راهنمای استایل باکتانی سفید زنانه!

کتانی سفید را چگونه ست کنید؟
خلاصه

در استایل با کتانی سفید دست شما برای انتخاب آیتم های دیگر باز است. کتانی سفید در این روزها جز کتانی های پرطرفدار محسوب می شود. در این مقاله شما با بهترین استایل با کتانی سفید آشنا خواهید شد.

1400/9/8
3425 بازديد
کتانی سفید را چگونه ست کنید؟

نحوه استایل با کتانی سفید

استایل با کتانی سفید یکی از محبوب ترین و جذاب ترین رنگ ها برای داشتن یک استایل شیک است. حواستان باشد که صرفا برای خوشتیپ بودن نباید به سراغ خرید هر چیزی برویم.
کتانی سفید در اکثر فصل های سال استفاده میشود و راحت ترین ست ها رو میتوانید برایش درست کنید. استایل با کتانی سفید برای هر موقعیتی مناسب است و حتی با بعضی از تیپ های رسمی هم میتوان یک ست جالب و جذاب ساخت.

برای استایل با کتانی سفید معمولا ست های اسپرت پیشنهاد میشود. کتانی جزء سری از کفش هایی است که همه ما، چه خانم چه آقا وچه افراد مسن تر همه طرف دار آن هستیم و ازآن استفاده میکنیم. دلیل استفاده اغلب ما از کتانی احساس راحتی آن است که میتوان از آن در اکثر موارد به طور مثال برای پیاده روی و ورزش ویا حتی مهمانی از آن استفاده میکنیم.

استایل با کتانی سفید

مشخصات و قیمت ونس بندی لژدار

قوانین ست کردن استایل با کتانی سفید

در اینجا به چند نکته از قوانین ست کردن استایل با کتانی سفید اشاره خواهیم کرد:
یک دسته از کتانی ها هستند که ظاهری بزرگ دارند که این دسته از کتانی ها مناسب افرادی با قد کوتاه نیستند. این دسته از کتانی ها اغلب برای افرادی با قد بلندتر پیشنهاد میشود. از طرف دیگر باید این مدل کتانی ها را با شلوارهای راسته و گشاد ست کرد.

این کتانی ها اغلب با شلوارهای تنگ به هیچ وجه جالب نمیشوند. در این تیپ ها بهتر است شلواری بپوشید که یا بلند باشد و یا بالاتر از مچ پا باشد. شلواری که روی مچ پا باشد مناسب این مدل تیپ ها نیست.

استایل با کتانی لژدارمشخصات و قیمت کفش کتانی لژدار

ست کردن دامن با کتانی سفید

این روزها پوشیدن کتانی با دامن بسیار مد شده است و میتوان استایل های راحت و قشنگی را با یک ست زیبا برای خودتان بسازید. یکی از بهترین و شیک ترین انتخاب ها ساختن یک ست زیبا و خوب با داشتن یک کتانی سفید است.

نکته مهم دیگر این است که از آنجایی که حتما باید با کتانی جوراب پوشیده شود در انتخاب جوراب با ساق مناسب دقت کنید تا بتوانید یک استایل خوب برای خودتان بسازید. برای مثال اگر قرار است کتانی را با دامن بپوشید، برای خوش استایل به نظر رسیدن بهتر است که قد جورابی که میپوشید از قد دامن کوتاه تر باشد

. اما اگر قرار است کتانی سفید را با شلوار بپوشید، بهتر است برای خوش استایل بودن قد جوراب از شلوار بلند تر باشد.

استایل با کتانی سفید و مانتو

ست کردن کتانی با اکثر مانتوها کارسختی نیست، بخصوص در استایل با کتانی سفید کار راحتی است. اما ست کردن کتانی با مانتو های کتی خیلی جالب نخواهد بود و استایل خوبی از شما به نمایش نخواهد گذاشت.
پوشیدن مانتو های اسپرت و جین برای استایل با کتانی سفید بسیار مناسب است و یک ظاهر زیبا و شیک از شما خواهد ساخت.
مانتوهای کوتاه برای استایل با کتانی سفید گزینه بسیارخوبی است و معمولا تیپ بهتری نسبت به مانتوهای بلند از شما میسازد. پوشیدن کتانی سفید با کت و شلوار هم ممکن است و ترکیب رنگ های کرم و یا طوسی انتخاب خوبی برای ست کردن با کتانی سفید است.
معمولا در فصل های بارندگی و سرد سال بیشتر از بوت استفاده میشود و کمتر از استایل با کتانی سفید استفاده میشود.
همه ما شیک بودن حتی در هنگام ورزش کردن را دوست داریم. یک گزینه بسیار خوب وتقریبا به صرفه که با تمام ست ها قابل استفاده است استایل با کتانی سفید است که یک ظاهر زیبا و شیک در هنگام ورزش از ما خواهد ساخت.
برای ست های تابستانی یک استایل شیک و عالی پوشیدن کتانی سفید با تیپ های جذاب و رنگ های روشن است.

اشتباهات متداول در استایل با کتانی سفید

  1. بزرگ ترین اشتباه، مخفی کردن کتانی با شلوار های گشاد است. برای مثال نباید از شلوار های بگ و یا گشاد با کتانی استفاده کنیم. برعکس باید کاری کنیم که کتانی برجسته تر و به بهترین شکل ممکن به چشم بیاید. گزینه بهتر یک شلوار فیت جین یا کتان است، مخصوصا برای کتانی های بدون ساق که روی هم رفته متناسب تر و قد بلند تر به نظر برسید.
  2.  نحوه بستن بند کتانی
    بند کتانی را محکم نبندید .برای بستن بند کتانی نباید خیلی وسواس به خرج داد. بیشتر از حد محکم بستن بندها هم باعث اختلال در گردش خون میشود و هم شکل طبیعی کتانی را از بین میبرد.
    باید به اندازه ای بندها را محکم کنید که باز نشوند ولی انقدر هم تنگ نباشند، جوری که بتوانید انگشت اشاره را زیر زبانه کفش قرار بدهید که نشانه به اندازه بودن ان است.
  3. اگر اهل پوشیدن کتانی های رنگی و طرح دار هستید، در انتخاب لباس ها دقت بیشتری داشته باشید و از رنگ هایی که داخل کتانی هستند برای لباس تان استفاده نکنید.
  4. نکته جالب و مهمی که در پوشیدن کتانی سفید به چشم می اید، پوشیدن جوراب با کتانی سفید است،که در این صورت برای به نمایش گذاشتن استایل بهترلازم است که از جوراب های کالجی استفاده کرده ویا ساق جوراب خود را پنهان کنید.
  5. نکته بعدی اشتباهی است که بعضی از ما در استفاده از کفش های کتونی خود انجام میدهیم. برای مثال یک استراحت کوتاه به کفشی که دیروز پوشیده شده است بدهید تا رطوبت و عرق ان از بین برود. بهتر است که بعد از استفاده از کفش خود از درخت کفش استفاده کنید تا فرم اصلی کفش از بین نرود و برای استفاده بعد کتانی شما یک ظاهر تازه و خوبی خواهد داشت. بین پوشیدن کتانی ها یک چرخه ایجاد کنید و متنوع بپوشید.


تمیز کردن و نگه داری کفش کتانی

بخش مهم نگه داری از کتانی ها به نحوه تمیز کردن انها بستگی دارد. برای مثال بعد از هر بار استفاده از کتانی هایتان حتما انها را با مواد شوینده مانند خمیر دندان و یا صابون بشورید و بوی بد انها را از بین ببرید.

کتانی سفید را چگونه ست کنید؟

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟