راهنمای خرید هدیه روز مادر و چند ایده جذاب!

بهترین هدیه برای روز مادر!
خلاصه

خرید هدیه روز مادر و زن یکی از چالش ها می باشد زیرا باید هدیه ای بخرید تا بتوانید قدر شناسی خود را نسبت به مادرتان و یا همسرتان نشان دهید. روز مادر نزدیک است و زمان خرید هدیه و تشکر از زحمات مادرهای عزیزمان رسیده است.

1400/10/28
1252 بازديد
بهترین هدیه برای روز مادر!

بهترین هدیه برای روز مادر

روز مادر هر سال چند روزی جا به جا می شود. این روز در کشور ما روز مهمی است. روزی که شاید بهانه ای برای قدردانی از زحمات مادرهای عزیزمان باشد، که تمام زندگی شان را به پای ما ریخته اند. انتخاب و خرید بهترین هدیه روز مادر به سلیقه شما بستگی دارد و ارزش معنوی آن بیشتر از ارزش مادی آن است.
تاریخ ولادت حضرت زهرا در تقویم 1400 مصادف با یکشنبه سوم بهمن ماه سال 1400 می باشد. این تاریخ به دلیل قمری بودن هر سال تغییر می کند و یک روز مشخص نیست.

وقتی حرف از هدیه روز مادر و روز زن می شود همه در تلاش برای خریدن بهترین هدیه هستیم. با وجود اینکه می دانیم خرید هیچ هدیه ای جبران زحمات بی دریغ آن ها را نمی کند، اما با مطالبی که در این مقاله در اختیارتان می گذاریم، می توانید هدیه مناسب تری را تهیه کنید.

 

هدیه جذاب برای مادرها

یادتان باشد قدرت و ارزش معنوی هدیه، با ارزش تر از محتوای داخل بسته است. تفاوت بین هدیه ای که با عشق و علاقه خریداری شده باشد و یا تنها برای رفع تکلیف باشد کاملا مشخص است.
در اینجا لیستی از راهنمای خرید هدیه روز مادر را به شما معرفی می کنیم:
1-خرید کیف
2-خرید کفش
3-خرید عطر و ادکلن
4-خرید گل
5-خرید جواهرات
6-خرید روسری و شال
7-خرید گوشی موبایل
8- خرید لوازم آرایش
9-و......
گاهی حتی با تهیه یک هدیه کوچک همراه با عشق و محبت واقعی می توانید حس خود را برای تقدیر از همسر و یا مادرتان بیان کنید.
اگر برای خرید هدیه روز زن دچار سر در گمی شده اید، سری به سایت کالاتیتر بزنید و از بین این همه تنوع هدیه خود را انتخاب کنید.
در کالاتیتر به راحتی می توانید برای سخت پسند ترین خانم ها نیز کالای شیک و خاص خود را پیدا کنید. کالاتیتر یک فروشگاه اینترنتی بزرگ، با تنوع بزرگی از لباس، کیف، کفش و شال و روسری های زنانه بهترین فروشگاه برای خرید هدیه روز مادر و زن است.

 

خرید کیف وکفش برای روز مادر

 

کیف و کفش یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای هدیه روز زن است. اگر همسر یا مادر شاغلی دارید یکی از پرکاربردترین هدیه ها برای آنها کیف و یا کفش است. با انتخاب یک کفش شیک و اسپرت از سایت کالاتیتر می توانید هدیه خود را بدون دغدغه و بیرون رفتن از خانه به راحتی تهیه کنید. برای این کار حتما سایز دقیق را بدانید و انتخاب خود را بر حسب سایز صحیح انجام دهید.
کیف های متنوع با رنگ های شاد و جذاب در فروشگاه کالاتیتر قرار دارد که یک هدیه زیبا و شیک برای روز زن خواهد بود. خرید کیف برای هدیه روز زن نسبت به کفش، به دلیل نداشتن سایز مناسب تر و راحت تر است. پیشنهاد ما به شما برای خرید هدیه روز مادر، کیف های سایز بزرگ تر برای مادرهای شاغل است و کاربرد بیشتری دارد. اما برای خانم های جوان تر از کیف های دستی و مجلسی با تنوع زیادی از رنگ ها و مدل ها به راحتی می توانید انتخاب کنید.

 

هدیه روز مادر و زن کیفقیمت و مشخصات

 

هدیه روز مادر و زن کفش

قیمت و مشخصات

 

خرید ساعت و زیور آلات

یکی دیگر از هدایای دوست داشتنی و مورد علاقه خانم ها ساعت و زیورآلات است. خرید ساعت به عنوان هدیه برای روز زن یک انتخاب هوشمندانه است، به عنوان یک هدیه شیک و پرکاربرد برای خانم هایی که به زمان اهمیت زیادی می دهند.

 

بهترین هدیه روز مادر ساعت

 

خرید طلا برای هدیه روز مادر

یکی از ارزشمندترین هدیه ها خرید زیورآلات از جنس طلا است. اگر وسع تان به اندازه خرید طلا، هر چند کوچک می رسد، طلا را به عنوان هدیه روز مادر انتخاب کنید. طلا علاوه بر ارزشمند بودن، هدیه ای است که هم به عنوان یادگاری می ماند و هم یک پس انداز محسوب می شود.

 

خرید طلا هدیه روز مادر و زن

خرید مانتو و شلوار برای روز زن

برای خرید شلوار و مانتو به عنوان هدیه روزمادر، باید دقت بیشتری به خرج داد. برای خرید این دوکالا حتما اندازه های دقیق و صحیح را بدانید و برحسب جدول سایز بندی خرید خود را نهایی کنید. برای خرید شلوار و مانتو سری به سایت کالاتیتر بزنید و انواع مختلف لباس های شیک و باکیفیت را در آنجا ببینید.
با انتخاب شلوارهای جین و یا شلوار پارچه ای مشکی به راحتی می توانید یک هدیه مناسب و کاربردی برای روز زن تهیه کنید.

مانتو ها یکی از هدیه های کلاسیک و قدیمی در سال های دورتر بوده اند که امروزه نیز با انتخاب یکی از آنها می توانید حس شیرین گذشته را دوباره زنده کنید.

 

شال و روسری برای روز مادر

یکی از آیتم هایی که همیشه برای هدیه روز مادر و یا مادرشوهر در نظر گرفته میشود خرید شال و روسری است. برای این کار باید تا حدودی با سلیقه مادر یا مادرشوهرتان آشنا باشید تا طرح مناسب را انتخاب کنید. اگر فکر می کنید تنها خرید شال یا روسری به عنوان هدیه کم است می توانید با اضافه کرن اکسسوری های جذاب هدیه زیبا و با ارزشی تقدیمشان کنید.

 

هدیه روز مادر شال و روسری

قیمت و مشخصات

 

هدیه روز مادر و زن کمربند زنانه

قیمت و مشخصات 

 

هدیه روز مادر شال

قیمت و مشخصات

لوازم منزل

همان طور که می دانید خانه محیطی گرم و صمیمی برای تک تک اعضای خانواده است. مادرها با گرم نگه داشتن فضای خانه، محیطی آرام و دلنشین را برای بقیه اعضاء خانواده فراهم می کنند. به همین منظور دکوراسیون داخل خانه برای داشتن روحیه و حس خوب، امری مهم و ضروری، حتی برای خانم های شاغل است.
با خرید هدیه های تزئینی مانند گل های آپارتمانی و یا آینه و کنسول های زیبا برای تکمیل دکوراسیون خانه و زیبایی بخشیدن به منزل بهترین انتخاب را کرده اید.

 

عطر و ادکلن

دین ما اهمیت زیادی به آراسته بودن قائل است. در دین ما به اهمیت عطر و خوش بو بودن اشار شده است و به گفته بزرگان دینمان، می توانید یک سوم مال خودتان را صرف خرید عطر کنید. این جمله نشان دهنده اهمیت زیاد به آراستگی و زیبایی در دین ما است.
یکی از لذت بخش ترین هدیه های روز مادر خرید عطر و یا ادکلن است. این هدیه گران بها مخصوص مادرها و یا همسرانی است که اهمیت زیادی به آراسته بودن خود می دهند.

 

خرید ادکلن هدیه روز مادر

حرف آخر

در آخر خرید هدیه به سلیقه و هزینه شما بستگی دارد. حواستان باشد هدیه ای که با عشق خریداری می کنید از دید خانم ها کاملا متفاوت است با هدیه ای هرچند گران قیمت اما بدون توجه و عشق واقعی.

بهترین هدیه برای روز مادر!

تحریریه کالا تیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟