استایل مونوکروم چیست؟ و همه چیز درباره آن

اصول ست کردن با استایل مونوکروم
خلاصه

استایل مونوکروم به معنی استایل تک رنگ است. استایل های مونوکرومی از پر طرفدارترین استایل ها هستند. شاید تا به حال نام استایل مونوکروم با رنگ های پر طرفدار را زیاد شنیده باشید، با ما همراه باشید تا تعدادی از رنگ های جذاب مونوکرومی را به شما معرفی کنیم.

1400/11/2
1260 بازديد
اصول ست کردن با استایل مونوکروم

اصول ست کردن با استایل مونوکروم

استایل مونوکروم ست های سختی نیستند و به راحتی می توانید در همه جا از آنها استفاده کنید. این استایل همیشه مد، طرفداران زیادی دارد که با این ست می درخشند. همانطور که می دانید استایل مونوکروم به معنی استایل تک رنگ است. برای خلاقیت در این نوع ست، نیازی نیست حتما تمام ست را تنها از یک رنگ انتخاب کنید، بهترین راه حل انتخاب رنگ های موجود در یک طیف رنگی و یا ترکیب سایه روشن ها است.
راه حل بعدی در این استایل ها برای زیباتر شدن، استفاده از لباس های یک رنگ با جنس های متفاوت است.
یکی از راحت ترین استایل های مونوکرومی که احتمالا در کمد تمام خانم ها وجود دارد، استایل مونوکرومی با رنگ مشکی است.

 

اصول ست کردن در استایل مونوکروم

 

انتخاب بهترین رنگ ها در سبک مونوکروم

انتخاب رنگ ها برحسب سلیقه و علاقه شماست. این انتخاب بر حسب رنگ چشم، رنگ مو و رنگ پوست شما است و کاملا سلیقه ای است.

 

استایل مونوکروم رنگی

 

اکسسوری های مناسب 

با استفاده از اکسسوری های شیک می توانید به استایل های مونوکرومی خود روح تازه ای بدهید و بیشتر بدرخشید. در استفاده از جواهرات کمی دقت داشته باشید و سعی کنید از جواهرات ظریف تر و کوچک تر استفاده کنید. به راحتی می توانید با انتخاب ساعت، کلاه، عینک، شال و روسری و ... به عنوان اکسسوری ها، به زیباتر شدن استایل تان کمک کنید.

 

استایل مونوکروم چیست

مکان های استفاده از ست مونوکروم

تشخیص این که بر حسب موقعیت مکانی که در آن قرار دارید، چه لباسی مناسب تر است نکته مهمی است که باید در آن دقت داشته باشید.
برای نمونه پوشیدن استایل مونوکروم با رنگ بنفش، تنها مناسب یک مهمانی است. با این وجود باز هم از صنعت مد جا نمانید و در قید و بند عدد داخل شناسنامه نباشید. آنچه را که با عرف جامعه صحیح است انتخاب کنید و از پوشیدن رنگ های شاد لذت ببرید.

 

استایل مونوکروم چیست

 

اهمیت ترکیب رنگ ها در استایل مونوکروم

راحت ترین کار در ست های مونوکرومی، استفاده از رنگ های خنثی مثل، سفید، کرم، خاکستری، مشکی و طوسی است. رنگ های تند نیز در استایل های مونوکرومی بسیار جذاب و خاص خواهند بود. اما در ابتدا شاید ست کردن این رنگ ها کار دشوارتری باشد.

 

استایل مونوکروم زنانه

 

 

استایل مونوکرم با رنگ های پر طرفدار

از رنگ های محبوب و پرطرفدار خانم ها، رنگ کرم شکلاتی و سرمه ای است. این دو رنگ معمولا رنگ های محبوب مشهورترین سلبریتی ها در دنیا هستند که به خوش پوشی معروف اند.
پیشنهاد ما به شما در استایل های دخترانه، استفاده از رنگ های سیاه و سفید چهارخانه است. این طرح شما را از یکنواختی دور می کند و استایل جذاب تری به شما می دهد.
با کمی خلاقیت می توانید از رنگ های استخوانی و شیری به جای رنگ سفید هم استفاده کنید. این ترکیب باعث جذاب تر شدن استایل شما می شود.
توجه به این نکته درتمام استایل ها امری مهم است که بدانید هر ستی که قرار است از آن استفاده کنید باید اندام شما را کشیده تر و بلندتر نشان دهد و عیب و ایرادهای اندام تان را بپوشاند.
اگر پایین تنه پری دارید، انتخاب رنگ های تیره تر را به شلوار یا دامن اختصاص دهید و رنگ های روشن را برای لباس های بالاتنه انتخاب کنید.

تصور اینکه در استایل های مونوکرومی فقط از پارچه های تک رنگ استفاده می شود، کاملا اشتباه است. از طرح های چهارخانه استفاده کنید و استایل متفاوت تری داشته باشید.

رنگ سفید در استایل مونوکرومی

از جذاب ترین و شیک ترین استایل های مونوکرومی، ست رنگ سفید است که طرفداران زیادی را نیز به سمت خود جذب میکند.
برای یک ست اسپورت سفید در بهار به راحتی می توانید از یک تی شرت و جین سفید استفاده کنید و یک استایل برجسته و شیک بهاره داشته باشید.

 

استایل مونوکروم سفید

رنگ طوسی در استایل مونوکرومی

با وجود تنوع زیاد رنگ طوسی در صنعت پوشاک، استفاده از این رنگ به یکی از پر مصرف ترین رنگ ها تبدیل شده است. ست یک هودی نازک بهاره به همراه یک جین طوسی روشن تر و انتخاب یک کلاه شیک برای تکمیل ست، یک استایل جذاب بهاره برای شما خواهد بود.

 

استایل مونوکروم طوسی

 

رنگ صورتی در استایل مونوکرومی

از رنگ های مورد علاقه و جدا نشدنی خانم ها، رنگ صورتی است. از رنگ صورتی با ترکیب سایه روشن ها مثل رنگ صورتی پنککی می توانید یک استایل زیبا و خاص برای مهمانی ها و عید دیدنی های بهاره استفاده کنید.
این استایل را با کمی خلاقیت بیشتر و استفاده از اکسسوری های موجود در کمدتان، می توانید زیباتر و برجسته تر کنید.

 

استایل مونوکروم صورتی

 

رنگ زرد در استایل مونوکرومی

از رنگ های شاد و جذاب که طرفداران خاصی آن را می پسندند، رنگ زرد است. این رنگ را با ترکیب رنگ لیمویی و زرد به یک استایل مونوکرومی زیبا تبدیل کنید و برای روزهای گرم تابستان از این استایل زیبا و خاص لذت ببرید.


در این مقاله از مجله کالاتیتر استایل مونوکروم با رنگ های پر طرفدار را به شما عزیزان معرفی کردیم تا بتوانید به راحتی از این استایل ها در خرید های بهاره خود استفاده کنید.

 

اصول ست کردن با استایل مونوکروم

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟