ده مدل محبوب لباس که در سال 2024 مد بود!

ده ترند محبوب لباس که در سال 2024 مد بود!
خلاصه

با لیست ده مدل محبوب لباس در سال 2024 که مد بوده اند آشنا می شویم. این لیست شامل لباس های ترند 1403 و پرفروش ترین برندهای 2024 است.

1400/10/12
2214 بازديد
ده ترند محبوب لباس که در سال 2024 مد بود!

ده مدل محبوب لباس و برند در سال 2024  

با نزدیک شدن به سال 2024 رونمایی از مدل ها و طرح های جدید شاید جالب باشد که بدانید ده مدل محبوب لباس و برند در سال 2023 چه بود. طراحان و برند ها هر ساله تمام تلاش و سعی خود را برای تکمیل و رونمایی از کلکسیون خود می کنند. سال 2023 سالی پر از فشار اقتصادی برای برند های کوچک و بزرگ بود.

ولی در همین سال استفاده از ماسک و تولید آن تبدیل به یک اکسسوری جدید و به روز شده بود. با ورود به سال جدید بد نیست ترند های سال گذشته را باهم در مجله کالاتیتر بررسی کنیم 

برندهای محبوب سال 2024

یکی از معروف ترین برندهای روز دنیا برند لوئیس ویتون است که دارای محبوبیت زیادی در دنیای مد و لباس است. این برند فرانسوی تاسیس شده در سال 1854 در شهر پاریس شروع به کار کرد.
برند محبوب ویتون از گران قیمت ترین برندهای کل دنیا است که همه ی محصولات آن به شکل زیبا و خاصی طراحی شده است. برند ویتون برای تولید کیف های خود از بهترین متریال استفاده می کند و جزو با کیفیت ترین محصولات کل دنیا است. یکی از جالب ترین ترفندهای برند معروف ویتون، به روز کردن محصولات خود به صورت سالانه بوده که بعد از آن نیز تمام محصولات قبلی خود را کاملا از بین می برند.

 

برند برتر سال 2021


از دیگر محصولات دوست داشتنی و محبوب بین خانم ها برند دیور است. کارخانه بزرگ این برند معروف نیز در شهر فرانسه بوده و در سال 1946 تاسیس شده است. از محبوب ترین محصولات دیور می توان به تولید جواهرات، عطر، عینک، لوازم آرایشی، کیف و لباس اشاره کرد.
در گذشته برند دیور بیشتر به تولید لباس زنانه می پرداخت، اما امروزه این برند معروف شروع به تولید لباس های مارک مردانه نیز کرده است.
از دیگر برند های محبوب و معروف که به تولید بسیاری از لباس ها در عرصه پوشاک پرداخته اند، برند ایتالیایی گوچی است.

 

ده برند برتر سال 2021

ماسک

از اکسسوری های جذاب و خاص سال 2023 ماسک های ابریشمی بودند که با رنگ مشکی و یا صورتی به یکی از ترند های امسال تبدیل شده بودند. وجود ماسک در این دو سال اخیر بخشی از لباس ها و یا اکسسوری های روزانه ما شده است. بنابراین در سال 2023  هم برای حفظ سلامتی از آن استفاده خواهیم کرد. به این منظور طراحان مد و لباس در دنیا شروع به طراحی و دوخت ماسک های ابریشمی با ظاهری زیبا، مناسب برای استفاده های روزانه و مهمانی ها کرده اند.

 

ماسک ترند سال 2021

روسری

از روسری های ترند سال گذشته یعنی 2023 باید به روسری های ابریشمی که از مدهای دهه 60 میلادی بوده اند اشاره کرد. بیشتر برندهای معروف شروع به طراحی و تولید روسری های ابریشمی با طرح های زیبا و متناسب با فصل بهار و تابستان کرده بودند.

 

کت ها

یکی دیگر از ترند های 2021 که زیاد دیده ایم، کت های بزرگ دهه 80 بودند که دوباره آنها را خواهید دید. این مدل کت ها در دهه 80 از مدل های زیبا و جذاب بودند که دوباره امسال با اپل های بزرگ و سایز های بزرگ(اور سایز) جزو یکی از ده مدل محبوب لباس های 2021 شده اند.
این کت های اور سایز زیبا و خاص بیشتردر رنگ های آبی، کرم و خنثی به بازار آمده بودند.

رنگ ها

از جذابیت های سال 2023 حضور رنگ های پاستیلی و شاد بود که امسال باز هم با آنها مواجه خواهیم شد.
رنگ های پاستیلی از رنگ های محبوب برای بیشتر سلیقه ها به خصوص برای استفاده در فصل بهار و تابستان است. ترکیب رنگ های پاستیلی با رنگ های خنثی یک رنگبندی زیبا و یک استایل مونوکرومی به شما خواهد داد.

کیف

از مهم ترین اکسسوری های امسال کیف ها بودند. برای ترند 2023 از رنگ زرد استفاده شده بود. این رنگبندی در تمام مدل ها و سایز های کیف، از کیف های دستی کوچک گرفته تا کیف های سایز بزرگ به کار برده شده بود. کیف زرد با ترکیب رنگ های پاستیلی و یا رنگ های خنثی یک استایل زیبا به خصوص در روزهای تابستان به شما می داد..

 

ده مدل محبوب لباس و کیف در سال 2021

قیمت و مشخصات

 

ده ترند کیف و کفش 2021

قیمت و مشخصات

 

مانتوهای سنتی

یکی دیگر از ده مدل محبوب لباس در سال 2023 که زیاد دیدید، مانتوهای سنتی هستند که با طرح های مختلف متناسب با فرهنگ هر کشوری طراحی و به دنیای مد وارد شده بودند. در این پارچه ها از طرح های ظریف و زیبا با نقش و نگار گل استفاده کرده بودند. این ایده زیبا یک کار خلاقانه و جالب برای معرفی فرهنگ های مختلف کشورهای دیگر است که جزو ترندهای پارسال بود.

کفش

از جمله مدل های جالبی که در سال 2023 مد بود برای کفش، چکمه های سفید بودند ، که شاید باب میل همه خانم ها نباشد. اما کسانی که در دنیای مد پیشروی می کنند باید بدانند که این چکمه های کلاسیک جزو مدل های محبوب 2023 بودند. برای تکمیل استایل خود باید این چکمه را با یک دامن بلند ست می کردید و یک تیپ شیک و عالی داشته باشید.

 

ترند کیف و کفش 1400قیمت و مشخصات

 

اکسسوری های آبی

اکسسوری های 2023 خود را از رنگ های آبی کامل میکرد. رنگ آبی را برای لوازم جانبی مانند کلاه، کیف؛ عینک و... برای سال گذشته در نظر گرفته شده بود.

ترکیب رنگ زرد و شتری

ترکیب رنگ زرد و شتری از دهه 70 میلادی دوباره به رنگ محبوب 2023 تبدیل شده بود. از ترکیب رنگ زرد و شتری به راحتی می توانستید ست های زیبا و جذاب بسازید و یک ست خاص برای روزهای سردتر فصل بهار داشته باشید.

 

 

ده ترند محبوب لباس که در سال 2024 مد بود!

تحریریه کالا تیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟