پرطرفدارترین کلاه های جهان

پرطرفدار ترین کلاه های دنیا!
خلاصه

لیست پرطرفدارترین کلاه های جهان مانند کلاه کایلاس، کلاه برت، کلاه باکت، کلاه سالامون و... در انتخاب یک کلاه مناسب برای داشتن ظاهری جذاب به شما کمک خواهد کرد.. کلاه از جمله اکسسوری های جذاب این روزها در بین مردم است.

1400/10/18
3158 بازديد
پرطرفدار ترین کلاه های دنیا!

با پر طرفدارترین کلاه های جهان آشنا شویم


در سال های دورتر استفاده از کلاه تنها برای حفاظت از سر در برابر سرما و گرما بود. اما امروزه با این تنوع عظیمی از مدل ها و رنگ های مختلف در دنیای کلاه ها، آنها را تبدیل به یک اکسسوری خاص و ویژه کرده اند.
برای خرید کلاه باید به بعضی نکات دقت کافی را داشته باشید. برای مثال باید بدانید که کلاه انتخابی شما با فرم صورتتان تطابق دارد یا نه.
انتخاب کلاه بر حسب فصل نیز از نکات مهم هنگام خرید است که باید به آن دقت کافی را داشته باشید.
اگر کلاه را برای استفاده های ورزشی انتخاب می کنید، بهتر است حواستان به بعضی نکات باشد.
برای نمونه کلاهی که قرار است در هنگام ورزش استفاده شود حتما باید دارای منافظی برای گردش و تهویه هوا باشد تا سر در هنگام ورزش عرق نکند.
به منظورهمین استقبال بزرگ از سمت مصرف کننده، برند های مختلف در کل جهان شروع به تولید گسترده ای از کلاه های مختلف با برندهای متنوع کرده اند.
در این مقاله از کالاتیتر به بعضی از مهم ترین و پر طرفدارترین کلاه های جهان می پردازیم.


برند کایلاس با کلاه نقاب دار ورزشی

معروف ترین کلاه های دنیا


این برند یکی از بهترین برندها در تولید کالاهای ورزشی و اسپرت است. برند کایلاس تولید کننده یکی از با کیفیت ترین کلاه های نقاب دار ورزشی است. این برند تنوع زیادی در رنگ بندی کلاه های خود ایجاد کرده است.

کلاه بافت سالامون

 


پرطرفدارتین کلاه های جهان کلاه سالامن

 

کلاه بافتنی سالامون هم ازشیک ترین کلاه های زمستانه اسپرت است که محبوبیت زیادی در بین ورزشکاران رشته اسکی و کوهنوردی دارد. این کلاه با گرمای خوبی که دارد جزو ملزومات تجهیزات کوهنوردی محسوب می شود. سالامون برای اولین بار در فرانسه شروع به ساخت تیغه های کفش اسکی کرد و بعد از 70 سال تلاش به یکی از برند های محبوب دنیا تبدیل شد.


کلاه آدیداس

پرطرفدارترین کلاه های دنیا کلاه آدیداس

 


از پرطرفدارترین کلاه های محبوب در بین اسپرت پوشان، کلاه زیبا و شیک برند آدیداس است. آدیداس بزرگترین برند معروف آلمانی است که سال هاست پوشاک ورزشی نصف جهان را تامین می کند.

کلاه فدورا

پرطرفدارترین کلاه های فدورا

 


از قدیمی ترین کلاه های محبوب دنیا،کلاه فدورا است که بین آقایان طرفداران بیشتری دارد. کلاه فدورا یکی از بهترین گزینه ها برای افراد کوتاه قد است. این کلاه باعث می شود که کمی قد بلندتر به نظر برسید.

کلاه فلت

محبوب ترین کلاه های جهان کلاه فلت

 


کلاه فلت در گذشته بیشتر برای کشاورزان مورد استفاده قرار می گرفت. اما اموزه یکی از پرطرفدارترین کلاه های جهان بین خانم ها و آقایان محسوب می شود. جنس این کلاه از ترکیب پشم ونخ است. امروزه از کلاه فلت در عرصه های هنری و بازیگری نیز به چشم میخورد.

کلاه کپ بیسبال

 

پرطرفدارترین کلاه های دنیا کلاه گپ


یکی از دیگر از کلاه های محبوب و پرطرفدار، کلاه کپ است. این کلاه در سال های دورتر به عنوان کلاه ورزش بیسبال شناخته شده بود اما امروزه به دلیل سادگی و شیک بودن آن به پر مصرف ترین کلاه های دنیا تبدیل شده است که در هر سنی و با بیشتر سایزها می توان از آن استفاده کرد. در پشت کلاه یک بند قابل تنظیم طراحی شده است که به راحتی می توانید سایز آن را با سایز سر خود تنظیم کنید.


کلاه های زمستانی گوش دار

 

کلاه زمستانی گوش دار


کلاه های گوش دار از روزهای سرد کشور روسیه به کشورهای دیگر منتقل شده اند. از این کلاه روسی در مناطق خیلی سرد و برفی به راحت می توانید از سر و گوش های خود محافظت کنید. جنس این کلاه معمولا از چرم و پشم است، اما امروزه با جنس های مختلف دیگر مانند پارچه های کبریتی و مخمل نیز تولید می شوند.


کلاه پاناما

 

 

معروف ترین کلاه ، کلاه پاناما

 


کلاه پاناما که در کشور ما با نام کلاه شاپور معروف است، جنس آن از برگ های به هم بافته شده گیاهی به نام Toquilla Straw است.
این کلاه زیبا بیشتر مناسب فصل تابستان بوده و یک کلاه زیبای مناسب برای تعطیلات و گردش است.


کلاه تریبلی


معروف ترین کلاه های دنیا

 

کلاه تریبلی شباهت زیادی با کلاه فدورا دارد. این کلاه زیبا از جنس الیاف طبیعی مانند پارچه پشمی تولید می شود.تفاوت کلاه تریبلی با کلاه فرودا در لبه آنها است.
لبه ی کلاه تریبلی کوچکتر و تاج آن بلندتر است.از این کلاه زیبا به راحتی می توانید از بهار تا پاییز استفاده کنید.این کلاه از پرطرفدارترین کلاه های جهان به خصوص در بین هنرمندان می باشد.


کلاه باکت

 

معروفترین کلاه دنیا کلاه باکت

 


این مدل کلاه از محبوب ترین کلاه های بانوان خوش پوش است. کلاه های باکت طرفداران زیادی در بین موسیقی دان ها و اسکیت بازها دارند. این کلاه از سبک ترین و خنک ترین کلاه های موجود در بازار است. کلاه باکت از پارچه کتان و یا پشم تولید می شود. نام این کلاه زیبا به معنی سطل است.


کلاه تدی

پرطرفدارترین کلاه های جهان کلاه تدی


از ترندهای بسیار جذاب و شیک امسال، کلاه تدی بوده است که به پر فروش ترین کلاه های امسال تبدیل شده است. پارچه تدی از بهترین پارچ ها برای فصل زمستان و سرما است. کلاه های تدی در رنگ های شتری، کرم و سفید بیشترین طرفدار را بین خانم های خوش پوش دارد.


کلاه برت

 

کلاه برت معروف ترین کلاه


کلاه برت یک کلاه فرانسوی زیبا و پرطرفدار است که یک نماد برای این کشور محسوب می شود. این کلاه زیبا را می توان هم برای خانم ها و هم برای آقایان استفاده کرد.
از این کلاه زیبا و شیک به راحتی می توانید در بیشتر مناسبت ها استفاده کنید.

کلاه یکی از لوازم جانبی زیبا و پرکاربرد است که استفاده از آن تاثیر زیادی در دو برابر شدن زیبایی استایل شما دارد. با انتخاب یک کلاه مناسب با فرم صورت و استایل خود، ظاهرتان را شیک تر و جذاب تر کنید.

 

 

پرطرفدار ترین کلاه های دنیا!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟