شال پاییزه مناسب باید چه ویژگی داشته باشد؟

شال هایی که همیشه مد هستند!
خلاصه

شال پاییزه در فصل سرما می تواند گرمی بخش شما شود. در این مقاله تلاش کردیم شال پاییزه جدید را به همراه انواع مختلف شال پاییزه به شما معرفی کنیم.

1400/9/11
2063 بازديد
شال هایی که همیشه مد هستند!

این شال پاییزه از مد نمی افتد


شال پاییزه تنوع بسیار زیادی در کشور ما دارد. در کشورهای اسلامی از شال و روسری بعنوان یک پوشش اسلامی استفاده میشود و اغلب خانم ها طرفدار آن هستند و امروزه بیشتر از قبل از آن استفاده میکنند.
تنوع شال پاییزه به قدری زیاد است که به راحتی میتوان ست های بسیار زیبا و شیکی برای خودتان بسازید. شال ها و روسری ها در اندازه های مختلف و سایزهای متفاوت با تنوع بسیار زیاد، در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار به فروش میرسند. شما می توانید انواع شال و روسری را در فروشگاه اینترنتی کالا تیتر مشاهده کنید.

بخش وسیعی از این شال و روسری ها از چین به کشور ما وارد میشوند و با استقبال گسترده ای بین مصرف کنندگان مواجه میشوند.
در کشورهای غیر اسلامی هم از آن ها استفاده های زیادی میشود. این فرایند نشان دهنده این موضوع است که از شال و روسری تنها برای حجاب استفاده نمیشود.
استفاده دیگر از شال  درکشورهای غیر اسلامی بیشتر در فصول سرد سال بوده و برای محافظت در برابر سرما است.

شال پاییزه که همیشه مد هستن کالا تیتر

در هنگام خرید شال پاییزه به چند نکته توجه داشته باشید

جنس، رنگ پذیری، عمر و استحکام. اولین و مهم ترین نکته برای یک شال پاییزه مناسب جنس آن است. اولین چیزی که در هنگام خرید به چشم می آید داشتن ظاهری زیبا و شکیل است.
برای خانم ها یکی از گزینه های مهم انتخابی داشتن یک شال با جنس خوب و از همه مهم تر چروک نشدن آن است. جنس شال بسته به فصلی که قرار است از آن استفاده کنید کاملا متفاوت است.علاوه براین باید حواستان باشد شالی که انتخاب میکنید زیاد سنگین و خسته کننده نباشد.

جنس موهر:

 شال پاییزه موهر در کالا تیتر

جنس موهر یکی از جنس های قدیمی و پرطرفدار در بین خانم ها بوده. دلیل اسقبال از این جنس لطافت آن است. ماده اولیه جنس موهر موی لطیف خرگوش و یا گوسفند است. از این جنس معمولا در فصل های پاییز و زمستان به دلیل داشتن لطافت و گرمای خوب، استقبال زیادی میشود.

جنس نخی:

شال پاییزه نخی در کالا تیتر

شال های نخی یکی از پرکاربردترین شال ها بین خانم ها محسوب میشوند و اکثر خانم ها در کمد خود تمام رنگ های این شال ها را دارند. از این جنس همانطور که از اسمش معلوم است بیشتر در فصول گرم سال استفاده میکنند. اغلب بسیار سبک و خنک هستند.

جنس حریر:

شال پاییزه حریر کالا تیتر

شال ها و روسری های حریر اغلب در مجالس و مراسم مورد استفاده قرار میگرند وبه دلیل لیز بودن نسبت به جنس های نخی، کمتر مورد استقبال خانم ها قرار میگیرند.

جنس ساتن:

شال پاییزه جدید کالاتیتر

این جنس شال بسیار سبک و شیک هستند و بیشتر برای مهمانی ها استفاده میشوند.
از مرغوب ترین و به نسبت، گران ترین جنس ها در دسته شال جنس ابریشم است که بسیار لطیف و سبک بوده و بهترین گزینه برای انتخاب است.

جنس پشمی:

شال پاییزه ترند

این جنس شال ها یکی از بهترین انتخاب ها برای زمستان است که مطمئنا هیچ گاه این شال پاییزه از مد نمی افتد و همیشه از آن ها استقبال میشود.از ویژگی های جالب این جنس جذب رطوبت موجود در هوا و بوجود آوردن گرما است. همین ویژگی باعث شده است که در مناطق سرد کشور از این شال ها و روسری های پشمی بیشترین استفاده را میکنند.

 شال پاییزه ای که همیشه مد هستند

شال های ساده یک رنگ: این دسته از شال ها که اغلب بافت های ریزو بسیار ظریفی دارند، ساده و یک رنگ هستند و یکی از گزینه های خوب و همیشگی برای خانم ها هستند.
شال های بافت درشت: این دسته از شال ها معمولا سلیقه خانم های جوان و شیک پوش است که همیشه به دنبال یک کار خاص هستند.

سایز شال یا روسری

سایز یا همان قواره در انتخاب شال یا روسری یکی از نکته های مهمی است که در هنگام انتخاب باید حواسمان به آن باشد و مراقب باشیم که تنها جذب رنگ و طرح شال نشویم و بدانیم که سایز مورد نظر ما چه سایزی است و با چه سازی راحت هستیم.
سایز استاندارد اغلب روسری ها هفتاد سانت است. سایز دوم که اغلب برای خانم های باحجاب کامل استفاده میشود شال های دو متری است.

قیمت روسری و شال

قیمت شال ها ابتدا برحسب جنس و سپس برحسب به روز بودن و مد، متغیر است. جنس ابریشم معمولا نسبت به بقیه جنس ها قیمت بالاتری دارد و یکی از انتخاب های خوب خانم های سخت پسند و شیک پوش است.

نکته هایی جالب برای نگهداری بهتر از شال و روسری

اولین و مهم ترین نکته در نگهداری شال و روسری،( البته اگر میخواهید شال هایتان عمر زیادی داشته باشند) شستشوی آنهاست که حتما باید در دست شسته شود و به هیچ وجه برای شستن از ماشین لباسشویی استفاده نکنید.
دومین نکته در شستشو استفاده از مواد شوینده نرم مانند مایع لباسشویی بجای مواد شوینده زبر مثل انواع پودرهای لباسشویی است.
سومین نکته استفاده از آب ولرم بجای آب داغ و یا خیلی سرد است که باعث میشود کمترین آسیب را به تار و پود پارچه برساند.
چهارمین نکته قابل توجه اتو کردن شال و روسری است که یکی از مهم ترین نکات در نگهداری شال و روسری است که حتما باید در هنگام اتو کردن حواستان باشد که با تنظیماتی اتو کنید که باعث برق افتادن آن نشود که در آن صورت شال شما جلوه اولیه را نخواهد داشت.

رنگ شال پاییزه جدید

تنوع رنگ در شال و روسری

داشتن کمی شناخت برای انتخاب بهتر در هنگام انتخاب رنگ شال و روسری های پاییزه خالی از لطف نیست. برای مثال ترکیب سفید و آبی برای استایل های زمستانه بسیارجالب و شیک خواهد بود. ترکیب رنگ قرمز و زرد برای فصل پاییز بسیار جالب و متفاوت خواهد بود.

انتخاب طرح 

علاوه بر جنس و رنگ یکی دیگر از نکاتی که قابل توجه خانم ها است، طرح شال پاییزه است. اکثر خانم ها همیشه به دنبال طرح های خاص و شیک هستند و اغلب دوست دارند که طرح روی روسری و شالشان یک طرح خاص و متفاوت باشد.
جایی که قرار است شال و روسرس تان را در آنجا نگه داری کنید نیز بسیار قابل اهمیت است.
یک گزینه خوب برای نگه داری شال و روسری تان همان کمد لباسی است که معولا در آن از شال هایتان نگه داری میکنید. به این دلیل که انتخاب فضاهای تاریک و بدون داشتن رطوبت از رنگ پریدگی و از بین رفتن الیاف پارچه جلوگیری خواهد کرد.
قرار دادن شال و روسری داخل کاورهای لباس نیز یک انتخاب خوب برای نگه داری از آنها است.
امیدواریم با نکاتی که در این مقاله مطرح شد اطلاعات کافی برای یک خرید خوب را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داشته باشیم.

شال هایی که همیشه مد هستند!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟