چند استایل شیک با شلوار بگ

چند استایل شیک با شلوار بگی!
خلاصه

استایل با شلوار بگ این روزها به یکی از ترند های محبوب تبدیل شده است. شلوار بگی دخترانه با مانتو کوتاه و بلند یک استایل راحت و کژوال را برای شما می سازد.

1400/10/15
37403 بازديد
چند استایل شیک با شلوار بگی!

شیک ترین استایل با شلوار بگ 


استایل با شلوار بگ را به راحتی می توانید در استایل های روزانه و یا اسپرت استفاده کنید. پوشیدن شلوارهای بگ باعث خوش فرم شدن استایل شما و کشیده تر نشان دادن اندام شما می شود. و بهترین انتخاب برای یک استایل کژوال است. در مجله کالاتیتر باهم چند استایل با شلوار بگی را بررسی می کنیم.

استایل با شلوار بگی

چطور شلوار بگی را با لباسهایمان ست کنیم؟

فصل بهار نزدیک است و کم کم برای خریدهای بهاره آماده می شویم. انتخاب یک شلوار بگ با مانتوی کوتاه یک استایل جذاب بهاره برای شرکت در مهمانی ها به شما خواهد داد.
اگر از شلوار بگ با مانتوی بلند استفاده می کنید، بهترین گزینه مانتوهای یقه بزرگ به همراه یک بوت مشکی برای استایل با شلوار بگ است.

استایل با شلوار بگی مانتو بلند

خرید مانتوهای چهار خانه از ترندهای امسال بوده است. استفاده از شلوار بگ به همراه مانتوی تابستانه چهارخانه یک استایل تابستانه زیبا و جذاب خواهد بود.
اگر دوست دارید با شلوار بگی که دارید در مهمانی های رسمی حضور پیدا کنید، شلوار بگ را با یک مانتو کتی مشکی و یقه بزرگ ست کنید. استفاده از اکسسوری هایی مانند کیف دستی، را فراموش نکنید.

استایل با شلوار بگی و کت کوتاه

از ست شلوار بگ به همراه مانتو های بهاره با پوشیدن یک کتانی سفید، یک استایل اسپرت زیبا و خاص خواهید داشت.

با پوشیدن یک هودی و شلوار بگ به راحتی می توانید یک استایل اسپرت و یا خیابانی زیبا داشته باشید. یکی از دلایل پوشیدن شلوارهای بگ در همه جا و هر موقعیتی، داشتن حس خوب و راحت است که، این نوع پوشش را به یک ست بسیار پر طرفدار تبدیل کرده است.
حواستان باشد شلوار بگ را باید با تی شرت و یا بلوزی بپوشید که دقیقا سایز تنتان باشد و حالت گشاد نداشته باشد.

استایل با شلوار بگی و تی شرت

برای خوش استایل تر شدن با شلوار بگ بهتر است جوری لباس بپوشید که خط کمر مخفی نشود و فرم کمرتان را پنهان نکند. برای این کار از شومیز های کوتاه استفاده کنید در غیر این صورت با پوشیدن لباس های بلند کمی نامرتب به نظر می رسید.

بهترین راه برای قد بلندتر و خوش استایل تر به نظر رسیدن، ترکیب جذاب شلوار بگ با مانتوی کوتاه است. به خصوص در فصل بهار و تابستان که به راحتی می توانید از یک مانتو نخی و یا بهاره استفاده کنید و یک استایل زیبا داشته باشید.

استایل با شلوار بگ و شکت

یکی از مزایای استایل با شلوار بگ این است که هم به صورت اسپرت با کفش کتانی و هم در مهمانی ها با کفش پاشنه بلند و یا صندل تابستانه، زیبا و شیک می باشد.
پوشیدن شلوار بگی دخترانه در استایل های خیابانی هم از نظر راحتی و هم از نظر زیبایی یک انتخاب بسیار خوب و مناسب است که امروزه با استقبال زیادی به خصوص از سمت خانم های جوان از آن می شود.

شلوار بگی دخترانه

پوشیدن شلوارهای بگی بلندی که روی کفش شما را می پوشاند، باعث بلندتر به نظر رسیدن قدتان می شود.
پشنهاد ما به شما برای داشتن یک استایل بهاره جذاب، انتخاب یک شلوار بگ جین با یک مانتو کوتاه بهاره آبی بنفش است که رنگ شاد و جذاب سال 2022 می باشد.
اگر قصد شرکت در مراسم رسمی و یا مهمانی ویژه ای را دارید، ترکیب یک مانتو کوتاه کتی با یک شلوار بگ پارچه ای هم جنس مانتو شما یک استایل فوق العاده شیک و خاص به شما می دهد.

استایل با شلوار بگی کوتاه

یک انتخاب زیبا و چشم گیر دیگر ، ترکیب شلوار بگ با مانتو کوتاه با رنگ پاستیلی و صندل تابستانی با رنگ های شاد و جذاب برای روزهای گرم تر بهار و تابستان است.
اگر در تابستان از مانتوهای نخی کوتاه استفاده می کنید، ست خود را با انتخاب یک شلوار بگ پارچه ای خنک و یک کیف دستی کوچک و شیک کامل کنید. برای انتخاب کفش در این استایل ها، کفش کالج و یا تخت پیشنهاد می شود که یک ست زیبا و شیک به شما می دهد.

یکی دیگر از آیتم های جذاب و پرطرفدار امسال، ترکیب شلوار بگ زاپدار با مانتو کتی است که جزو ترندهای بی نظیر و جذاب امسال خواهد بود.

استایل با شلوار بگی و مانتو بلند

رنگ بندی در استایل با شلوار بگ

ترکیب رنگ ها در مانتو های کوتاه و شلوار بگ تاثیر زیادی در زیباتر شدن استایل شما می گذارد.
برای مثال با ترکیب شلوار بگ قرمز و یک مانتو کتی سورمه ای و یک کیف دستی زنجیری یک استایل زیبا و خاص خواهید داشت.
ترکیب رنگ مانتو کوتاه خردلی با یک شلوار بگ شتری رنگ از ترکیب رنگ های بسیار عالی و زیبا است.
حواستان در انتخاب رنگ لباس سوم تان باشد. به این دلیل که میتواند استایل شما را زیبا و کامل ترکند و یا تمام زحمت شما را به هدر بدهد وست زیبای شما را از حالت هماهنگ و شیک خارج کند.

 

چند استایل شیک با شلوار بگی!

تحریریه کالا تیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟