انواع کیف زنانه و معرفی 8 مدل کیف زنانه

خرید و معرفی انواع کیف زنانه!
خلاصه

انواع کیف زنانه چیست؟ خرید و قیمت انواع کیف زنانه، کیف دوشی، کیف یک طرفه، کیف کمری و... و نکات خرید اینترنتی کیف زنانه. معرفی 8 مدل از انواع کیف زنانه پرطرفدار.

1400/9/10
2200 بازديد
خرید و معرفی انواع کیف زنانه!

انواع کیف زنانه و کاربرد های آن

انواع کیف زنانه امروزه به شکل های مختلفی در بازار وجود دارد. کیف از ابتدا برای خانم ها یک وسیله مهم و کاربردی بوده و هست.
امروزه از کیف علاوه بر کاربردی که برای قرار دادن وسایل و لوازم همراه دارد، بعنوان یک وسیله و یک اکسسوری برای تکمیل ست هم استفاده میشود.
زمانی که تصمیم به خرید کیف میگیرید و برای خرید به یک فروشگاه آنلاین و یا حضوری میروید، با موجی از انواع کیف زنانه مواجه خواهید شد.
این تنوع شامل، تنوع در سایز، جنس، رنگ، مدل و بسیاری از نکات ریز و درشت دیگر است.
بد نیست قبل از مواجه شدن با این موج از تنوع کمی راجب انواع کیف زنانه شیک اطلاعات داشته باشیم.

 

خرید و قیمت انواع کیف زنانه شیک در  کالا تیتر

سایز کیف زنانه

خانم ها معمولا دوست دارند کیف ها را در تمامی سایز ها داشته باشند و برای مکان های مختلف از هر کدام که نیاز است استفاده کنند.
کیف های سایز بزرگ معمولا مناسب خانم های شاغل و یا بچه دار است که اغلب وسایل زیادی با خود حمل میکنند.
کیف های سایز کوچک تر را بیشتر خانم های جوان و مجرد میپسندند که راحت تر و سبک تر است.

8 مدل از انواع کیف زنانه 

کیف دستی زنانه

انواع کیف زنانه کیف دستی کالا تیتر

پیشنهاد ما برای شما در مهمانی ها و مجالس انتخاب یک کیف کلاچ است. اکثر خانم ها برای رفتن به مهمانی و مراسم به یک کیف دستی شیک و سبک نیاز دارند و ترجیح میدهند کیفی که قرار است در مهمانی استفاده کنند، بسیار شیک و جذاب باشد. کیف دستی زنانه دارای یک بند نازک زنجیری هستند.

کیف کمری زنانه

انواع کیف زنانه کالا تیتر کمری

مشخصات و قیمت کیف کمری زنانه

انواع کیف  کالا تیتر کمری

مشخصات و قیمت کیف کمری پرچی زنانه

کیف های کمری امروزه به یکی ازمحبوب ترین و جذاب ترین کیف ها تبدیل شده اند و کاربردهای فراوانی نیز دارند. از کیف کمری در سفر، ورزش، خرید و بسیاری از موارد استفاده میشود. علاوه بر این از کیف های کمری برای تکمیل ست نیز استفاده میشود.

کیف یک طرفه زنانه

انواع کیف  زنانه یک طرفه از کالا تیتر

مشخصات و قیمت کیف یکطرفه سگک دار

این  کیف های یک طرفه را درطول روز بیشتر خواهیم دید. این دسته از کیف ها معمولا جزء کیف های سبک و راحت، بخصوص هنگام خرید و پیاده روی شناخته شده اند و از آنها در تمام مکان ها میتوانید استفاده کنید.

کیف تک بند زنانه

کیف زنجیری مجلسی کالا تیتر انواع کیف زنانه

مشخصات و قیمت کیف زنجیری مجلسی

 

انواع کیف زنانه مجلسی فروشگاه کالا تیتر

مشخصات و قیمت کیف جلسی 

این کیف ها اغلب برای مجالس استفاده میشود و با در دست گرفتن این مدل کیف ها یک استایل شیک و زیبا از خودتان میسازید.

کیف هلالی زنانه

انواع کیف زنانه هلالی کالا تیتر

مشخصات و قیمت کیف دوشی هلالی آرایکس

اگر از شکل کیف های ایستاده و یکنواخت خسته شده اید، بهتر است با انتخاب یکی از این کیف های هلالی تنوعی در خرید خود ایجاد کنید. این کیف های هلالی مدلی کاملا متفاوت از کیف های ایستاده و فرم دار دارند و به راحتی میتوان لوازم زیادی در آن قرار داد.

کیف دوشی زنانه

انواع کیف زنانه دوشی و  دستی

مشخصات و قیمت کیف دوشی مدل آویز

از کیف دوشی معمولا برای تمام مکان ها استفاده میشود و به راحتی با تمام پوشش ها ست میشود. این مدل کیف ها اغلب دارای بندهای بلند برای حمل راحت تر است.

کوله پشتی زنانه

انواع کیف زنانه کوله پشتی

مشخصات و قیمت کوله پشتی اسپرت طرح LV

یکی از پرکاربردترین و بهترین گزینه ها برای خانم ها کوله پشتی است. کوله پشتی تقریبا با هر استایل و تیپی زیبا و جذاب خواهد شد. امروزه از کوله پشتی برای سفر، ورزش، کوهنوردی و حتی پیاده روی و کار هم استفاده میشود.

کیف پستچی زنانه

انواع کیف زنانه پاسپورتی

مشخصات و قیمت کیف پاسپورتی

این کیف ها با توجه به نامی که دارند اغلب برای قرار دادن کتاب و مدارک استفاده میشنود و بنابراین طرفداران بسیاری در بین دانشجویان و محصلین دارند.

شکل انواع کیف زنانه 

کیف های امروزه در انواع شکل های جدید طراحی و دوخته میشوند. برای مثال امروزه کیف هایی با شکل های هندسی مانند دایره و بیضی و ... بسیار ترند شده اند. ولی باید دقت کافی در هنگام خرید این کیف های هندسی را داشته باشیم.
مثلا این مدل کیف ها برای خانم هایی با کمی قد کوتاه تر توصیه نمیشود اما همین مدل کیف ها برای خانم هایی با استایل ورزشی بسیار کار مناسبی است.
کیف های با بند بلند و خیلی بزرگ را برای خانم های با وزن بالا و کمی چاق تر استفاده نکنید و بهتر است که این خانم ها از کیف های کوچک تر استفاده کنند.

کیف های لپ تاپ

امروزه اکثر ما برای قرار دادن لپ تاپ به یک فضای خوب و امن نیاز داریم.
داشتن یک کیف لپ تاپ برای قرار دادن آن، هم از نظر امنیت و هم راحتی در حمل بسیار ضروری و یک گزینه خوب و مناسب خواهد بود.

کیف خود را متناسب با سن خود انتخاب کنید

گاهی وقت ها بسیار پیش میاید که از یک مدل کیف خوشمان می آید. ولی نه از کاربرد آن اطلاعات کافی داریم و نه اینکه متناسب با سن ما است.
خانم های جوان معمولا از کیف های رنگ روشن و جذاب با سایز های بزرگ استفاده میکنند. برای خانم های میان سال اغلب کیف های کوچک تر با رنگ های کمی خنثی پیشنهاد میشود.
و اما خانم های با سن بالاتر اغلب از کیف سنتی و شیک و یا کیف های دستی کوچک برای مهمانی ها استقبال میکنند.
در سال های کمی پیش تر ترجیح اغلب خانم ها این بود که از ست های کیف و کفش برای شک تر بودن استفاده کنند. اما امروزه مثل قبل توجه چندانی به ست بودن نمیشود.


جنس کیف زنانه

کیف ها از نظر جنس تنوع بسیاری دارند و باید بر حسب نیاز و سلیقه ما انتخاب شوند.

چرم طبیعی

از گذشته تا به امروز جنس چرم طرفداران زیادی داشته است. بعلاوه همه ما از داشتن یکی از مدل های کیف چرم در کمد خودمان احساس خوبی خواهیم داشت. دلیل گستردگی استقبال از جنس چرم داشتن استایل زیبا و شیک با این جنس از کیف ها است.
دلیل دوم استحکام و مقاومت جنس چرم است.

چرم مصنوعی

امروزه بیشترین استفاده در انتخاب پارچه برای دوخت کیف چرم مصنوعی است.
دلیل این انتخاب هم نبود محدودیت سنی در این جنس از پارچه است و همچنین این جنس پارچه هم برای خانم ها مناسب است و هم برای آقایان. دلیل دوم استقبال زیاد خانم ها از چرم مصنوعی به صرفه تر بودن آن نسبت به چرم طبیعی است.
دلیل سوم و البته مهم انتخاب چرم مصنوعی تنوع بسیار زیاد رنگبندی آن است.

کیف برزنتی

کیف های برزنتی یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای فصل های بارندگی است. امیدواریم با اطلاعاتی که در این مقاله در اختیارتان قرار دادیم، انتخاب بهتر و دقیق تری هنگام خرید کیف زنانه داشته باشید.

خرید و معرفی انواع کیف زنانه!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟