چگونه با رنگ لباس140۳ یک استایل جذاب داشته باشیم؟

چگونه با رنگ لباس14۰۳ یک استایل جذاب داشته باشیم؟
خلاصه

رنگ لباس 140۳ رنگ شگفت انگیزی است که جزو بهترین رنگ های چند سال گذشته محسوب می شود. ترکیب رنگ بنفش آبی با هر رنگی زیبا می شود. ما در این مقاله ده ست رنگ لباس 1401 را به شما معرفی می کنیم.

1400/10/13
2748 بازديد
چگونه با رنگ لباس14۰۳ یک استایل جذاب داشته باشیم؟

ده ترکیب جذاب با رنگ لباس 1403


موسسه پنتون از رنگ امسال رونمایی کرده است و این رنگ را به کل دنیا معرفی کرده است.
رنگ آبی بنفش رنگ لباس 1403 است که جزو رنگ های شگفت انگیز از خانواده رنگ بنفش است. این رنگ زیبا برگرفته از رنگ گل زیبای پریوش است که یکی از بهترین رنگ های شاد و آرامش بخش است.
برای ترکیب این رنگ با رنگ های دیگر کمی زمان بگذارید و این مقاله مجله کالا تیتر را مطالعه کنید.

 

ترکیب رنگ بنفش با آبی، امید بخش

 

 

ترکیب رنگ بنفش با ابی

 

یکی از بهترین ترکیب ها با رنگ بنفش امسال، ترکیب آن با جین آبی روشن است. اگر علاقه مند به جین هستید به راحتی می توانید با این رنگ ترکیب های زیبا و جذابی بسازید در غیر این صورت از رنگ آبی روشن که یک رنگ آرامش بخش و ملایم است در ست خود استفاده کنید.
از ویژگی های رنگ آبی این است که هم با پوست های رنگ تیره و هم با رنگ پوست های روشن مناسب و زیبا است. برای مثال در یک مهمانی رسمی از یک شومیز و شلوار آبی و یک مانتو بنفش استفاده کنید و یک استایل جذاب و خاص داشته باشید.

 

ترکیب رنگ بنفش با سفید، رنگ لباس 2024

 

 

رنگ لباس 1403  ترکیب سفید بنفش

 

از ترکیب این دو رنگ غافل نشوید. رنگ سفید با تمام رنگ ها زیبا می شود اما ترکیب رنگ سفید با رنگ آبی بنفش یک ترکیب فوق العاده و زیبا خواهد بود. برای این کار سری به کمد لباس های دخترانه خود بزنید و حتما یک شومیز یا تی شرت سفید پیدا خواهید کرد. برای کفش نیز از یک کتانی سفید ساده و یا در تابستان از یک صندل سفید استفاده کنید و استایل خود را تکمیل کنید.

 

ترکیب رنگ لباس 1403 با رنگ مشکی جذاب

 

 

ترکیب رنگ لباس 1403 با مشکی

 

رنگ مشکی از رنگ های همیشگی و محبوب بین خانم ها، بخصوص خانم های ایرانی بوده است. ترکیب رنگ مشکی با رنگ آبی بنفش یک استایل ساده و در نهایت شیک به شما می دهد که به راحتی می توانید در حین به روز بودن یک استایل خاص و رسمی داشته باشید.

ترکیب مونوکرومی

 

رنگ لباس 1401 مونوکروم

 

رنگ ابی بنفش از خانواده رنگ بنفش است. ترکیب رنگ آبی بنفش با یکی از رنگ های طیف خودش یک استایل مونوکروم زیبا به شما خواهد داد. استقبال زیادی از استایل مونوکرومی در روزهای آتی خواهید دید که جلوه زیبایی به ارمغان می آورد.
اگر طرفدار این استایل هستید، استفاده از اکسسوری های رنگ خنثی را فراموش نکنید.

 

ترکیب رنگ لباس 1403 با رنگ بژ

 

ترکیب رنگ 1401 با کرم

 

 

یکی از ترکیب های زیبا و خاص، ترکیب رنگ آبی بنفش با رنگ بژ است که جزو شیک ترین و زیباترین ترکیب ها است. در ترکیب این دو رنگ رنگ بنفش به عنوان رنگ اصلی و رنگ بژ به عنوان رنگ خنثی یک ترکیب درخشان و زیبا به شما می دهد. استفاده از اکسسوری های بژ مانند کیف دستی و کفش پاشنه بلند یک انتخاب خلاقانه و عالی خواهد بود.

 

ست رنگ بنفش آبی با رنگ قرمز ترکیبی تند 

 

ترکیب رنگ قرمز و بنفش

 

ترکیب رنگ قرمز با رنگ بنفش ابی یک ترکیب تند و زیبا می باشد. رنگ قرمز در این ترکیب باعث ایجاد یک ست جذاب و پر هیجان می شود. این ترکیب رنگ جزو ترکیب های برجسته و چشم گیر است که توجه افراد را به سمت شما جلب می کند. از این ترکیب بیشتر برای مهمانی های خاص و دورهمی های دوستانه بیشترین استقبال را می شود و خیلی مناسب برای مهمانی های رسمی نمی باشد.

 

رنگ لباس 1403 و ست کردن آن با رنگ زرد

 

ترکیب رنگ لباس 1403 با زرد

 

 

رنگ زرد از رنگ های پر انرژی و محبوب است. ترکیب دو رنگ زرد و آبی بنفش یک ترکیب فوق العاده شاد و سرحال از ست شما می سازد. این ترکیب رنگ مناسب خانم های جسور و با نشاط است.

 

ست رنگ وری پری با رنگ صورتی

 

 

ترکیب رنگ وری پری با صورتی

 

 

رنگ بنفش با رنگ صورتی از ترکیب های دخترانه و بسیار زیبا است. از ترکیب رنگ صورتی با بنفش یک استایل زیبای روزمره و یا حتی برای مهمانی ها و دورهمی های دخترانه استفاده کنید.

 

ترکیب رنگ 1401 با رنگ سبز

 

ست رنگ لباس 1401 با سبز

 

ترکیب رنگ سبز با رنگ آبی بنفش یک ترکیب آرمش بخش و خاص است که باعث انرژی بخشیدن به شما می شود. در طیف رنگ سبز به راحتی می توانید تنوع ایجاد کنید و از رنگ های سبز نعنایی و یا سبز پاستیلی استفاده کنید.

 

ترکیب رنگ 2023 با رنگ نارنجی

 

 

ست رنگ بنفش با نارنجی

 

 

یک گزینه زیبا و خاص ترکیب دو رنگ آبی بنفش با رنگ نارنجی است. رنگ نارنجی از رنگ های گرم است که با ترکیب بنفش سازگاری خوبی دارد. با ترکیب این دو رنگ می توانید یک استایل خاص و شگفت انگیز داشته باشید. پیشنهاد ما به شما استفاده از یک شلوار یا دامن نارنجی به همراه یک شومیز آبی بنفش است. سعی کنید برای تکمیل این استایل از یک کفش پاشنه دار با رنگ بنفش دیگری استفاده کنید تا استایل جداب تری داشته باشید.

 

چگونه با رنگ لباس14۰۳ یک استایل جذاب داشته باشیم؟

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟