مد و استایل و تفاوت های آنها!

همه چیز درباره مد و استایل!
خلاصه

کلمات مد و استایل بسیار به یکدیگر مرتبط هستند، اگرچه می توان تفاوت بین دو کلمه مد و استایل را تشخیص داد. مد را می توان به سادگی به عنوان سبک های جدیدی از لباس ها و اکسسوری ها تعریف کرد .

1400/9/6
1318 بازديد
همه چیز درباره مد و استایل!

تفاوت مد و استایل

 مد و استایل دو اصطلاح رایجی هستند که امروزه به طور گسترده توسط نسل جوان استفاده می شود، اگرچه آنها کاملاً در مورد آن سردرگم هستند، اما نمی توانند بین مد و سبک تفاوت قائل شوند. نه این نسل جوان، خیلی ها هستند که هنوز تفاوت بین مد و استایل را نمی دانند. «مد لباس پوشیدن مطابق با مد روز است. اسکار دلارنتا گفت: سبک بیشتر به این است که خودتان باشید.

 

مد چیست؟

مد را می توان به عنوان سبک های جدیدی از لباس ها و اکسسوری هایی که به وجود می آیند درک کرد. همانطور که ما به دنیای مد نگاه می کنیم، روندهای جدیدی وجود دارد که روز به روز در حال ظهور هستند، زیرا دیگران با گذشت زمان از بین می روند.

این می تواند در مورد لباس ها، مواد، سبک ها، لوازم جانبی مختلف مانند گردنبند، کمربند و غیره صدق کند. وقتی صحبت از مد می شود، انواع مختلفی از جمله ترندها ، کلاسیک ها وجود دارد.و این نشان می دهد که مد فقط یک زیرمجموعه است. مدها یک جنون کوتاه مدت در دنیای مد هستند. با این حال بین مد و استایل ، استایل ها بسیار بیشتر از مدها دوام دارند.

مد و استایل و تفاوت های آنهامد واستایل

استایل چیست؟

 استایل و سبک چیزی است که برای همه منحصر به فرد است. استایل انتخاب خود شخص در لباس، لوازم جانبی و سایر موارد است و کاملاً به لباس بستگی ندارد. می تواند به هر چیزی که فرد را شیک نشان می دهد مرتبط باشد. در دیدگاهی دیگر، سبک امتداد مد است که مانند مد تغییر نمی کند.


افراد باکلاس

احتمالاً فردی را می شناسید که به مد روز لباس می پوشد یا ممکن است فردی را بشناسید که به نظر می رسد سبک حرفه ای دارد یا شاید هم دوستی داشته باشید که به نظر می رسد استایل پر زرق و برقی به تن دارد. سبک های مد و استایل زیادی برای خانم ها وجود دارد زیرا راه های مختلفی برای ایجاد ظاهر وجود دارد. این استایل‌ها از کجا می‌آیند، برای ایجاد آن‌ها چه اقلامی باید بپوشید و مهم‌تر از همه، چگونه به شما نگاه می‌کنند؟

مد و استایل چیستمد و استایل

مد کلاسیک

اگر روی کلاسیک تمرکز کنیم، اینها معمولاً قطعات شگفت انگیزی هستند که هرگز نمی توان در برابر آنها مقاومت کرد و قطعاتی هستند که از مد نمی افتند. آنها طولانی ترین دوام را دارند وگرنه بسیار دقیق تر است که بگوییم کلاسیک برای همیشه ماندگار است .

اینها از نسلی به نسل دیگر منتقل می شوند. گاهی اوقات روندها تحت تأثیر کلاسیک ها قرار می گیرند. همانطور که مشاهده می کنید، مد، بر خلاف استایل، دامنه بسیار گسترده ای را به خود اختصاص می دهد. حالا اجازه دهید به سراغ مد برویم.

سبک خود را تعیین کنید

حقیقت این است که شما تنها فردی هستید که می توانید سبک خود را تعیین کنید. هیچ قانونی وجود ندارد که باید از آن پیروی کنید. برای راحتی خود و نشان دادن شخصیت خود لباس بپوشید و هرگز اشتباه نخواهید کرد. مد و استایل همه چیز در مورد فشار دادن مرزها، یافتن آنچه مناسب شماست و بازی با ظاهرهای مختلف است. پس لباس پوشیدن مثل یک خانم یعنی چه؟ یعنی هر چیزی را که می خواهید بپوشید و معنی بودن خود را تعریف کنید.


مد و استایل چگونه باید باشند

ایا میتوانید سبک های مختلف مد و استایل را باهم ترکیب کرد؟

آیا باید سبک های مختلف مد را ترکیب کنید یا برای هر لباس به یک موضوع خاص پایبند باشید؟ پاسخ ساده است: ترکیب کنید! مد همیشه در مورد آزمایش بوده است و برخی از محبوب ترین سبک های مد با ترکیب عناصری از سبک های دیگر ایجاد شده اند. بنابراین آن را مخلوط کنید، با قطعات مختلف بازی کنید، چیزها را به روش های جدید بپوشید. به یاد ماندنی ترین نمادهای مد قوانین را شکستند و آنچه را که می خواستند انجام دادند، پس چرا شما نمی توانید؟

چگونه متوجه میشوید که چه چیز مد روز است؟

گاهی اوقات، روند مد به سرعت تغییر می کند. ممکن است یک شب با دوستانتان بیرون بروید و متوجه شوید که بقیه چکمه‌های تا زانو و شلوار جین تنگ پوشیده‌اند، در حالی که شما دمپایی و شلوار گشاد دارید. احساس می کنید بی جا و بی سبک هستید. با این حال، راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید مد روز را تشخیص دهید و با سبک بازی مطابقت داشته باشید.

چگونه به روز باشیم

چه زمانی مد جدید به نمایش گذاشته میشود

دو بار در سال، طراحان جدیدترین سبک های خود را در باند فرودگاه ها در هفته مد به نمایش می گذارند. این در بهار و پاییز اتفاق می‌افتد و همیشه نشان‌دهنده خوبی است که مردم در شش ماه آینده چه بپوشند. این رویدادها به‌شدت از طریق رسانه‌های اجتماعی و منابع رسانه‌های خبری سنتی پخش می‌شوند، بنابراین می‌توانید عکس‌های لحظه‌ای از سبک‌هایی که در راهروها راه می‌روند دریافت کنید.

بروز باشید

به شبح ها توجه کنید تا از شکل هایی که مد و استایل روز هستند ایده بگیرید. به اکسسوری ،کیف و کفش نگاه کنید. و به هر رنگ خاصی که به نظر می رسد اغلب ظاهر می شود توجه کنید.
همچنین می‌توانید نمادهای سبک شناخته شده و افراد مشهور محبوب را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنید تا ببینید چه چیزی پست می‌کنند و ایده‌ای درباره شیک‌ها و موارد داغ در روند مد داشته باشید .

چگونه میتوانید هر روز شیک به نظر برسید؟

 این بدان معناست که همه، روزهایی را دارند که به نظر می رسد از نظر مد و استایل، کاری بیشتر از این که دست به پوشیدن شلوار ورزشی دراز کنند ، نمی توانند انجام دهند . اما راهی وجود دارد که هر روز شیک به نظر برسید بدون اینکه زمان زیادی برای آماده شدن هر روز صرف کنید. و بله، شما هنوز هم می توانید آن روزهای شلوار ورزشی را داشته باشید. اما راهی برای شیک جلوه دادن آن نیز وجود دارد.

با اکسسوری به روز باشید
نکاتی که باید در پوشیدن لباس توجه کنید:

نکته اصلی این است که شما لباس مناسب بپوشید. بسیاری از افراد با نوسان وزن سر و کار دارند. ممکن است متوجه شوید که وزن شما گاهی کمی بیشتر و گاهی اوقات کمی کمتر است، و بعضی از لباس‌ها گاهی خوب به نظر می‌رسند و در بعضی مواقع خیلی گرم نیستند.

لباس هایی را که می‌دانید به خوبی برای شما مناسب هستند، نزدیک جلوی کمد و بالای کشوها نگه دارید تا بتوانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. سعی نکنید چیزی بپوشید که مناسب نیست زیرا در نهایت ناراحت خواهید شد و شیک به نظر نخواهید رسید.

شما می توانید کاملاً هر لباسی را با اکسسوری درست کنید. می‌خواهید یک بلوز بنفش بپوشید که می‌دانید شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد اما دوست دارید یک شلوار زرد هم بپوشید. به نظر نمی‌رسد این رنگ‌ها مطابقت واقعی داشته باشند، اما وقتی کفش یا کیف بنفش و مقداری جواهرات زرد را اضافه می‌کنید، ظاهری شگفت‌انگیز ایجاد کرده‌اید.

می توانید با ترفندهای کوچکی از این دست، هر لباسی را با هم هماهنگ کنید و به خوبی کنار هم بچینید. از یک روسری استفاده کنید، از یک جفت کفش استفاده کنید، کمی چیزی اضافه کنید تا رنگ های لباس شما را با هم ترکیب کند و شیک به نظر برسید.

به پوشیدن یک، دو یا سه رنگ در لباس های خود بچسبید، نه بیشتر. حتی با استفاده از اکسسوری های شیک، نباید رنگ های مختلف زیادی بپوشید زیرا ظاهر شما در نهایت متضاد به نظر می رسد.

یا یک تی شرت سفید و یک شلوار جین فوق العاده شیک به نظر می رسند اگر یک گردنبند و یک کت چرم اضافه کنید. اگر به جای آن یک کت و شلوار و یک کیف دستی پر جنب و جوش اضافه کنید، کمی پیچیده تر می شود.

شیک بپوشید

یک سارافون ساده زمانی که گوشواره‌های بیانی یا شاید یک کلاه افسانه‌ای به آن اضافه می‌کنید خیره‌کننده‌تر می‌شود. برای شیک بودن به چیزهای زیادی نیاز ندارید. به جای چند مدل مختلف لباس از یک یا دو رنگ که واقعاً برجسته هستند استفاده کنید تا مد و استایل برجسته ایجاد کنید.

 

همه چیز درباره مد و استایل!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟