاقه آنان شده است، انواع و رنگ های متفاوتی دارد. ست کردن هودی با سایر لباس ها بسیار راحت است و می توانید به سادگی هودی ها را با لباس های متفاوت هماهنگ کنید، در ادامه با ست کردن انواع مختلف هودی آشنا خواهیم شد.


امروزه انواع مختلفی از البسه مناسب برای فصول سرد و گرم سال طراحی و تولید شده که باعث جذابیت هر چه بیشتر صنعت مد شده است. در این مقاله قصد داریم تا به یکی از جذاب ترین و متفاوت ترین نوع البسه در بازار بپردازیم که مطمئن هستیم در خانه همه شما پیدا می شود. 

انواع هودی های جدید


یکی از مزیت هایی که انواع هودی دارند، این است که شما می توانید به راحتی، تصویر شخصیت مورد علاقه خود در فیلم، سریال و یا کتاب هایی که خواندید را بر روی هودی خود چاپ کنید. این نوع سوئیشرت های کلاه دار را می توانید در مراسمات رسمی و غیر رسمی بپوشید، البته که هودی ها بیشتر برای مراسمات غیر رسمی مناسب تر هستند.

تا اینجای کار حتما متوجه شدید که مزیت استفاده از هودی، در کاربرد گسترده و جذابیت ظاهری آن است. صبح تا شب، در محل کار و تفریح می توانید از هودی ها استفاده کنید، چرا که با به تن کردن این نوع البسه، احساس راحتی و آزادی دارید. در ادامه سعی می کنیم به جنس هودی ها بپردازیم.


جنس هودی ها را بشناسید


در این قسمت به انواع هودی خواهیم پرداخت و جنس آنان را مورد بررسی قرار خواهید داد. اگر در فصل نه چندان سرد مانند پاییز قرار گرفته اید و دوست دارید هودی جذابی را به تن کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما به جنس آن ها دقت کنید. برای فصول نه چندان سرد، هودی هایی با جنس نخ را پیشنهاد می کنیم. این نوع هودی ها مانع جذب رطوبت می شوند و جریان هوا در آن ها به آسانی اتفاق می افتد. در این زمان پوست شما به راحتی نفس می کشد و به راحتی در طول روز می توانید این نوع هودی ها را به تن کنید. البته اگر ورزشکار هم هستید، هودی های نخی می تواند در هنگام دویدن برای شما مناسب باشد.

انواه هودی و شلوار جدید
علاوه بر نخ، هودی ها در جنس های مختلف دیگری نیز تولید می شوند که می توان گفت برخی خنک تر و برخی گرم تر هستند. هودی های ساخته شده از پلی استر یا ترکیبی از نخ و پلی استر نیز در بازار وجود دارند که شما می توانید خریداری کنید.

به این نکته دقت کنید که در انواع هودی ، پلی استر سبک تر از نخ بوده و هودی های از جنس نخ کمی سنگین تر هستند. اگر می خواهید هودی خود را برای محیط بیرون بپوشید به شما پیشنهاد می کنیم که از هودی های سنگین استفاده کنید، اگر هم از سنگینی این نوع لباس ها استقبال نمی کنید، پوشیدن چند لباس زیر هم می تواند ایده خوبی باشد.


هودی مناسب اندام خود را انتخاب کنید


درباره انواع هودی و جنس آنها صحبت شد، اما سوال اصلی اینجاست که چه سایزی از هودی ها برای شما مناسب هستند؟ اگر اندام کوچک و یا متناسبی دارید بهتر است از هودی هایی استفاده کنید که نه تنگ و نه گشاد هستند، یعنی به دنبال هودی بگردید که نه شما را ریز و کوچک نشان دهد و نه شما را چاق و درشت تر از حد نرمال. برای آقایانی که عضلانی هستند نیز هودی های اسلیم فیت یا همان هودی هایی که بدن را عضلانی نشان می دهند را پیشنهاد می کنیم. اما اگر چاق هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که سمت هودی های اسلیم فیت نروید. در این زمان بهتر است هودی هایی را خریداری کنید که به بدنتان گیر نمی کند و به زبان خودمان کمی گشاد است. به افرادی که هم کوتاه هستند و هم چاق، پیشنهاد می کنیم که برای پوشش هودی را انتخاب نکنند، چرا که آن ها را کوتاه تر و چاق تر نمایان خواهد کرد. البته می توانند از هودی های معمولی نیز استفاده کنند.

رنگ های مناسب برای انواع هودی ها


اما به یکی از قسمت های بسیار مهم در زمینه خرید هودی رسیدیم. رنگ ها یکی از اصلی ترین نکاتی هستند که می توانند بر روی استایل ما تاثیر بگذارند، پس به شما پیشنهاد می کنیم که به این قسمت توجه ویژه ای داشته باشید.

  1. اگر قصد خرید هودی مشکی را دارید باید بگوییم که هودی های مشکی برای ست کردن با هر لباسی مناسب هستند. البته اگر سر تا پا مشکی بپوشید، تیپ جذابی خواهید داشت و شما را لاغر تر نشان خواهد داد.
  2. رنگ بعدی، آبی نفتی است که جزو جذاب ترین رنگ هاست. حتما این مورد را می دانید که همیشه ترکیب جین، هر استایلی را بی نظیر جلوه می دهد. هودی آبی نفتی را می توانید با کتی جین هم بپوشید که فوق العاده خواهد شد.
  3. رنگ خاکستری هم پیشنهاد بعدی ماست، رنگ خاکستری از جمله رنگ هایی است که می توانید آن را با هر لباس دیگری ست کنید. البته ست کردن هودی خاکستری با شلوار جین می تواند دیدنی باشد.

انواع دجدید ترین مدل های هودی زنانه
خرید هودی می تواند بسیار جذاب باشد ولی حواستان باشد که این نوع محصولات را باید از یک مرجع مطمئن خریداری کنید. شما می توانید خرید اینترنتی کیف زنانه شیک و هودی خود را به فروشگاه اینترنتی کالاتیتر بسپارید. این فروشگاه اینترنتی با عرضه انواع بی نظیری از محصولات با کیفیت، تبدیل به یکی از مراجع مورد اعتماد برای خرید شما شده است. شما علاوه بر هودی و کیف، خرید اینترنتی کفش زنانه را نیز از این فروشگاه اینترنتی می توانید انجام دهید. شما لایق کیفیت و محصولی فوق العاده هستید و شعار اصلی این فروشگاه اینترنتی نیز همین است. کیفیت حق شماست.

 

انواع هودی و نکات استایل با آن!

چطوری میتونم کمکتون کنم؟