امسال شال و روسری چی مده ۱۴۰۳- 202۴

امسال شال و روسری چی مده؟
خلاصه

امسا شال یا روسری چی مده وقتی با تنوع زیادی از شال و روسری رو برو میشویم باعث میشود که ندانید باید به دنبالی چه شال و روسری مناسبی باشید. با ما همراه باشید تا شیک ترین شال و روسری ها را به شما معرفی کنیم.

1400/10/22
5621 بازديد
امسال شال و روسری چی مده؟

امسال شال و روسری چی مده 1403؟


شال و روسری از اکسسوری های مهمی هستند که امروزه به غیر از نقش پوشش برای خانم های کشور های مسلمان، یک گزینه برای تکمیل استایل و زیباتر شدن تیپ شما می باشد.
در مجله کالاتیتر می خواهیم به شما بگوییم که امسال شال و روسری چی مده و چطور می توانید یک ست زیبا و شیک برای عید دیدنی های امسال داشته باشید.

 

امسال شال و روسری چی مده 1401

قیمت و مشخصات

برند های معروف شال و روسری

از معروف ترین برند های دنیا در تولید روسری های طرح دار و شیک، برند فندی و ژیوانشی هستند که هر ساله جدید ترین مدل ها را به بازار ارائه می دهند.
امسال با رنگ و طرح های جدیدی از شال و روسری مواجه می شوید. خوب است بدانید که این رنگ تفاوت زیادی با رنگ های سال های گذشته دارد. با انتخاب روسری و شال جدید می توانید استایل به روزتر و شیک تری داشته باشید.
اگر به دنبال این هستید که بدانید امسال شال و روسری چی مده، با ما همراه باشید.

 

شال نخی مد 1401

قیمت و مشخصات

روسری بلند مد 1401

قیمت و مشخصات

استفاده از روسری در تکمیل استایل

تاریخچه استفاده از روسری به سالیان دور و در زمان روم باستان بر می گردد. با گذشت زمان شکل استفاده از روسری تغییر کرد و استفاده از آن در فصل های مختلف با کاربردهای متفاوت بیشتر به شکل پوششی مناسب برای حفظ حجاب، گرم نگه داشتن سر و زیباتر شدن استایل تبدیل شد.
شال و روسری در سال 2024 به عنوان بهترین ترند برای تکمیل ست انتخاب شده است و با شکل های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. در بسیاری از کانال ها و مجله های مد 2024 از روسری به عنوان یک اکسسوری برای کامل کردن مدل های خود استفاده کرده اند.
امسال بیشترین استقبال را از روسری نه تنها برای حفظ حجاب، بلکه به عنوان ابزاری برای شیک تر بودن استفاده می شود.
با انتخاب یک روسری شیک با رنگ های شاد به تیپ خود روح تازه ای بدهید و استایل تان را به یک استایل شاد و پر انرژی تبدیل کنید.

 

امشال شال و روسری چی مده

قیمت و مشخصات

 

روسری پلیسه

این مدل از مدل های پر طرفدار و شیک در سال 1402 بود که به پرفروش ترین مدل ها در بهار امسال تبدیل شد. امسال هم روسری وشال های پلیسه در بین روسری های نخی حضور دارند و اگر علاقه مند به این مدل هستید، باید بدانید که این مدل امسال هم جزو ترندها قرار گرفته است.
از ویژگی شال های پلیسه، شیک و ثابت بودن روی سر است. شال و روسری های پلیسه با تنوع زیادی از رنگ های گرم و شاد در بازار وجود دارند. با انتخاب یکی از این شال ها به زیباتر شدن استایل خود کمک کنید.
به راحتی می توانید از روسری و شال های پلیسه دردو جنس ضخیم و نازک متناسب با فصل استفاده کنید.

امسال سال و روسری چی مده شال پلیسه

قیمت و مشخصات

شال های ریشه دار

شال های ریشه دار از سال های گذشته در بین دنیای شال و روسری وارد شده اند. امسال مجدد با طرح های جدیدی از این مدل شال و روسری رو به رو می شوید. اگر از سال های پیش از این مدل خرید کرده اید می توانید سری به کمد لباستان بزنید و آنها را بیرون بیاورید و با آن یک ست جدید و به روز بسازید.

 

امسال شال ریشه دار مدهقیمت و مشخصات

روسری سیلک

بهار امسال روسری های سیلک و ابریشمی بیشتر از مدل های دیگر در دنیای مد شال و روسری می درخشند.
این جنس با لطافت و نازکی که دارد مناسب فصل تابستان و روزهای گرم بهاری است که شما می توانید به عنوان یک روسری شیک با یک استایل تابستانه از آن استفاده کنید.

شال روسری 1401 روسری ابریشم

قیمت و مشخصات

روسری های ساتن

روسری های ساتن از دیگر ترند های سال 2022 در سایزهای مختلف مناسب بهار و تابستان هستند. با انتخاب یکی از این مدل روسری به راحتی می توانید استایلی زیبا و شیک داشته باشید.
در نحوه بستن روسری خود کمی خلاقیت داشته باشید و سعی کنید تنها از یک مدل برای بستن شال و روسری خود استفاده نکنید. با بستن روسری به شکل های مختلف و جدید می توانید از روسری های قدیمی خودتان یک ست زیبا و جدید بسازید.

روسری مینی ساتن

قیمت و مشخصات

شیک ترین شال و روسری های امسال

روسری های کوچک

یکی از شیک ترین مدل های شال و روسری امسال، روسری های کوچک و جذابی هستند که امسال زیاد به چشم خواهید دید.
مدل بسته شدن این روسری ها از پشت گردن است. این مدل بسته شدن روسری را در گذشته در مواقع تمیز کردن خانه روی سر مادر و مادبزرگ هایمان دیده بودیم. این مدل بستن روسری را در سایز های کوچک یا متوسط می توانید اجرا کنید. از این مدل بستن روسری می توانید برای روزهای گرم تابستان و یا در مهمانی ها استفاده کنید.

 

امسال شال و روسری چی مده مینی اسکارفقیمت و مشخصات

 

استایل شیک با شال مجلسی

اکنون که متوجه شدیم امسال شال و روسری چی مده به راحتی می توانید برای مهمانی های رسمی و خاص، هم از شال استفاده کنید و هم از روسری های مجلسی. اگر از پوشیدن روسری های مجلسی بزرگ احساس خوبی ندارید، حتما جزو اسپرت پوشان هستید.
در مهمانی های رسمی با ترکیب یک مانتو کتی و شلوار پارچه ای به همراه یک شال مجلسی به راحتی می توانید یک استایل زیبا داشته باشید. شال مجلسی که استفاده می کنید حتما نباید پر زرق و برق باشد، با انتخاب یک شال شیک و مدرن استایل زیباتر و به روز تری خواهید داشت.

 

شال و روسری های رنگین کمانی

این مدل شال و روسری ها دارای طیفی از رنگ های هماهنگ هستند که از ترندهای سال 2022 محسوب می شوند. با انتخاب یکی از این شال ها به راحتی می توانید با چند رنگ از لباس های خود ست کنید و یک خرید مقرون به صرفه داشته باشید.

شال و روسری عید امسال

قیمت و مشخصات

امسال شال و روسری چی مده؟

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟