انواع کتونی و نحوه استایل با آن + نکات مهم

کتونی رو با چی بپوشیم؟
خلاصه

انواع کتونی و اسم انواع کتونی دخترانه در این مقاله گفته شده است. همچنین در زمینه انواع کتونی مانند کفش اسپرت، کتونی آل استار و پلیمسال موجود در بازار، کیفیت این محصولات و کاربرد های متنوع آن ها صحبت خواهیم نمود.

1400/8/27
1859 بازديد
کتونی رو با چی بپوشیم؟

انواع کتونی و نحوه ست کردن آن! 

انواع کتونی های موجود در بازار امروزه با توجه به سلیقه های متنوع مورد استفاده افراد قرار میگیرند. اما این تنها دلیل انتخاب نمونه ای از کتونی ها نخواهد بود و موارد بسیار زیادی برای انتخاب نمونه ای از آن ها از جانب خریداران و مصرف کنندگان وجود دارد.

امروزه استایل، طراحی مد و مواردی از این قبیل بسیار در بین جوانان و نوجوانان رده های سنی مختلف دارای اهمیت هستند.

تا جایی که می توانیم بیان کنیم هزینه های بسیاری برای خرید این محصولات در سال به فروشندگان ارائه خواهد شد. اما شاید مهم ترین و اصلی ترین چیزی که باید در زمان انتخاب این محصولات به آن ها توجه کنیم. انواع کتونی یا کفش اسپرت باشد.

 

 استایل با انواع کتونی جدید و ترند

 

در این مقاله قصد داریم در زمینه این موارد و موارد مختلف دیگر مانند نام انواع این محصولات اطلاعاتی را در اختیار علاقه مندان به این اکسسوری قرار دهیم، تا بتوانند در صورت نیاز بهترین نمونه موجود و هماهنگ با لباس خود را انتخاب و خریداری نمایند.

 

کدام لباس را با کدام کتونی ست کنیم؟


انواع کتونی های مختلف موجود در بازار با نوع لباسی که بر تن خواهید نمود، می تواند یکی از مهمترین کلید های موجود برای رسیدن به آن سوی درب زیبایی در نوع پوشش باشد. نوع استایل و پوشش شما قطعا می تواند نشان دهنده افکاریات شما باشد و به همین دلیل حفظ زیبایی ظاهری و نوع پوشش می تواند شما را فردی متشخص و دارای زیبایی بیرونی و درونی معرفی نماید.

 

ست کردن انواع کتانی با لباس

 

بهتر است انواع کتونی ها را با نوع لباس خود ست نمایید، برای مثال استفاده از انواع شلوار های جین مانند لوله تفنگی، مام استایل ها و... می تواند برای استفاده از کتونی ها مناسب تر باشد.

همچنین می توانید انواع شلوار های مخمل، کتان و... را نیز با  کتونی های مختلف موجود در بازار ست نمایید. در زمان استایل کردن این موارد به این نکته دقت کنید که پوشیدن لباس های مجلسی مانند مانتو مجلسی و کت و شلوار با کتونی ممنوع است.

اما گاهی می توانید با انواع کت های اسپرت خاص نیز نمونه ای از کتونی ها را بپوشید. در نظر داشته باشید برای کفش اسپرت می توانید از انواع لباس های اسپرت با توجه به نوع کاربرد کفش ها استفاده نمایید.

انواع کتونی موجود در بازار برای فروش

 

 

انواع کتونی سفید

 

 

در استایل با انواع کتونی که می توانیم مورد استفاده قرار دهیم نمونه های زیر را عنوان خواهیم نمود:


  1. کتونی های آل استار یا کانواس: از کتونی های محبوب هستند که توسط مدل کانورس آل استار ها معروف شد و به عموم مردم معرفی گردید. این نمونه در دو مدل ساق بلند و ساق کوتاه و با رنگ های متنوعی موجود است.

  2. پلیمسال ها: این نمونه را می توانیم با نام ونس نیز صدا کنیم. این نوع کتونی ها توسط برند ونس با بهترین کیفیت تولید می شوند و به دلیل ست شدن به تمامی شلوار ها مانند جین اسکینی و مام استایل ها می توانیم آنها را مورد استفاده قرار دهیم.

  3. آگلی Ugly sneakers یا کتونی های زشت: این محصولات سالها است که به عنوان کتونی ترند روز دنیا هستند و بسیاری از افراد از این مدل و نمونه های آن خریداری میکنند. این نوع از کفش ها به دلیل ساختار عجیب خود معروف هستند و افراد زیادی به آن علاقه مند اند.

  4. لژ دار: این نوع کتونی ها می توانند ظاهر های متنوعی را دارا باشند اما معمولا افرادی که دارای قد های کوتاهی می باشند از این نوع کفش اسپرت بیشتر استفاده می کنند.

  5. کتونی های بدون بند: این مدل از کتونی ها به دلیل بدون بند بودن دارای اهمیت هستند و افراد بسیاری به این نوع از کفش ها علاقه مند هستند. پوشیدن این کتونی ها نیز بسیار راحت است.

  6. کتونی ورزشی مانند بسکتبال: این کتونی ها مخصوص افرادی است که در سالن های ورزشی از آنها استفاده می کنند. مانند کتونی بسکتبال، والیبال، کشتی، فوتبال، فوتسال و ... این محصولات با توجه به نیاز ورزشکار دارای طراحی های خاصی هستند. برای نمونه کتونی های بسکتبال ساق دارند.


با توجه به مواردی که عنوان شد و با توجه به نیاز خود می توانید در استایل با انواع کتونی موجود نمونه ای یا نمونه هایی را انتخاب، خریداری و استفاده نمایید.

 

ست کردن کتونی های مختلف
در زمان ست کردن انواع کتونی باید به چه مواردی توجه نمود؟


برای آن که بتوانید بهترین و عالی ترین محصول را تهیه نمایید و در زمان استفاده از آن راضی باشید بهتر است به موارد زیر در زمان خرید دقت کنید:

  • سایز کفش خود را به درستی انتخاب کنید.
  • جنس کفی، رویی کتونی و محصولات استفاده شده بسیار مهم هستند.
  • چسب های استفاده شده، نوع دوخت باید به بهترین شکل ممکن باشد.
  • نوع بسته شدن کفش کتونی خود را در نظر داشته باشید.
  • هزینه در بردارنده محصولات را بررسی نمایید.


با در نظر گرفتن موارد فوق می توانید بهترین نمونه ممکن را انتخاب نمایید و با انواع لباس های خود ست کنید و استایل زیبایی را برای خود خلق کنید.


کاربرد کفش اسپرت و انواع کتونی


کفش اسپرت را می توانیم در زمان سفر، پیاده روی، ورزش، کوه نوردی و موارد متعدد دیگر مورد استفاده قرار دهیم. یکی از ویژگی های مهم این نوع از کفش ها راحتی آن ها در زمان استفاده است. در نظر داشته باشید کفش های اسپرت لژدار را نمی توانید در مواردی مانند ورزش و ... مورد استفاده قرار دهید.

خرید اینترنتی کفش کتونی


شما می توانید با توجه به مواردی که آن ها را عنوان نمودیم بهترین نمونه کفش اسپرت و کفش ورزشی را تهیه نمایید. روش خرید اینترنتی و استفاده از سایت هایی مانند فروشگاه اینترنتی کالاتیتر می تواند به شما در زمینه خرید انواع کتونی، خرید اینترنتی کیف زنانه شیک و خرید اینترنتی کفش زنانه کمک نماید و شما می توانید بهترین محصولات را از این سایت تهیه نمایید. در نظر داشته باشید با خرید اینترنتی از این سایت معتبر می توانید بهترین نمونه و بهترین جنس را در نمونه های متنوع انتخاب کنید و سپس آن را خریداری نمایید.

 

کتونی رو با چی بپوشیم؟

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟