12 اکسسوری ضرروری برای خوش استایل بودن

اکسسوری های ضروری در استایل زنانه
خلاصه

شاید تا به حال کلمه اکسسوری را شنیده باشید، اما آیا معنی واقعی این لغت را میدانید؟ اکسسوری های ضروری همان لوازم و وسایل جانبی هستند که ما همیشه بعضی از آنها را به همراه داریم. برای مثال ساعت و یا کراوات از اکسسوری های همیشه مد همراه ما هستند.

1400/9/15
1630 بازديد
اکسسوری های ضروری در استایل زنانه

 اکسسوری های ضرورری برای خانم های خوش تیپ

 اکسسوری های ضروری لوازمی جانبی هستند که خود به تنهایی کاربرد خاصی ندارند اما زمانی که کنار استایل اصلی قرار میگیرند نقش تکمیل کننده را دارند.
کلمه اکسسوری برگرفته از یک کلمه انگلیسی است که معادل این واژه در فارسی همان لوازم جانبی میباشد. اکسسوری نشان دهنده سلیقه و خلاقیت شما است.
گاهی اکسسوری ها نقش تکمیل کننده را دارند و تاثیر بسیاری در زیبایی و جلوه ست های شما میگذارند. البته این قاعده به شرطی درست است که در انتخاب اکسسوری های ضروری دقت کافی را داشته باشید و هارمونی رنگ ها را تشخیص دهید.
اکسسوری ها در بعضی از استایل ها به اندازه ای به چشم می آیند که حتی اگر یک تیپ کاملا یکنواخت و یک رنگ هم بپوشید میتوانید با انتخاب یک زیور آلات زیبا با سنگ های رنگی یک استایل شیک و متفاوت از خود بسازید.
گاهی اوقات ما از این اکسسوری ها در لوازم منزل هم استفاده میکنیم ولی خودمان متوجه نمیشیم. اهمیت استفاده از آن ها حتی در لوازم منزل هم اهمیت زیادی دارد.
از جمله اکسسوری ها که همیشگی شدند و همیشه در دنیای مد و فشن هستند، میتوان به ساعت و عینک آفتابی اشاره کرد.

کیف دستی

کیف دستی اکسسوری ضروری

قیمت و مشخصات کیف پول زنانه

یکی دیگر از اکسسوری های شیک که ماندگار شدند، کیف های دستی هستند که محبوبیت زیادی در بین خانم های شیک پوش دارند و البته محبوب ترین آنها کیف دستی با رنگ مشکی است. انتخاب کیف دستی مناسب خیلی مهم است. اگر در انتخابتان دقت نکنید، حتی اگر از برند خیلی خوب و گران هم باشد ممکن است زیبایی را که میخواهید در استایل شما ایجاد نکند.

فروشگاه اینترنتی کالا تیتر به شما در انتخاب کیف دستی های زنانه شیک و با کیفیت کمک خواهد کرد.

 

ساعت مچی

ساعت ها از هر نوع و یا جنسی که باشند جای خود را در بین اکسسوری ها دارند و هیچ گاه از مد نمی افتند.

عینک آفتابی

عینک های آفتابی با تنوع بسیار زیادی که دارند جزو بزرگترین اکسسوری های ضروری دنیای مد محسوب میشوند. نکاتی که بهتر است هنگام خرید عینک آفتابی به آنها توجه کنید:
1-خرید عینک آفتابی استاندارد.
2-از ضروری ترین نکات خرید عینک، خرید یک عینک باکیفیت برای محافظت از چشم هایتان است.
3-نکته مهم دیگر خرید از فروشگاه های معتبر برای تشخیص یووی عینک با دستگاه های مخصوص است.
4-استفاده از عینکی که متناسب با فرم صورتتان باشد و تمام قسمت چشم را بپوشاند.


کیف پول چرمی

اکسسوری ضروری کیف پول چرم

از جمله لوازم جانبی همیشه مد، کیف پول های چرمی هستند، که با وجود سادگی، همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده اند.

کلاه

کلاه دخترانه و زنانه

مشخصات و قیمت کلاه دخترانه و زنانه

از این اکسسوری بیشتر در تیپ های اسپرت استفاده میشود و طرفداران خاص خود را دارد.

کمربند

کمربند زنانه اکسسوری های ضروری

مشخصات و قیمت کمربند زنانه طرح گوچی

کمربندها همیشه محبوب اند و باید این را بدانید که با استفاده از یک کمربند میتوانید استایل شیک تر و جذاب تری داشته باشید. نکته مهم اینکه برای داشتن یک اکسسوری خوب بهتر است از جنس چرم استفاده کنید که هم مرغوب تر است و هم ماندگارتر.

دکمه سر دست

این گزینه بیشتر مناسب آقایان بوده و یک نکته مهم برای آنها در هنگام پوشیدن کت و شلوار محسوب میشود. اگر توان خرید جنس نقره این ست ها را دارید، به شما پیشنهاد خرید این جنس را میکنیم.

دستکش

یکی دیگر از اکسسوری های خاص و جالب، استفاده از دستکش چرم است که با استفاده از آن به خصوص در فصل های زمستان و پاییز حس قشنگ جذاب بودن و شیک بودن را خواهید داشت.

زیور آلات

اکسسوری ضروری زیورالات

زیورآلات خود به تنهایی، از بزرگترین اکسسوری های ضروری هستند که در استفاده از آنها باید به بعضی نکات دقت کنید. رنگی که برای زیورآلات انتخاب میکنید نقش مهمی در تطابق بین ست ها دارد.
برای مثال حواستان باشد که اگر از گردنبند بزرگ استفاده می کنید لازم نیست که حتما از تمام ست استفاده کنید. استفاده از زیور آلات درشت زیبا است ولی در انتخاب و هم خوانی داشتن آن با رنگ های دیگر حتما دقت کنید.

دستبند

دستبند ها خود یکی از بهترین و جذاب ترین اکسسوری ها محسوب میشوند. اما به دلیل تنوع بالایی که دارند باید حواستان به انتخابی که میکنید باشد. مثلا در تیپ های کلاسیک بهتر است از دستبندهای ظریف تر با جنس نقره یا طلا و یا حتی دستبندهای مروارید استفاده کنید.
برای تیپ های اسپرت با شلوار جین دستبندهای درشت و یا چرمی جالب تر است و بهتر است که به صورت تکی استفاده شود.

گوشواره

یکی از محبوب ترین اکسسوری ها در دسته زیورآلات، گوشواره است که شاید فکرکنید زیاد به چشم نمی آید ولی با انتخاب درست و بجا میتوانید از آن برای زیبایی دو چندان خود استفاده کنید. گوشواره های بزرگ با شکل های مختلف بیشتر برای مهمانی ها و مراسم مناسب است، اما از گوشواره های ساده و میخی معمولا استقبال بیشتری میشود، دلیل آن هم سبک تر بودن و ست کردن راحت تر با تمام استایل ها است.

انگشتر

با انتخاب یک انگشر شیک میتوانید استایل خود را به یک استایل شیک تبدیل کنید. فقط این را بدانید که از چه سایزی برای چه تیپی استفاده کنید. مثلا انگشترهای سایز بزرگ برای بعضی استایل ها جالب میشود و انگشترهای ظریف و شیک برای تیپ های کلاسیک بسیار زیبا خواهد بود.

گل سینه

یکی دیگر از اکسسوری های ضروری مخصوص بانوان که از گذشته تا به امروز همواره محبوب بوده، استفاده از گل سینه است. گل سینه ها استایل شما را به یک استایل خاص و متفاوت تبدیل میکنند. با کمی خلاقیت و استفاده از یکی از این گل سینه ها میتوانید به یک استایل نوستالژیک و یک تیپ کلاسیک تبدیل شوید.
در آخر امیدواریم که متوجه اهمیت استفاده از اکسسوری ها در استایل خود باشید و با نکاتی که در مقاله بالا گفته شد در انتخاب بهترین لوازم جانبی به شما کمکی کرده باشیم.

 

اکسسوری های ضروری در استایل زنانه

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟