آیتم های جذاب امسال در استایل های پاییزی

آیتم هایی برای جذابیت بیشتر در زمستان!
خلاصه

یکی از بهترین فصل ها برای داشتن استایل های زیبا و جذاب، فصل پاییز است. با کمی سلیقه بهترین استایل پاییزه خود را بسازید و یک تیپ خاص و زیبا داشته باشید. در این مقاله به چند گزینه از آیتم های جذاب امسال اشاره خواهیم کرد.

1400/9/20
1738 بازديد
آیتم هایی برای جذابیت بیشتر در زمستان!

بهترین آیتم های جذاب امسال کدامند؟


برای داشتن یک استایل زیبا حتما نیازی به داشتن تعداد زیادی آیتم ندارید. اگر کمی خلاقیت داشته باشید، میتوانید با همان لباس ها و یک خرید جزئی، بهترین استایل را داشته باشید.
بعضی از ما تصور میکنیم که استایل های زمستانی جزو ست های سخت هستند ولی دقیقا برعکس این است و زیباترین استایل ها را می توانید در نیمه دوم سال داشته باشید. به خصوص اگر عاشق پاییز و رنگ های زیبای این فصل باشید.
در اینجا به بعضی از آیتم های جذاب امسال اشاره خواهیم کرد. با مجله کالا تیتر همراه شوید.

ست بافت و بوت

یکی از زیباترین و شیک ترین استایل های پاییزه ست کردن بافت و بوت است. که با اضافه کردن یک اکسسوری زیبا استایل شما، کامل خواهد شد.

ایتم های جذاب امسال کالا تیتر ست بافت و بوت

ست سارافون و دامن

این استایل بیشتر مناسب پاییز بوده و یک استایل کلاسیک از شما خواهد ساخت. در این نوع استایل ها بهتر است از یک بوت چرم استفاده کنید و زیبایی خود را دو برابر کنید.

ایتم های جذاب امسال ست سارافون و دامن کالا تیتر

ست های مونوکرومی

این ست ها از جمله آیتم های جذاب امسال بوده اند. استفاده از استایل های مونوکرومی از انتخاب های خاص امسال است که یک تیپ زیبا از شما در نظرها میسازد و سلیقه های خاصی این استایل را می پسندند.

ایتم های جذاب امسال ست مونوکروم

یقه اسکی

استفاده از بافت های یقه اسکی در فصل پاییز و زمستان از گذشته تا به امروز مورد پسند خانم ها بوده است. اما امروزه تنوع بسیاری از بافت های یقه اسکی در بازار به چشم میخورد. با انتخاب یکی از رنگ های خنثی میتوانید از این بافت ها در زیر پالتو یک گزینه شیک و زیبا داشته باشید.

ایتم های جذاب امسال یقه اسکی

طرح چهارخانه

یکی از جذاب ترین و زیباترین طرح های پاییزه، طرح چهارخانه است. که جزو انتخاب های همیشگی خانم ها در فصل پاییز است. لباس های پشمی چهارخانه حس خوب فصل پاییز را دو چندان میکنند. داشتن یکی از بهترین ویژگی های این طرح ها، ست کردن راحت آنهاست.
برای مثال طرح های چهارخانه را به دلیل داشتن چند رنگ در آن میتوانید با رنگ های زیادی ست کنید و ترکیب آن با شلوار جین و یک کتانی اسپرت یک ست زیبا و جذاب خواهد بود.

ایتم های جذاب امسال چهارخونه

ترکیب رنگ های شتری و کرمی

یکی از ترند های امسال ترکیب رنگ های کرمی با شتری است که دقیقا یک ست زیبای زمستانه از شما خواهد ساخت. برای تکمیل این ست میتوانید از یک کلاه به عنوان یک اکسسوری استفاده کنید و استایل زمستانه خود را تکمیل کنید.

ایتم های جذاب امسال ترکیب رنگ شتری و کرم

لباس های هم رنگ

با وجود اینکه این استال از گذشته مد بوده، اما هنوز هم استقبال زیادی از این تیپ میشود. در این تیپ ها انتخاب لباسی که به عنوان لباس زیر در کت و یا پالتو می پوشید مهم است. حواستان به این باشد که همه رنگ ها را یکسان انتخاب نکنید و حتما یکی را روشن تر و یکی را تیره تر انتخاب کنید. استفاده از اکسسوری ها هم در این استایل ها بسیار مهم است.

ایتم های جذاب امسال لباس همرنگ

تیشرت های هولوگرامی

تیشرت های هولوگرامی از ترندهای جذاب امسال هستند که در هر سنی مورد استقبال خانم ها قرار گرفتند. جذابیت این تیشرت ها به اندازه ای بود که در پاییز هم جزو آیتم های جذاب امسال شدند و با پوشیدن یک سویشرت از روی آن مورد استفاده در پاییز هم هستند.

ایتم های جذاب امسال تیشرت کالا تیتر

رنگ های پاییزه پاستیلی

شاید تا مدت ها قبل تصور بر این بود که رنگ های جذاب پاییز فقط رنگ ها تیره و گرم هستند، اما امروزه برخلاف این تصور، رنگ های پاستیلی جزو آیتم های جذاب امسال بودند.
با ترکیب رنگ های شاد پاستیلی میتوانید استایل شادتر و جذاب تری داشته باشید.

ست های چرمی

این دسته از ست ها در اکثر مکان ها قابل استفاده است و جزو دوست داشتنی ترین استایل ها است. با داشتن ست ها چرمی حتی با دامن هم میتوانید ظاهری بسیار زیبا داشته باشید.
با انتخاب چرم های طبیعی کمی هزینه بیشتری پرداخت میکنید ولی قطعا تا مدت ها یک لباس خوب و با کیفیت خواهید داشت. اما اگر طالب تنوع زیادی از جنس چرم هستید باید به سراغ چرم مصنوعی بروید و انتخاب خود را گسترده تر کنید. تنوع زیادی از رنگ ها در چرم مصنوعی وجود دارد که در چرم طبیعی این تنوع رنگ را نخواهید دید.

بافت ها

از جذاب ترین آیتم های امسال، بافت های اور سایز هستند که بیشترین تنوع را در این بافت ها دیده اید. انتخاب رنگ و طرح این بافت ها به سلیقه شما بستگی دارد. بعضی از خانم ها بافت های درشت و جذب را می پسندند و برخی دیگر بافت های ریز و سایز بزرگ را در استایل های خود قرار میدهند.

پالتو های جلو باز بلند

پاییز امسال با تنوع زیادی از پاتلوها در جنس های مختلف از جمله، پالتوهای پشمی رو به رو شدیم.
پالتوهای بلند با رنگ های جذاب و شاد جزو بهترین آیتم های جذاب امسال بوده اند. این پالتوها را ترجیحا با بوت ها پاشنه بلند و رنگ روشن ست کنید تا ظاهری شیک و جذاب داشته باشید.

بوت های بلند

بوت های بلند را امسال بیشتر از سال های گذشته می بینید. پوشیدن این بوت ها با دامن و یا لگ از استایل های جذاب امسال بوده است.

ایتم های جذاب امسال

کیف های رنگی

یکی دیگر از گزینه های مناسب فصل پاییز استفاده از کیف های چرمی با رنگ های کرم است. با وجود رنگ های کرم وخنثی، اما استقبال زیادی از رنگ های تیره مانند رنگ های آبی و سبز این کیف ها شده است.

ایتم های جذاب امسال کیف رنگی کالا تیتر

اکسسوری های جذاب

با استایل های پاییزه امسال خود، از گردنبند ها و گوشواره های زنجیری زیبا برای اکسسوری استفاده کنید. اگر استایل سنتی و کلاسیک دارید از زیورآلات طلا و نقره استفاده کنید.
علاوه بر زیور آلات، از عینک های آفتابی و کمربندهای  شیک هم میتوانید برای تکمیل استایل خود استفاده کنید.

آیتم هایی برای جذابیت بیشتر در زمستان!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟