پاییز امسال چه کیف هایی مد هستند+ نحوه ست کردن آن ها

پاییز امسال چه کیفی بخرید؟!
خلاصه

برای همه خانم های امروزی کیف جزو وسایل همیشه همراه و یکی از اکسسوری های آنها محسوب میشود. اگر استایل خود را متناسب با فصل انتخاب میکنید، لطفا با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که پاییز امسال این کیف ها مده.

1400/9/22
1658 بازديد
پاییز امسال چه کیفی بخرید؟!

پاییز امسال این کیف ها مده!

فصل پاییز از قشنگ ترین فصل های سال است که پر از رنگ های شاد و جذاب است. 
با کمی دقت و سلیقه میتوانید بهترین استایل ها را برای خودتان بسازید. یکی از مهم ترین نکات در استایل های پاییزه توجه به انتخاب رنگ ها است.

که با به کار بردن کمی توجه و سلیقه میتوانید یک ست جذاب برای خودتان بسازید. ما در مجله کالاتیتر به شما خواهیم گفت که پاییز امسال این کیف ها مده و محبوبیت بیشتری بین مردم دارند.
رنگ امسال ترکیب رنگ خاکستری یا طوسی با رنگ زرد است. رنگ زرد یکی از رنگ های جذاب در ست های شما خواهد بود. جالب است بدانید که با ترکیب کیف زرد و کفش طوسی در فصل پاییز یک استایل شاد و زیبا خواهید داشت.
نکته مهم قبل از انتخاب و خرید کیف، متناسب بودن آن با استایل و قد شماست که توجه کمتری به آن میشود.

کیف مد پاییز و زمستان

قیمت و مشخصات

استایل پاییزه دخترانه

برای خانم های جوان و شیک پوش ست کردن رنگ های هم تناژ گزینه خوبی خواهد بود. برای این کار بهتر است از رنگ های هم خانواده و خنثی استفاده کنید.

کیف مد زمستان و بهار 1401

قیمت و مشخصات

کیف های خزدار

این جنس از کیف ها جزو کیف های مد امسال هستند که در فصل پاییز مورد استقبال خیلی از خانم های جوان قرار گرفت. همانطور که از اسمش مشخص است، جنس این کیف ها از خز بوده و تنها با ست های پاییزه و زمستانه جذاب میشوند.

پاییز امسال این کیف ها مده کالا تیتر

کیف های مکعبی

شکل های هندسی را بیشتر در برند های معروف امسال میتوانید ببینید. این دسته از کیف های مکعبی بیشتر مخصوص مهمانی های شب بوده و خانم های شیک پوش طرفدار این کیف ها هستند.

کیف مد امسال کالا تیتر

کیف های مینیمال

این دسته از کیف ها معمولا از جنس چرم تهیه میشوند و بسیار مناسب استایل های پاییزه میباشند. سایز کوچکی دارند و مخصوص مهمانی ها هستند.

کیف های مینیمال

قیمت و مشخصات

کیف های هلالی

کیف های هلالی از محبوب ترین های امسال در صنعت کیف و کفش بوده اند. با انتخاب یکی از آن ها میتوانید به راحتی تمام لوازم و وسایل شخصی خود را با خیال راحت در آن جای بدهید و به محل کار خود بروید.

کیفی که امسال مده

کیف های تخم مرغی

مدل ترند دیگری که شاید به چشمتان خورده باشد کیف های تخم مرغی شکل است که پاییز امسال این کیف ها مده. این کیف ها با شکل های خاصی که دارند بیشتر مناسب خانم های قد بلند و لاغر اندام است.

کیف های تخم مرغی

قیمت و مشخصات

کیف های حصیری

از کالکشن های امسال میتوان به کیف های حصیری اشاره کرد که با بافت های ریز و درشت، مد شده اند و محبوبیت زیادی بین خانم های طرفدار این سبک پیدا کرده اند.

کیف هایی با تزئینات مرواریدی

این کیف های تزئینی جالب بیشتر مورد استقبال دختر خانم های جوان با سلیقه است که میخواهند زیباتر جلوه کنند. در این کیف ها از مروارید برای تزئین استفاده شده است، که به صورت دست دوز روی کیف کار شده است.

مد پاییزی در کیف ها

کیف های سایز بزرگ

کیف های سایز بزرگ با سادگی و سایز خوبی که دارند یکی از انتخاب های همیشگی خانم ها هستند و هر کدام از خانم های شاغل حتما یکی از این کیف ها را در مجموعه کیف های خود دارند.

امسال پاییز چه کیفی بخرم

کیف های کمری

از کیف های کمری در استایل های پاییزه خودتان استفاده کنید. این کیف ها در دنیای مد به تازگی ترند شده است و تقریبا تمام سنین و سلیقه ها از این کیف های کمری استقبال خوبی کرده اند. دلیل این استقبال هم، وجود تنوع زیاد در این نوع کیف ها است.
شما با داشتن یکی از رنگ های خنثی مثل رنگ کرم و یا خاکی میتوانید به راحتی برای چند ست پاییزه خود از یک کیف استفاده کنید.
رنگ های پاستیلی که به تازگی پا در دنیای کیف ها گذاشته اند، میتوانند از شما یک استایل جدید بسازند و شما را به دنیای رنگ های جذاب و خاص ببرند.

کیف کمری مد پاییز

کیف های طلقی

این کیف ها معمولا با سلیقه های خاصی همراه است و جزو کیف های ترند امسال است. این کیف های طلقی برای خانم هایی که با مد روز پیش میروند بسیار جذاب خواهد بود.

کیف های بند بلند

این دسته هم از جدیدترین مدل های امسال هستند که بیشتر مناسب تیپ های اسپرت هستند و در سایز های کوچک تولید میشوند.

کیف یکطرفه که پاییز امسال مده

کیف های چرم

یکی از بهترین و شیک ترین کیف های مناسب پاییز همین کیف های چرمی با دسته های حلقه ای شکل هستند. اگر به دنبال یک استایل جذاب و خاص میگردید به شما پیشنهاد میکینم که حتما یکی از این کیف ها را انتخاب کنید.

کیف های مد امسال

قیمت و مشخصات

کیف های دستی

کیف های دستی ظاهری بسیار زیبا دارند و یک اکسسوری زیبا برای خانم ها محسوب میشوند. کیف های دستی همانطور که از اسمشان مشخص است در دست قرار میگیرند و فضای چندانی برای قرار دادن لوازم ندارند وبیشتر نقش تکمیل ست را ایجاد میکنند.

مد پاییز 1400 کیف زنانه

کیف های ست

در فصل پاییز به دلیل تنوع زیاد و زیبای رنگ ها، ست های چریکی نیز انتخاب جالبی خواهند بود. برای مثال ست چریکی با رنگ مشکی و ترکیب رنگ کرم یک استایل با رنگ های گرم پاییزه را خواهد ساخت.

کیف و کفش ست 1401

قیمت و مشخصات

کیف های براق

پاییز امسال این کیف ها مده. اما حواستان باشد این جنس کیف ها بیشتر مناسب مهمانی هستند و با جنس براقی که دارند باید مراقبت بیشتری هم از آنها داشته باشید.

کیف مد امسال براق

قیمت و مشخصات

کیف های بدون بند

یکی دیگر از کیف های ترند پاییز امسال، کیف های بدون بند هستند. فقط این نکته را به یاد داشته باشید که با انتخاب این مدل، دست های شما آزاد نخواهد بود و فقط ظاهری شیک و جذاب خواهید داشت. نکته دیگر درباره این کیف ها سایز کوچکشان است که آنها را تبدیل به کیف های کاملا مجلسی کرده است و تنها میتوانید لوازم ضروری خود را در آن بگذارید.
امیدواریم که با توجه به مقاله بالا بتوانید خرید خوب و با کیفیتی داشته باشید.

کیف مد امسال طرح گاوی

قیمت و مشخصات

پاییز امسال چه کیفی بخرید؟!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟