پیشنهادهایی برای استایل بهاری دخترانه جذاب!

چند استایل بهاری دخترانه جذاب!
خلاصه

برای استایل بهاری دخترانه در فصل بهار تقریبا باید دو ست داشته باشین ؛ به این دلیل که در روز گاهی هوا ابری و بارانی و گاهی آفتابی است. با همراه باشید تا در این مقاله چند استایل بهاری دخترانه جذاب را به شما معرفی کنیم.

1400/10/9
1775 بازديد
چند استایل بهاری دخترانه جذاب!

ایده هایی برای استایل بهاری دخترانه  


با نزدیک شدن به فصل بهار کم کم تغییر در لباس ها نمایان می شود. با کمی خلاقیت و ترکیب کردن لباس های داخل کمد می توانید چند استایل بهاری دخترانه برای ایجاد تنوع در پوشش خود، در فصل بهار داشته باشید. بهتر است برای این فصل از رنگ های شاد و پارچه های طرح دار استفاده کنید. بهترین پارچه های انتخابی در فصل بهار ، جنس های حریر، ابریشم و نخ هستند. 

باهم نکات استایل بهاره زیبا را در مجله کالاتیتر بررسی خواهیم کرد. 

 پارچه هایی با طرح گل برای استایل بهاری دخترانه

استفاده از پارچه های گلدار در فصل بهار زیبایی ویژه ای به استایل شما می دهد. برای مثال می توانید یک شومیز گلدار را با یک دامن ساده ست کنید و یک استایل بهاری دخترانه و زیبا داشته باشید. البته حواستان باشد برای این استایل از کفش پاشنه بلند استفاده کنید.

لباس های مخمل

استفاده از پارچه های مخمل در فصل بهار یک انتخاب شیک و به جا است. پوشیدن یک دامن و یا شلوار مخمل با یک بلوز سفید ساده و یک کفش ساده یک گزینه خوب برای ست های بهاره خواهد بود.

 

استایل بهاری 1401

لباس های پفی

برای لباس های دخترانه از پیراهن های پفی با مدل عروسکی با آستین های طرح دار استفاده کنید.

پیراهن بلند

یکی از ترند های این چند سال اخیر پیراهن ها یا مانتو های بلند هستند که مورد استقبال بسیاری از خانم ها قرار گرفته اند. از این پیراهن ها و مانتو های خنک و نخی در روزهای گرم بهار با انتخاب یک جفت کتانی اسپرت سفید استفاده کنید و یک استایل جذاب بهاره داشته باشید.

 

استایل جذاب بهاری با پیراهن

 

شومیز حریر

شومیز ها از بهترین و راحت ترین لباس ها برای ست کردن هستند. برای مثال یک شومیز زیبا و ساده را به راحتی می توانید با یک شلوار جین ساده و یا حتی با یک دامن کوتاه گلدار ست کنید.

سویی شرت

یکی از لباس های پرکاربرد و خوب در فصل بهار سویی شرت ها هستند که درفصل بهار به دلیل سرد شدن ناگهانی هوا در طول روز مورد استفاده قرار می گیرند.

کت جین

لباس های جین جزء جدا نشدنی دنیای مد هستند. با پوشیدن یک کت جین و یک شلوار سفید ساده که بسیار مناسب فصل بهار است می توانید یک استایل زیبا و جذاب داشته باشید.

شلوار کوتاه

در انتخاب این شلوارها کمی دقت کنید اگر به دنبال یک استایل ساده و در عین حال شیک هستید باید بدانید انتخاب این شلوارها در استایل شما تاثیر زیادی می گذارد. اندازه کوتاهی قد شلوار باید تا بالای مچ باشد نه بیشتر.

کتانی

استفاده از کتانی سفید را در استایل های بهاره خود فراموش نکنید. با به کار بردن یک کتانی سفید ست خود را اسپرت و زیبا کنید. تاثیر یک کتانی سفید در مینیمال کردن استایل شما بسیار زیاد است. با داشتن حتی یک جفت کتانی سفید به راحتی می توانید تعداد زیادی از ست های خود را زیباتر کنید.

 

استایل بهاری دخترانه با کتانی سفیدقیمت و مشخصات

 

انتخاب شال و روسری

تقریبا با رسیدن بهار دیگر از شال و روسری های زمستانه خسته شده اید و به دنبال روسری های سبک و طرح دار زیبا هستید. پیشنهاد ما برای شما در این روزها استفاده از روسری های حریر و یا ابریشمی با طرح های زیبا است.

 

استایل بهاری با شال حریر

قیمت و مشخصات

 

 

پلیور

پلیور ها از جمله لباس هایی هستند که در فصل بهار هم مورد استقبال همه قرار می گیرند و به راحتی می توانید با انتخاب یکی از مدل های نازک پلیورها با ترکیب با یک دامن کوتاه یک استایل زیبای بهاره داشته باشید. پوشیدن دامن به جای شلوار در فصل بهار استایل شما را شیک تر و زیباتر می کند.

 

گاهی اوقات برای ایجاد تنوع در استایل خود می توانید از روسری های حریر و یا اکسسوری در زیباتر کردن کیف های خود استفاده کنید و یک جلوه تازه به کیف تان بدهید.
کم کم پالتوهای ضخیم جای خود را به بارانی های نازک و یا جیر می دهند که یکی از بهترین استایل های بهاره را می توانید با این لباس ها داشته باشید.
استفاده از لباس های یقه سه سانتی در فصل بهار انتخاب جالبی نخواهد بود و به جای آن از لباس های جلو باز و یا دکمه دار استفاده کنید.

 

 

 

 

چند استایل بهاری دخترانه جذاب!

تحریریه کالا تیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟