کفش های همیشه مد و نحوه ست کردن آنها

کفش هایی که از مد نمی افتند!
خلاصه

انتخاب کفش های همیشه مد کار شما را در شیک به نظر رسیدن در هر شرایطی آسان می کند. ما در این مقاله 8 مدل از انواع کفش های همیشه مد و پرطرفدار را به همراه نحوه ست کردن آنها به شما معرفی کرده ایم.

1400/9/7
2191 بازديد
کفش هایی که از مد نمی افتند!

چه کفش هایی همیشه مد هستند


 کفش های همیشه مد: فرقی نمی‌کند به محل کار بروید یا یک مجلس شبانه، کفش‌های شیک ظاهر شما را زیباتر می‌کنند و جلوه‌ای منحصربفرد به هر لباسی می‌بخشند.
یک جفت بوت برای زمستان یا کفش های کتانی درشت برای تابستان داشته باشید، مدل های بی شماری برای انتخاب وجود دارد. هیچ کس نمی تواند کفش کافی داشته باشد اما با انتخاب کفش های همیشه مد می توان با صرف کم ترین هزینه به روز بود.

8 مدل از کفش های همیشه مد 

 

 

بوت های سیاه و سفید کابوی

کفش های همیشه مد کابوی

یک جفت بلند تا ساق پا یا جفتی کوتاه که تا مچ پای شما است ،انتخاب کنید .آنها کفش های کلاسیک همیشه مد هستند . چه با جین آبی یا یک مجموعه تک رنگ آن را بپوشید، این جفتی است که توجه همه کسانی را که از کنارشان رد می‌شوید به خود جلب می‌کند و بسیار زیبا هستند.

کفش پاشنه کوچک

کفش های همیشه مد پاشنه کوچک

این نیم بوت های پاشنه دار کوچک، رنگی شیک را به لباس خود اضافه کنید. سفید یکی از داغ‌ترین رنگ‌های کفش هر فصلی است، بنابراین با پوشیدن سایه‌های پاپ یا پاستلی آن‌ها را به نمایش بگذارید. این کفش با شلوار جین و کت ترنچ یا با دامن میدی عالی به نظر می رسد. مهم نیست که چگونه آنها را مدل دهید، آنها برای کمد لباس هر خانمی ضروری هستند و جز کفش های همیشه مد هستند.


بوت های بلند

کفش های همیشه مد بوت بلند

با کفش های بسیار تنگی که نمی توانید با آن راه بروید خداحافظی کنید و به این بوت های راسته سلام کنید. آنها نه تنها با لباس های بلند شگفت انگیز به نظر می رسند، بلکه راهی عالی برای گرم نگه داشتن خود در هنگام کاهش دما هستند. اگر آماده نشان دادن زیبایی پاهای خود هستید، این کفش ها را با یک دامن کوتاه و یک ژاکت بلند ست کنید، و در تمام طول روز توجه همه ی افراد نزدیک خود را به خود جلب کنید.

پاشنه های طرح دار

کفش های همیشه مد پاشنه طرح دار

اجازه دهید پاهایتان با این پاشنه های پرآذین صحبت کنند. چه طلایی، چه نقره ای یا کریستالی باشند، لازم نیست که بیش از حد باشد ( یک طرح ساده با تزئینات درخشنده تمام چیزی است که برای بیان نیاز دارید.)اگر آماده هستید که همه چیز را انجام دهید، یک کفش طراحی شده انتخاب کنید یا چیزی را انتخاب کنید که جزئیات آن در پشت پاشنه پیچیده شده باشد.

کفش های پنجه مربعی

کفش های همیشه مد پنجه مربعی

به لطف این کفش ها خوش استایل و خوش سلیقه بودن خود را در معرض دید همه قرار دهید. طراحی برش، پیچ و تاب تازه ای به کفش کلاسیک می دهد و برای دیده شدن ساخته شده است. این کفش ها در هر محیطی عالی به نظر می رسند و کفش های همیشه مد هستند، بنابراین می توانید آنها را برای همیشه نگه دارید و بروز باشید!

کفش های نوک تیز پاشنه کوتاه

کفش های همیشه مد نوک تیز پاشنه کوتاه

با این کفش های نوک تیز پاشنه کوتاه، شیک پوش درونی خود را آزاد کنید. این استایل با قد مینیاتوری و انگشت برجسته، یکی از واجبات افزودنی زیبا به هر لباسی است. از لباسی ساده گرفته تا طراحی شلوغ و جلب توجه کننده، نمی توانید با این کفش خیره کننده اشتباه کنید.

کفش کتانی سفید درشت

کفش کتونی سفید کفش های همیشه مد

با کفش های کتانی سفید درشت،استایل اسپرت خود را به سطح جدیدی ببرید. فرقی نمی‌کند آن‌ها را به‌دلیل ترند می‌پوشید یا صرفاً به دلیل راحتی، این کفش ترکیبی عالی از تجمل و اوقات فراغت است. آن را با یک دامن بلند، شلوار گرمکن یا شلوار جین انتخاب کنید.راحت ترین کفش های کتانی برای خانم هایی که سایزهای درشت و جذاب را ترجیح می دهند

صندل پلت فرم با بند مچ پا

صندل پلتفرم کفش های همیشه مد

با یک جفت صندل پلت فرم، حس تابستانه به شما دست خواهد داد. چه بند ها تا پای شما بالا برود یا به مچ پا بچسبد، این کفش ها راهی عالی برای نشان دادن شیک پوشی شما و خنک نگه داشتن پاهای شما هستند. کفش‌ها را با یک لباس بلند بپوشید تا حسی نیمه رسمی به لباس اضافه کنید، یا آن‌ها را با جوراب بپوشید تا زیبایی فوق‌العاده‌ای داشته باشید.


محبوب ترین کفش زنانه کدامند؟

پاسخ قطعی به محبوب ترین کفش های زنانه سخت است. با این حال، چند عنصر اساسی وجود دارد که هر زنی باید در کمد لباس خود داشته باشد و کفش های همیشه مد هستند.. اینها شامل یک جفت کفش باله کلاسیک مشکی با کیفیت است که همه کاره، راحت و ظریف هستند.
در مرحله بعد، کفش‌های کتانی، کفش‌های تنیس یا کفش‌های اسپرت که برای یک پیاده روی و فعالیت روزانه شما را شیک نشان می دهند و پوشیدن آنها راحت می باشد. بوت های پاشنه میانی، چه تا مچ پا یا بلند، در رتبه های بعدی این لیست قرار دارند، سپس یک جفت صندل تابستانی با رنگ خنثی. در نهایت، یک جفت پاشنه مشکی مانند لباس مشکی کوچک در کمد کفش است ( فقط مطمئن شوید که سبکی را انتخاب کنید که بتوانید هم راحت و هم بتوانید با آن راه بروید).


چگونه کفش های خود را با لباس خود هماهنگ کنید

به عبارت ساده، پوشیدن لباسی با کفش های همسان فواید خود را دارد. اولا، انتخاب یک لباس کار را بسیار آسان‌تر می‌کند، و دوم اینکه تقریباً به هر چیزی که می‌پوشید، جلای غیرمنتظره‌ای می‌دهد.
در باند فرودگاه، طراحانی از جمله Chanel، Balenciaga و Valentino لباس‌هایی با کفش‌های همسان در هر چیزی از استخوان شاه ماهی گرفته تا طرح‌های مهره‌ای پیچیده نشان می‌دهند، در حالی که اخیراً هماهنگی کفش‌های پاشنه‌دار و لباس‌های مجلسی به یک ترند رسمی فرش قرمز در میان سلبریتی‌ها تبدیل شده است.

کفشی را انتخاب کنید که یک درجه تیره تر از لباس شما باشد.

برای شیک به نظر رسیدن از لیست کفش های همیشه مد استفاده کنید .از ترکیب دو رنگ مشابه اما کمی متفاوت یک جفت کفشی را انتخاب کنید که رنگی تیره‌تر از لباستان داشته باشد ( مثلاً یک لباس قرمز آتشین با یک جفت پاشنه قرمز گیلاسی). تفاوت رنگ برای اکثر افراد به سختی قابل توجه است اما از برخورد رنگ های مختلف استایل شما جلوگیری می کند.

سعی کنید یک لباس را با تغییرات جزئی در یک رنگ طراحی کنید.

نگران هستید که خیلی همسان به نظر برسید؟ یک رنگ را به عنوان نقطه شروع انتخاب کنید. سپس برای داشتن ظاهری کاملاً مدرن، تکه‌هایی در سایه‌هایی پیدا کنید که اندکی با یکدیگر متفاوت هستند ( همانطور که میدلتون با پاشنه‌های آبی روشن‌تر از لباس خال‌خالی‌اش انجام داد).

از تطبیق الگوها نترسید

همه یک لباس طرح دار و یک جفت کفش دقیقاً به یک الگو در کمد خود ندارند، اما گاهی اوقات شما می خواهید یک تغییر بزرگ داشته باشید، و هیچ راهی بهتر از ست کردن اکسسوری ها و لباس های مشابه وجود ندارد.
چه کفش هایی همیشه مد هستند

کفش هایی که از مد نمی افتند!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟