9 مدل از کیف های ماندگار

کیف هایی که ماندگار شدند!
خلاصه

ما در این مقاله کیف های ماندگار مانند لویی ویتون، گوچی، فندی و... را در جهان و دنیای مد باهم بررسی می کنیم و با انواع کیف های معروف آشنا می شویم .

1400/9/14
1889 بازديد
کیف هایی که ماندگار شدند!

کیف های ماندگار در صنعت مد کدامند؟


کیف های ماندگار که با وجود سیل عظیمی از تنوع در صنعت تولید کیف، اما بعضی مدل ها بعد از گذشت سال ها هنوز از مد نیفتاده اند و همچنان زیبایی و جذابیت خود را حفظ کرده اند.
این دسته از کیف ها، محصول برندهای خوب و با کیفیتی هستند که طی گذشت سال ها زیبایی و محبوبیت خود را حفظ کرده اند.

 امروزه خرید کیف با وجود تنوع خیلی زیاد کار سختی به نظر می رسد اما سال ها پیش که تنوع کیف محدودتر بود انتخاب کیف هم آسانتر بود. دقایقی با کالا تیتر همراه باشید تا برخی از این کیف های ماندگار را به شما معرفی کنیم.

مدل کیف لویی

این دسته از کیف ها، یعنی برند معروف لویی طی چند سال گذشته در دنیای مد و فشن یکه تازی میکرد و تا مدت ها تمام نیازهای بانوان را از یک کیف شیک و به روز برطرف میکرد.
شرکت لویی در سال 2000 به بالاترین فروش محصولات خود رسید و در همان زمان شروع به تولید گسترده ای از انواع چمدان و ساک های مسافرتی کرد.
در همین حین تولید کیف های دستی مردانه و زنانه نیز شروع شد. بعد از چند سال حدود 30 فروشگاه با این نام تاسیس و راه اندازی شد که در آن انواع کیف زنانه با برند لویی ویتون محصولات خود را با بالاترین قیمت به فروش میرساندند.

کیف های ماندگار لویی ویتون

کیف گویارد

این دسته از کیف ها معمولا با رنگ های سیاه و سفید از گذشته تا به امروز در ببن اکسسوری های خانم ها جای داشته اند.
کیف های گویارد بیشتر سبک کلاسیک داشته و با تزئینات مشکی همراه است.
این کیف هم از دسته کیف های ماندگار که تا به امروز از دنیای مد حذف نشده اند.

مدل کیف گویارد کیف های ماندگار

کیف شنل

حتما تا به امروز نام برند شنل را شنیده اید. شرکت شنل با نام سازنده آن سالهای طولانی در عرصه کیف و کفش و عطر فعالیت میکند و همچنان محصولات خود را به بازار ارائه میدهد. کیف های شنل برای اولین بار توسط کوکو شنل برای اشراف طراحی شد.
کیف های شنل با تنوع بالا در سایز و طرح، توجه هر خریداری را به خود جلب میکنند.
علاقه و استقبال خانم های شیک پوش از این برند به اندازه ای بالا بوده است که حاضر به پرداخت هزینه زیاد بابت خرید این برند را دارند.
برند شنل خود دارای تنوع زیادی از مدل های مختلف است برای نمونه: کیف آویز، کیف بوی بگ، شنل گابریل و کیف های کمری شنل

کیف معروف

کیف گوچی

کیف های گوچی یکی از برندهای ایتالیایی است که شرکت آن در شهر فلورانس قرار دارد. کیف های گوچی با دو حرف G به هم متصل شناخته شده است.
این طراحی زیبا که در آن برای اولین بار از یک بند زنجیری ظریف برای انداختن کیف روی دوش استفاده کرده بودند، مورد استقبال اشراف قرار گرفت.
یکی از شیک ترین و زیباترین کیف های دستی متعلق به برند گوچی است که با در دست داشتن آن یک استایل شیک و ظریف خواهید داشت.
شرکت گوچی علاوه بر تولید کیف های زنانه فعالیت چشم گیری نیز در صنعت تولید کیف های بچه گانه و مردانه داشته است.

کیف ماندگار کالا تیتر

کیف لئو

نام این برند معروف ایتالیایی را شاید مانند برند گوچی و شنل نشنیده باشید اما باید بدانید که برند لئو یکی از محبوب ترین برندهاست.
دلیل این محبوبیت نیز استفاده این برند از مواد باکیفیت بالا است که معمولا بیشترین استفاده نیز پارچه چرم است.
یکی از طرف دارارن این برند، خانم های کارمند هستند که به طور مداوم از کیف استفاده میکنند و دلشان میخواهد از یک جنس خوب و مرغوب استفاده کنند.

کیف دانشجویی ماندگار

کیف هرمس

یکی از قدیمی ترین و معروف ترین برندها، برند هرمس است. این برند محبوب و جذاب فرانسوی همیشه محصولات خود را با گران ترین قیمت ها به بازار عرضه کرده است.
ظرافت در دوخت و استفاده از چرم طبیعی در کیف های هرمس، آن را به یک برند خاص و ویژه تبدیل کرده است. یکی دیگر از ویژگی های این کیف ها، استفاده از چرم رنگی در تولید آن است که آن را به یک ویژگی منحصر به فرد تبدیل کرده است.
در بعضی از این مدل کیف های هرمس از نخ ها و سگک هایی با جنس طلا استفاده شده است.
یکی دیگر از مدل های هرمس برگرفته از چرم کروکودیل است که معمولا به رنگ های مشکی و یا قهوه ای در بازار دیده میشود.

کیف معروف مدل هرمس

کیف دیور

دیور یکی از برندهای زیبا و جذاب فرانسوی است. از مهم ترین رقبای دیور، گوچی و شنل هستند.
بیش تر از 200 فروشگاه در تمام دنیا هستند که محصولات این برند معروف را به فروش میرسانند و مشتریان خاص این محصول استقبال بی نظیری از آن میکنند.
برند معروف دیور علاوه بر تولید کیف زنانه، در بخش مد، محصولات مراقبت از پوست و فشن مردانه نیز فعالیت چشم گیری دارد.

کیف ماندگار مدل دیور

کیف مالبری

کیف های مالبری هم یکی از کیف های ماندگار و دوست داشتنی هستند که با گذشت سالها از مد نیفتاده اند و همچنان جلوه و زیبایی خود را دارند. کیف های انگلیسی برند مالبری از جنس چرم کروکودیل و یا چرم گوساله تولید میشوند. این برند معمولا کیف های خود را در رنگ های خنثی تولید میکند.
تفاوت چندانی بین سایزهای این کیف وجود ندارد و اغلب دارای یک بند زنجیری بلند هستند.
فضای داخلی آنها با قرار دادن سه جیب از هم جدا میشود و این باعث میشود که بتوانبد سه فضای مجزا برای قرار دادن لوازم خود داشته باشید.

کیف مالبری معروف


کیف فندی

برند مشهور فندی از سال1997 در شهر رم شروع به تولید کیف های دستی شیک و جذاب زنانه کرد، که با موجی از استقبال همراه شد. یکی از محصولات موفق این برند که برگرفته از شکل نان فرانسوی بوده، با نام باگت بین تمام مردم دنیا معروف شده است.
کمی بعدتر فندی تنوعی در پارچه به کار رفته در کیف های خود ایجاد کرد و محصولات خود را با پارچه های خز زیبا، راهی بازار کرد.

کیف های ماندگار فندی


برای داشتن یک استایل شیک و خاص از این دسته از کیف های ماندگار استفاده کنید و یک تیپ جذاب و زیبا بسازید.

کیف هایی که ماندگار شدند!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟