نحوه پوشیدن لباس های اورسایز + نکات مهم آن در استایل

لباس های اور سایز را چگونه بپوشیم!
خلاصه

لباس های اورسایز را اگر با دقت و سلیقه انتخاب کنید، استایل شما را به یک ست خاص و زیبا تبدیل میکند. در این مقاله راهنمای استایل با لباس های اورسایز را برای شما شرح خواهیم داد.

1400/9/30
1489 بازديد
لباس های اور سایز را چگونه بپوشیم!

 لباس های اورسایز را چگونه بپوشیم؟


لباس های اور سایز شبیه به یک پتو هستند. در گذشته تصور بر این بود که یک استایل زیبا و جذاب با پوشیدن لباس با سایز خود فرد زیبا خواهد بود. اما امروزه در دنیای مد سایز اهمیت چندانی در شیک پوش بودن ندارد. با وارد شدن اورسایزها به دنیای مد، تصور استایل زیبا با لباس های فیت از بین رفت.

در مجله کالاتیتر درباره نحوه استایل با لباس اور سایز و جایگاه آن در دنیای مد صحبت خواهیم کرد.

لباس های اور سایز در دنیای مد

دنیای مد امروزه بیشتر به سمت لباس های گشاد و اورسایز پیش می رود و به طرفداران این سبک روز به روز افزوده می شود. اگر در انتخاب لباس های گشاد کمی دقت و سلیقه به خرج دهید به راحتی می توانید یک استایل شیک از خودتان بسازید. از جمله ویژگی لباس های اورسایز حس راحتی خیلی خوبی است که با پوشیدن آنها دارید. این لباس ها در دنیای مد به خوبی پیش روی کرده اند و در انواع لباس ها از این مدل خاص و راحت در بازار تولید و عرضه می شود.
برای مثال انواع ژاکت ها، دامن، شلوار و تی شرت های اورسایز در برند های بزرگ و معروف مانند گوچی و موسکینو در دنیای مد هر روزه تولید و در فروشگاه های بزرگ به فروش می رسند.
لباس های اورسایز به دلیل حس راحتی و خوبی که به شما می دهند به پرطرفدارترین لباس های امروزی تبدیل شده اند. از ویژگی های دیگر اورسایزها این است که تقریبا با هر اندام و سایزی شیک و زیبا می شوند.

 

لباس های اورسایز چیست

 

ترکیب اورسایز با کمربند

برای ایجاد تنوع و زیبایی بیشتر گاهی استفاده کردن از کمربند هم کار خلاقانه و خوبی است که می تواند باعث زیبایی بیشتر استایل شما بشود.
به خانم هایی با سایز های کوچک استفاده از اورسایز ها برای لباس های پایین تنه پیشنهاد نمی شود و بهترین پیشنهاد برای آنها استفاده از اورسایز در لباس های بالا تنه است.
لباس اورسایز را با ست های ساده استفاده کنید و استفاده از اکسسوری ها نیز اهمیت زیادی دارد.

بهترین کیف با استایل اورسایز

انتخاب یک کیف کلاچ برای استایل های اورسایز یک انتخاب خوب و به جا خواهد بود. پوشیدن یک کفش ساده و شیک به جای یک بوت انتخاب بهتری است که استایل شما را به یک استایل عالی و بی نظیر تبدیل می کند.
در انتخاب لباس های اورسایز دقت کنید تا به جای شیک تر شدن تبدیل به یک ظاهرشلخته نشوید.

یک اصل و قانون در لباس های اورسایز

این نکته را فراموش نکنید که در استایل های اورسایز فقط یکی از لباس ها را اورسایز انتخاب کنید وبقیه ست را از لباس های سایز و فیکس استفاده کنید.
ترکیب رنگ ها یک نکته مهم دیگر است که باید دقت کافی را به آن داشته باشید. مثلا اگر از رنگ های خنثی برای لباس های اورسایز استفاده می کنید بقیه ست را رنگ های خنثی بپوشید.
استفاده از شلوار جین در پوشش های اورسایز به خصوص در فصل های پاییز و بهار یک ست زیبا و عالی خواهید داشت.

 

استایل با لباس اورسایز کالا تیتر

 

استفاده از اکسسوری

برای استایل های اورسایز می توانید از اکسسوری های بزرگ و چشم گیر استفاده کنید مانند رو مانتویی های بلند و یا دست بندهای بزرگ.

قوانین استایل اورسایز

برای خانم های سایز متوسط لباس های اورسایز با 2سایز بزرگ تر و برای خانم های قد بلندتر 3-4 سایز بزرگ تر پیشنهاد می شود.
ترکیب رنگ های پاستیلی و رنگ های خنثی در استایل های اورسایز یک ترکیب فوق العاده خواهد بود.
برای زیباتر به نظر رسیدن از شلوارهای سایز خودتان و یا شلوارهای فیت استفاده کنید.
پارچه های ساده و بدون طرح با رنگ های خنثی بهترین انتخاب برای ست کردن اورسایز است.
اورسایز ها بیشترین جلوه و زیبایی را در اندام های متناسب دارند و در اندام های بزرگ سایز بهتر است به جای استایل اورسایز از استایل پلاس استفاده کنید. برای جلوه بیشتر و شیک تر بودن می توانید از یک کمربند در لباسی که به عنوان لباس دوم است استفاده کنید.

کلام آخر:

لباس های اورسایز یک استایل خاص و متفاوت از شما می سازند. حواستان به بافت پارچه باشد. نکته مهم این است که در لباس های اورسایز هرچه بافت پارچه درشت تر باشد سایز آن هم بزرگ تر به نظر می رسد.
برای این استایل ها از یک ساپورت استفاده کنید تا ظاهر زیبا تری داشته باشید.

لباس های اور سایز را چگونه بپوشیم!

تحریریه کالا تیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟