بهترین ست با رنگ کرم در استایل کدام است؟

شیک ترین ست با رنگ کرم چیست؟
خلاصه

شیک ترین و بهترین ست با رنگ کرم است. و یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در بین خانم ها رنگ کرم است. با این رنگ می توانید بهترین ست های مجلسی و یا اسپرت خود را بسازید.

1400/10/7
180446 بازديد
شیک ترین ست با رنگ کرم چیست؟

بهترین ست با رنگ کرم در استایل


یکی از نکات مهم در هنگام ست کردن رنگ لباس ها، دقت به ترکیب رنگ های روشن و تیره است. بهترین ست با رنگ کرم، رنگ های هم خانواده خودش است. مانند رنگ شیری، سفید، قهوه ای و صورتی پنککی. رنگ کرم با توجه به تیره و یا روشن بودن آن از سه رنگ زرد، قرمز و آبی تشکیل شده است.
رنگ کرم از رنگ های سرد و خنثی محسوب می شود. این رنگ با رنگ پوست های گرم هم خوانی بیشتری دارد. برای تشخیص رنگ پوستتان می توانید با نگاه کردن به رگ دستتان تشخیص دهید که آیا پوستتان جزو رنگ های سرد است یا گرم. رگ سبز نشان دهنده پوست گرم و رگ مایل به آبی نشان دهنده رنگ پوست سرد است.
رنگ کرم با پوست های گرم مناسب تر است اما با ترکیب یک رنگ گرم به راحتی می توانید یک تعادل بین رنگ ها برقرار کنید.
رنگ آبی و قرمز هم جزو رنگ هایی هستند که با رنگ کرم مکمل یکدیگر می شوند. بهترین ست با رنگ کرم استفاده از رنگ های خنثی است که با انواع رنگ های مشکی، سفید، قهوه ای و خاکستری به راحتی می توانید یک ست شیک و زیبا را داشته باشید.

 

 

ست رنگ کرم با رنگ سفید

ست رنگ کرم با رنگ سفید

 

اگر به دنبال یک استایل شیک ومینیمال هستید، بهترین انتخاب برای ست کردن با رنگ کرم، رنگ سفید ویا شیری است. برای شیک تر بودن کیف و کفش خود را از رنگ های قهوه ای و یا شیری انتخاب کنید.

 

ست کرم با رنگ صورتی

ست کرم با رنگ صورتی

یکی از شیک ترین و زیباترین ست ها ترکیب رنگ کرم با رنگ صورتی است. رنگ صورتی که در ست استفاده می کنید از یک صورتی خیلی روشن، مانند رنگ صورتی پنککی که یک صورتی زیبا و شیک است انتخاب کنید تا یک استایل خاص و زیبا داشته باشید.

ست کرم با رنگ قهوه ای

ست کرم با رنگ قهوه ای

ترکیب رنگ قهوه ای با رنگ کرم از محبوب ترین ترکیب ها است. ترکیب رنگ کرم با رنگ قهوه ای و مشکی ترکیب زیبایی است که به راحتی می توانید با این ترکیب رنگ یک استایل زیبا و شیک داشته باشید.

ست رنگ کرم با جین

ست رنگ کرم با جین

رنگ آبی از رنگ های مکمل رنگ کرم است. ترکیب رنگ آبی با کرم یک استایل شاد و جوان از شما می سازد. برای مثال ترکیب یک مانتو کرم با یک جلوار جین آبی و یک زیره سفید از شیک ترین استایل ها خواهد بود.

ست رنگ کرم با قرمز

ست رنگ کرم با قرمز

ازشیک ترین ست ها ترکیب رنگ کرم با رنگ قرمز است. ترکیب رنگ کرم با قرمز یک ترکیب متعادل از رنگ های سرد و گرم به شما می دهد ویک استایل شیک و جذاب از شما می سازد.

 

ست رنگ کرم با رنگ سبز

ست رنگ کرم با رنگ سبز

ترکیب رنگ کرم با رنگ سبز جزو ست های خاص و زیبا است. برای ترکیب این دو رنگ دقت کنید که رنگ سبزی که استفاده می کنید تیره باشد؛ استفاده رنگ سبز روشن در ترکیب کرم؛ ست جالبی نخواهد بود.

 

ست رنگ کرم با رنگ سورمه ای

ست رنگ کرم با سورمه ای

بهترین ست با رنگ کرم ترکیب رنگ سورمه ای است. از این ترکیب زیبا بیشتر برای پوشاک آقایان استفاده می شود.

استفاده از شال مناسب با رنگ کرم

تقریبا تمام خانم ها لااقل یک مانتو کرم رنگ در داخل کمد لباس خود دارند. با مانتو رنگ کرم تقریبا از تمام رنگ ها برای شال و روسری خود می توانید استفاده کنید اما انتخاب بهتر آن است که بدانید رنگ پوستتان یک رنگ گرم است یا سرد.
برای پوست های سرد از شال هایی با رنگ قرمز و یا آبی استفاده کنید تا تعادل بین رنگ گرم و سرد برقرار شود.

ترکیب کرم با شال قهوه ای

یکی از بهترین ست ها ترکیب مانتو کرم با شال قهوه ای است. این ترکیب رنگ برای خانم هایی با رنگ مو روشن یک ترکیب زیبا و عالی خواهد بود.

ترکیب رنگ کرم با شال سبز

ست مانتو کرم با یک شال سبز تیره و شلوار مشکی یک ترکیب شیک و جذاب خواهد بود.

ترکیب رنگ کرم با شال زرشکی

این ترکیب مخصوص خانم های شیک پوش و با سلیقه است. مانتو کرم با شال زرشکی و یا قرمز یک ترکیب رنگ گرم است و باعث ایجاد تعادل در رنگ کرم می شود. در صورتی که بیشتر ست خود را از رنگ کرم انتخاب کرده اید، با انتخاب یک کیف یا شال زرشکی یک درخشندگی زیبا و خاص به استایل تان بدهید.

 

رنگ کرم با شال مشکی

همانطور که می دانید رنگ مشکی، رنگی است که با تمام رنگ ها به راحتی ست می شود. از رنگ مشکی در روزهای بی حوصلگی و زمانی که وقت زیادی برای ست کردن نداریم استفاده می کنیم. ترکیب مانتوی کرم رنگ با یک شال مشکی یک استایل کژوال از شما خواهد ساخت.

 

بهترین ست با رنگ کرم آبی

رنگ کرم با شال آبی

ترکیب مانتو کرم با شال آبی روشن از بهترین اتنخاب ها است. استفاده از شال آبی در رنگ کرم باعث جلوه بیشتر رنگ کرم می شود و استایل شما را به یک استایل خاص و جذاب تبدیل میکند. رنگ کرم و آبی برای افرادی با رنگ پوست سرد یک انتخاب خوب خواهد بود.
رنگ کرم در استایل های زمستانه یک انتخاب عالی است. برای مثال در ست های لایه لایه استفاده از رنگ کرم کاربرد زیادی دارد. مثلا رنگ اصلی (پالتو)خودتان را کرم انتخاب کنید و با یک شلوار مخمل قهوه ای رنگ و یک کیف چرم ست کنید.
رنگ کرم در پاییز و زمستان با طرح های چهارخونه یک ترکیب زیبا و عالی خواهد بود.

شیک ترین ست با رنگ کرم چیست؟

تحریریه کالا تیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟