چطور با مانتو کتی استایل جذاب بسازیم؟

مانتو کتی رو چه جوری ست کنیم؟
خلاصه

استایل با مانتو کتی این روزها به یکی از ترندهایی تبدیل شده است که در هر موقعیتی می توان از آن استفاده کرد. مانند مانتوی کتی با شلوار بگ، مانتو کتی با سرهمی و یا یک استایل مونوکروم شیک.

1400/10/21
8080 بازديد
مانتو کتی رو چه جوری ست کنیم؟

چگونه در استایل با مانتو کتی جذاب باشیم؟

 

استایل با مانتو کتی در بیشتر موقعیت ها امکان پذیر است. تنوع زیادی در دوخت و طرح مانتوهای کتی وجود دارد که به راحتی می توانید با توجه به موقعیت مکانی خود آن را انتخاب کنید.
مانتو های کتی در مدل های مختلفی مانند مدل های اورسایز، مردانه و مانتو کتی غیر رسمی طراحی و دوخته می شوند. در این مقاله از مجله کالا تیتر انواع مانتو کتی برای داشتن یک استایل زیبا را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

استایل با مانتو کتی اورسایز

 

استایل با مانتو کتی اورسایز

 

مانتو های کتی اورسایز امروزه در دنیای مد پیشرفت خوبی داشته اند و طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده اند. مانتو کتی های اورسایز دارای اپل با برش های گشادی هستند.
طرفداران این سبک مانتو، حتما با پوشیدن مانتو های کتی اورسایز به یاد خاطرات قدیم می افتند. این مانتو ها جزو ترندهای سال 2020 بوده اند.

 

ترکیب یقه اسکی با مانتو کتی

 

استایل با مانتو کتی و یقه اسکی

 

پوشیدن یک لباس یقه اسکی ما را به یاد پاییز و زمستان و روزهای سرد می اندازد. ترکیب یک گپ یقه اسکی با مانتو کتی از بهترین و شیک ترین استایل ها است که باعث رسمی شدن تیپ شما می شود. پیشنهاد ما به شما برای ترکیب این استایل استفاده از شلوار جذب قد نود با یک بوت بلند است که یک ست شیک خواهد بود.
در این ترکیب می توانید هم از رنگ های متفاوت و متنوع استفاده کنید و هم با یک استایل مونوکروم ست زیبا و جذاب بسازید.

 

مانتو کتی با استایل مونوکروم

 

مانتو کتی با استایل مونوکروم

 

در استایل با مانتو کتی، استفاده از استایل های مونوکرومی یا همان یک رنگ یکی از شیک ترین ها است. این ترکیب استایل شما را به یک استایل رسمی و شیک تبدیل می کند.

 

ترکیب مانتو کتی با پیراهن بلند

 

استایل با مانتو کتی و پیراهن بلند

 

یکی دیگر از استایل های امروزه که بسیار به چشم می خورد، پوشیدن مانتو کتی اورسایز با پیراهن های بلند است که یک ترکیب خاص و جدید می باشد. با این نوع ترکیب به راحتی می توانید به روزمرگی های خود برسید و با یک پوشش راحت و شیک به کارهای روزمره و یا خرید و ..... بپردازید.

 

رنگ های شاد و پاستیلی در استایل با مانتو کتی

 

رنگ های  پاستیلی در استایل با مانتو کتی


مانتو کتی های رنگ روشن مثل رنگ های صورتی، قرمز و یا زرد با ترکیب شلوار جین یک استایل شیک و جذاب به شما می دهند.

 

مانتو کتی با پارچه راه راه

 

استایل با مانتو کتی با پارچه راه راه

 

مانتوهای کتی با طرح های راه راه از شیک ترین مانتو های کتی هستند که در مناسبت های کاملا رسمی استفاده می شوند. این طرح در مانتو های کتی باعث لاغر تر نشان دادن اندام شما و حس اعتماد به نفس خوبی است که در هنگام حضور در یک مراسم پیدا می کنید.
برای حضور در یک کنفرانس و یا سخنرانی، ترکیب مانتو کتی راه راه با یک شلوار مشکی ساده بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. پیشنهاد ما به شما برای تکمیل این استایل استفاده از کفش پاشنه بلند است که باعث زیباتر شدن استایل شما می شود.

 

مانتو کتی با پارچه چهارخانه

 

مانتو کتی با پارچه چهارخانه

 

استایل با مانتو کتی با طرح های چهار خانه نشان دهنده نهایت سلیقه وشیک پوشی یک خانم است. با پوشیدن این طرح با ترکیب شلوار رسمی، یک استایل کاملا رسمی خواهید داشت. اما ترکیب همین مانتو با یک شلوار جین به راحتی یک استایل اسپرت و شیک به شما می دهد.
با داشتن یک مانتو کتی چهارخانه به راحتی می توانید ست های متنوع زیادی بسازید و به شکل یک خانم شیک پوش با ظاهری زیبا در تمام موقعیت ها حضور داشته باشید.

 

بهترین کفش با مانتو کتی

 

بهترین کفش در استایل با مانتو کتی

 

در پوشیدن کفش با مانتو کتی دقت کنید. بهترین انتخاب در مراسم رسمی کفش پاشنه بلند و در مناسبت های غیر رسمی بوت یا کتانی است.

 

مانتو کتی با سرهمی

 

استایل با مانتو کتی و سرهمی

 

یکی از ست های زیبا و شیک ترکیب مانتو کتی با سرهمی های جین است. این استایل سن شما را کاهش می دهد و یک استایل زیبا و جذاب به شما می دهد. برای تکمیل این ست، از یک کتانی یا بوت استفاده کنید.

 

ست مانتو کتی با شلوار بگ

 

استایل با مانتو کتی با شلوار بگ

 

ست مانتو کتی با شلوار بگ از ترند های پرطرفدار امسال بوده است. ترکیب این ست با پوشیدن کفش کتانی از زیبا ترین استایل ها خواهد بود.
از این ست زیبا و شیک را به راحتی می توانید در بیشتر موقعیت ها استفاده کنید و علاوه بر شیک بودن، حس راحتی و آرامش را نیز داشته باشید.
ترکیب این استایل با اکسسوری های شیک مثل ساعت و عینک دودی باعث برجسته تر شدن استایل شما می شود. سعی کنید از کیف های زنانه کوچک دستی برای زیباتر شدن این استایل استفاده کنید.

 

ست مانتو کتی با شلوار مام استایل

 

ست مانتو کتی با شلوار مام استایل

ست مانتو کتی آبی بنفش که رنگ 2022 است را به همراه یک شلوار مام استایل و یک صندل شیک ترکیب کنید و یک استایل بهاره جذاب داشت باشید. شاید تصور کنید که ترکیب مانتو کتی با صندل، ترکیب جالبی نباشد، اما اینطور نیست این ترکیب با شلوار جین یک استایل زیبا و شیک خواهد بود.

 

مانتو کتی دانشجویی

 

استایل با مانتو کتی دانشجویی

ترکیب مانتو کتی با طرح های ریز چهارخانه و یک شلوار اسکینی یک تیپ دانشجویی جذاب به شما می دهد. سعی کنید برای تکمیل استایل خود از یک نیم بوت مشکی و یک کوله کوچک استفاده کنید.

 

مانتو کتی رو چه جوری ست کنیم؟

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟