انواع مانتو زنانه و دخترانه تابستانی و اسپرت!

معرفی انواع مانتو زنانه و دخترانه!
خلاصه

انواع مانتو زنانه و دخترانه که دارای تنوع زیادی در جنس و طرح هستند را باهم خواهیم آموخت. انواع مانتو مانند مانتو اداری، مانتو مجلسی، مانتو اسپرت و... در رنگ ها و طرح های مختلف با قیمت مناسب در کالاتیتر.

1400/10/20
1562 بازديد
معرفی انواع مانتو زنانه و دخترانه!

معرفی انواع مانتو زنانه و دخترانه

انواع مانتو زنانه و دخترانه از پر کاربردترین لباس های خانم های ایرانی است که استفاده های فراوانی در تمام موقعیت ها و مکان ها از آن می شود. برای راحت بودن و در عین حال شیک بودن، بهتر است فبل از خرید با انواع مانتو زنانه و دخترانه در مجله کالاتیتر آشنا شوید..

انتخاب مانتوی مناسب هر موقعیت

شاید این مورد به چشمتان آمده باشد که بعضی افراد در مناسبت های مختلف انتخاب مناسب و خوبی در پوشیدن مانتو مناسب آن موقعیت را نداشته اند. بهتراست که بدانیم بهترین پوشش مناسب کدام موقعیت است. برای نمونه پوشیدن مانتو های کوتاه و یا نخی در محیط های رسمی مانند محل کار انتخاب خوب و مناسبی نخواهد بود.

 

انواع مانتو زنانه و دخترانه جدید

 

انواع مانتو زنانه و دخترانه اسپرت

این دسته از مانتو ها جزو پرکاربردترین مانتو ها هستند که بهتر است متناسب با سلیقه و راحتی شما انتخاب شوند.
بعضی از خانم ها علاقه و نیاز بیشتری به داشتن مانتو های جیب دار دارند، بنابراین داشتن جیب در مانتو یک ویژگی و کارایی برای آنها محسوب می شود.
خانم هایی که دارای فعالیت های زیادی در طول روز هستند بهتر است از مانتو های با جنس راحت تر استفاده کنند تا به راحتی بتوانند دست های خود را حرکت دهند.
مهم ترین نکته در خرید انواع مانتو علاوه بر زیبایی و شیک بودن، داشتن حس راحتی و آرامش در آن است.

جنس مانتو

مهم ترین نکته جنس مانتو است. بهتر است بدانید که قرار است از مانتو در چه فصلی استفاده کنید تا در هنگام خرید که احتمالا با موجی از تنوع رو به رو خواهید شد بدانید به دنبال چه مانتویی می گردید.
جنس پارچه با قیمت آن ارتباط مستقیمی دارد. برای دیدن تنوع در پارچه های مانتویی می توانید سری به بازار بزنید و از دیدن تنوع عظیمی از پارچه لذت ببرید.


مانتو های مجلسی

در گذشته با شنیدن نام مانتو مجلسی، تصور بیشتر افراد مانتوهای کار شده و پر زرق و برق دار بود.
امروزه این برداشت تغییر کرده است. بهترین انتخاب برای مانتو مجلسی انتخاب جنسی مانند پلی استر به جای جنس نخی است که چروک نشود و اندام شما را زیبا تر نشان دهد.
خاصیت مانتو های مجلسی شیک تر نشان دادن استایل شما است و بقیه ویژگی ها به سلیقه شما بستگی دارد.

 

انواع مانتو زنانه و دخترانه مجلسی

 

مانتو های رسمی

با شنیدن نام مانتو رسمی به یاد مناسبت های خاص با استایل های رسمی مانند جشن ها، مراسم و یا مکان های اداری می افتیم. یکی از ویژگی های مهم این مدل مانتو ها، اندامی بودن آنها است. استفاده از این سبک مانتو در موقیعت مناسب آن نشان دهنده شناخت کافی شما از محیط و انتخاب درست و دقیق می باشد.

انتخاب مانتو بر حسب رنگ پوست

یکی دیگر از انواع مانتو زنانه و دخترانه مناسب، انتخاب بر مبنای رنگ پوست شماست. اگر سری به کمد لباس هایتان بزنید، متوجه می شوید که بعضی از آن ها را بیشتر از دو یا سه بار نپوشیده اید. بعضی لباس ها را بر حسب سلیقه و تصمیم آنی انتخاب می کنیم ولی بعد از کمی دقت متوجه می شویم که این رنگ مانتو با رنگ پوستمان تناسب چندانی ندارد.
سعی کنید زیاد از رنگ های تیره در انتخاب لباس های خود استفاده نکنید. با پوشیدن رنگ های شاد، انرژی بیشتری را دریافت می کنید و همین انرژی را نیز به بقیه افرادی که با شما در ارتباط هستند می دهید.

استفاده از رنگ های تیره در مانتو های دخترانه زیاد جالب و زیبا نخواهد بود. برای مانتو های دخترانه تنوع زیادی از رنگ های شاد وجذاب است که به راحتی می توانید ست های زیبا و جذاب دخترانه بسازید.
داشتن جیب در مانتو های دخترانه یک ویژگی خوب است که به دلیل داشتن کارایی زیاد اکثر دختر خانم های جوان آن را می پسندند.
بهترین کار قبل از انتخاب مانتو دخترانه، توجه به رنگ شلوار و شال های موجود در کمد لباس هایتان است. این کار باعث می شود که در خرید پوشاک اضافی صرفه جویی کنید و رنگی را انتخاب کنید که متناسب با رنگ شال و شلوارهای موجود در کمدتان است.
مانتوهای دخترانه دارای استکیر های زیبا و جذابی هستند که باعث جذب دختر خانم های جوان به سمت آن ها می شود.
با داشتن کمی خلاقیت می توانید مانتو های ساده و قدیمی خودتان را زیباتر کنید. برای مثال با استفاده از سنجاق سینه های زیبا و یا پیکسل های جذاب و متنوعی که در بازار هستند به راحتی می توانید تنوع جدیدی به لباس هایتان بدهید.
سعی کنید همیشه تیپ خاص و زیبای خودتان را داشته باشید. سعی نکنید که شبیه بقیه لباس بپوشید چون ممکن است رنگ پوست و فرم بدن شما با بقیه دوستانتان متفاوت باشد.

 

انواع مانتو زنانه و دخترانه شیک

 

مانتوهای جلو باز دخترانه

امروزه با وجود سیل عظیمی از مانتوهای جلو باز، طراحان و تولید کنندگان داخلی کشورمان شروع به تولید مانتو های جلو بسته کرده اند. پوشیدن مانتو های دخترانه با کمی سلیقه و ترکیب رنگ های پاستیلی و جذاب به سلیقه و انتخاب شما بستگی دارد.

مانتوهای عروسکی

از مانتو های شیک و جذاب دخترانه می توان به مانتوهای مدل عروسکی اشاره کرد که از پرطرفدارترین مانتو های دخترانه هستند.
این مدل مانتو ها معمولا کوتاه و بالای زانو بوده و بهتر است با یک جلوار جذب پوشیده شوند.
استفاده از اکسسوری هایی مانند گردنبند های بلند و یا پیکسل های جذاب را فراموش نکنید که باعث برجسته تر شدن استایل شما می شود.

 

انواع مانتو زنانه و دخترانه عروسکی

 

رنگ بندی بر حسب فصل

برای انتخاب مانتو در فصل های مختلف دقت کنید و از رنگ های مناسب استفاده کنید.
برای مثال از رنگ های زرد و نارنجی و قرمز در فصل پاییز و زمستان استفاده کنید و در فصل بهار و تابستان از رنگ های شاد مثل رنگ صورتی پنککی و سبز های خاص و پاستیلی استفاده کنید تا زیباتر و جذاب تر به نظر برسید.

 

 

معرفی انواع مانتو زنانه و دخترانه!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟