ترندهای جذابی که 1401 میبینیم!

ترندهای جذابی که بهار 1401 میبینیم!
خلاصه

در این مقاله از ترندهای جذابی که 1401 میبینیم، به شما می گوییم. کت های بیلیزر، کفش های لوفر، کیف های روشن و... در سال 2022-1401. ترندهای بهاری امسال را باهم مرور خواهیم کرد.

1400/10/26
2221 بازديد
ترندهای جذابی که بهار 1401 میبینیم!

ترندهای جذابی که 1401 میبینیم!


بعضی از آیتم ها تاثیر زیادی در زیبا تر شدن استایل می گذارد. با انتخاب درست و خلاقانه به راحتی می توانید با کمترین هزینه یک استایل جذاب و زیبا داشته باشید. در مقاله امروز مجله کالاتیتر با ترندهای جذابی که 1401 میبینیم، آشنا خواهیم شد.

کت بلیزر

 

ترندهای جذاب 1401 کت بیلیزر

 

کت بلیزر یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای هر دو گروه هم اسپرت پوشان و هم خانم های طرفداران لباس های رسمی است. کت های بلیزر به راحتی با اکثر ست ها هماهنگ می شود. طرفداران کت های بلیزر از خوش پوشان و خانم های با سلیقه هستند. کت های بلیزر از پارچه های ساده و اکثرا با دکمه های طلایی یا نقره ای دوخته می شوند.
اگر به دنبال یک استایل کژوال و راحت هستید بهترین انتخاب کت های بلیزر برای شما هستند. با پوشیدن کت های بلیزر به همراه شلوارهای دم پا استایل های فوق العاده شیک و جذاب برای مهمانی های بهاره داشته باشید.
با ترکیب کت بلیزر به رنگ محبوب سال (بنفش آبی) و یک شلوار دم پا یا مام استایل به همراه کفش پاشنه بلند و استفاده از اکسسوری های مناسب، یک استایل جذاب و خاص برای خودتان داشته باشید و در مهمانی ها بدرخشید.


کفش های لوفر

 

ترندهای جذاب 2022 کفش لوفر

قیمت و مشخصات

 

از شیک ترین و راحت ترین کفش ها می توان به کفش های لوفر اشاره کرد. ویژگی کفش لوفر این است که به راحتی با بیشتر لباس های شما ست می شود. کفش های لوفر معمولا به شکل کاملا ساده بدون زیپ و یا سکگ هستند و اکثرا با جنس های جیر یا چرم در بازار عرضه می شوند.
کفش لوفر در طرح ها و جنس های مختلف وجود دارد که بعضی از آنها مانند جنس چرم براق با تزئینات زیبا مثل سکگ، مناسب مهمانی های رسمی است.
بیشترین استقبال از رنگ مشکی در انتخاب کفش برای استفاده بیشتر و راحت تر در ست کردن کفش با بقیه استایل است. اما انتخاب رنگ هایی مانند رنگ سورمه ای و یا قهوه ای نیز، در کفش های لوفر انتخاب جالب و زیبایی خواهد بود. کفش لوفر جزو ترند های جذابی که 1401 می بینیم است.

لباس های شاینی

 

ترند های جذاب 1401 لباس های شاینی

 

پارچه های شاین و لباس های شاین طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده اند. خانم هایی که علاقه زیادی به استایل های مجلسی دارند از طرفداران این مدل هستند. لباس های شاین دار جذابیت و جلوه زیادی دارند اما با انتخاب لباس های شاینی باید دقت داشته باشید که بقیه استایل و آرایشتان ساده باشد. برای مثال اگر شومیز شاین دار را برای ست خود انتخاب می کنید، دامن، لگ و یا شلوارتان از پارچه ساده باشد. امسال نیز لباس های شاین جزو ترندهای جذابی که 1401 می بینیم، است.

کیف های روشن

 

ترند های سال 1401-2022 کیف های روشن

 

شیک پوش بودن و زیبا بودن حسی است که همه خانم ها آن را دوست دارند. یکی از اصول زیبا و خوش استایل بودن انتخاب درست و هماهنگ بین لباس هایی که می پوشید و اکسسوری هایی که انتخاب می کنید است. همانطور که می دانید کیف ها از اکسسوری های مهم و همیشه همراه خانم ها هستند که باید در انتخاب آنها دقت کافی را داشته باشید. کیفی که برای خرید، محل کار و روزمرگی ها انتخاب می کنید، معمولا رنگ مشکی و ساده است. اما برای مهمانی و مناسبت های خاص به سراغ کیف های رنگ روشن و جذاب برودید و استایل خود را زیباتر و برجسته تر کنید.
کمی از رنگ های تیره و مشکی فاصله بگیرید. با انتخاب رنگ های شاد و روشن انژری و حال بهتری خواهید داشت. با انتخاب گزینه خرید اینترنتی به راحتی می توانید بدون دغدغه و استرس و به دور از کرونا خرید خود را از سایت کالاتیتر انجام دهید.

کیف های کمری و دوشی کوچک از ترندهای جذابی که 1401 می بینیم و مورد استقبال خانم های جوان و شیک پوش قرار می گیرند.

 


لباس های اورسایز

 

ترندهای جذابی که 1401 میبینیم لباس اورسایز

 

لباس های اورسایز برای اولین بار توسط برند کوکو شانل طراحی شد و سپس مورد استقبال بیتشر افراد قرار گرفت.
لباس های اورسایز از ترندهایی هستند که هیچ وقت از مد نمی افتند و هر روزه به جمع طرفدران این مدل اضافه می شود. لباس های اورسایز علاوه بر زیبایی حس راحتی خوبی دارند.
برای استایل های اورسایز قوانینی وجود دارد که با رعایت کردن آنها استایل زیباتری خواهید داشت.

 

  1. نها یکی از لباس هایتان را اورسایز بپوشید و بقیه لباس ها را سایز فیت بپوشید.
  2. سعی کنید برای لباس های اورسایز از پارچه های ساده و یک رنگ استفاده کنید.
  3. استفاده از رنگ های خنثی با ترکیب رنگ شاد لباس اورسایز یک انتخاب زیبا و هوشمندانه است.
  4. استفاده از شلوار جین در تکمیل و زیباتر شدن استایل شما تاثیر زیادی دارد.
  5. ست های مونوکرومی در اورسایز ها یکی از شیک ترین انتخاب ها برای مهمانی ها و مراسمی که در آن لباس پوشیده و شیک می خواهید است.
  6. برای استایل های خیابانی و یا گردش در یک روز تعطیل از یک ست شیک هودی و شلوار مام استایل با رنگ مرتبط یک استایل زیبا بسازید و آماده گرفتن
  7. عکس های زیبا و جذاب خود را در طبیعت باشید.
  8. ترکیب یک بلوز جین کاغذی و یک شلوار مام استایل به همراه یک کفش آل استار یک استایل زیبا و بی نظیر است که با اضافه کردن اکسسوری های مناسب به یکی از زیباترین استایل های بهاره تبدیل می شود.

ترندهای جذابی که بهار 1401 میبینیم!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟