چه مانتوهایی همیشه مد هستند!

مانتوهایی که همیشه مد هستند!
خلاصه

داشتن مانتوهایی که همیشه مد هستند از نظر اقتصای مقرون به صرفه هستند. و همچنین باعث می شود بدون اینکه هزینه زیادی صرف کنید همیشه روی مد باشید. مانند مانتوهای جلوباز، مانتو کتی، مانتو کژوال، مانتو مینیمال و.... .

1400/11/3
5544 بازديد
مانتوهایی که همیشه مد هستند!

مانتوهایی که همیشه مد هستند!

 

 


مانتوها به دسته های مختلفی از جمله مانتوهای اسپرت، مجلسی، کتی، جلوباز، اداری و... تقسیم می شوند. کم کم با نزدیک شدن فصل بهار و مهمانی های نوروزی باید به سراغ خرید مانتوهای بهاره با رنگ های شاد و جذاب امسال برویم. اما قبل از آن آشنا شدن با مانتوهایی که همیشه مد هستند به شما برای یک خرید اقتصادی کمک خواهد کرد.


مانتو و شومیز سفید

از جمله مانتوهایی که همیشه مد هستند، مانتو یا شومیز سفید است. داشتن یک شومیز سفید کار شما را برای ست کردن راحت تر می کند و با داشتن آن به راحتی می توانید با بیشتر ست های خود از آن استفاده کنید و استایل های متنوعی ایجاد کنید.
مانتو سفید از بهترین انتخاب ها برای فصل تابستان و بهار است که علاوه بر خنک بودن به شیک بودن و زیبایی استایل شما کمک زیادی میکند.
با داشتن یک مانتو نخی سفید و ترکیب آن با رنگ های هم طیف، به راحتی می توانید یک استایل مونوکرومی جذاب داشته باشید.

مدل مانتو سفید

مانتوهای کتی

اگر جزو دسته خانم های شیک پوش و با سلیقه هستید، حتما چند مدل از مانتوهای کتی در کمد لباس هایتان دارید. مانتوهای کتی با تنوع بسیار زیادی که دارند از محبوب ترین مانتوها در بین خانم ها محسوب می شوند.
از این مدل در اکثر مهمانی های رسمی و مراسم به راحتی می توانید با یک کفش پاشنه بلند و شلوار پارچه ای، یک استایل زیبا و جذاب بسازید.
کاربرد مانتو های کتی حتی با استایل های اسپرت هم جذاب و زیبا می شود. برای نمونه با خیال راحت یک مانتو کتی کوتاه را با یک شلوار مام استایل و یا شلوار جین ست کنید و استایلی زیبا و خاص داشته باشید.

مانتوهایی که همیشه مد هستند مانتو کتی

 

مانتو و شلوار ست

این سبک مانتو معمولا مناسب خانم های کارمند و استایل های رسمی و اداری است. اما در بعضی موارد از این ست با پارچه های مجلسی و شیک به صورت مانتوهای کتی مناسب برای مهمانی ها، یک استایل فوق العاده زیبا و خاص به شما می دهد. با این استایل می توانید در تمام مجالس و مراسم بدرخشید.

مانتوهایی که همیشه مد هستند مانتو شلوار ست

مانتوهای مینیمال

استایل های مینیمالی معمولا از مد نمی افتند و به معنی داشتن استایلی ساده با استفاده از کمترین اکسسوری ها هستند. این استایل مناسب خانم هایی است که زیاد به دنبال ست های پیچیده نسیتند و بیشتر به دنبال یک استایل راحت و ساده می گردند.

مانتوهایی که همیشه مد هستند مانتو مینیمال

 

مانتوهای جلوباز

مدتی است مانتوهای جلو باز وارد دنیای مد و پوشاک شده اند و طرفداران زیادی را نیز به سمت خود جلب کرده اند. این مانتوها به دلیل راحتی و سبک بودن از بهترین مانتوهای بهاره و تابستانه در رنگ ها و مدل های متنوع محسوب می شوند. این مدل مانتو را به راحتی، در تمام موقعیت ها می توانید استفاده کنید. هم با استایل های اسپرت با کتانی و هم در استایل های مجلسی با یک ست مجلسی می توانید ست کنید.

مانتوهایی که همیشه مد هستند مانتو جلو باز

مانتوهای اسپورت

از پرکاربردترین مانتوها که بیشترین تعداد از مانتوهای خانم های جوان را تشکیل میدهد، مانتوهای اسپورت هستند. مانتوهای اسپرت را به غیر از مراسم و مجلس به راحتی می توانید در بیشتر موقعیت ها استفاده کنید. از ویژگی های استایل های اسپرت حس راحتی و آرامش در آن است.

مانتوهایی که همیشه مد هستند مانتو اسپرت

 

مانتوهای کژوال

استایل های کژوال از استایل های مخصوص برای خانم هایی است که به دنبال سادگی و راحتی هستند. از این استایل به راحتی می توانید با یک شلوار مام استایل یا جین به همراه یک کتانی سفید ، استفاده کنید و استایل شیک و جذاب خود را داشته باشید.

مانتوهایی که همیشه مد هستند، مانتو کژوال

 

مانتوهای کلاسیک

مانتوهای کلاسیک از مانتوهای پرطرفدار برای خانم های میان سال است که به دنبال مانتوهای رسمی هستند. این مانتوها اغلب دارای دکمه و جلو بسته هستند.

مانتوهایی که همیشه مد هستند مانتو کلاسیک

مانتوهای فلورال

این سبک مانتو مخصوص خانم هایی با روحیه لطیف و آرام است. این سبک مانتو را با نام مانتوهای گل دار هم شاید شنیده باشید که نام اصلی آن مانتوهای فلورال برگرفته از طرح های طبیعت است. این سبک از مانتوها باعث قد بلند تر به نظر رسیدن شما می شود.

مانتوهایی که همیشه مد هستند مانتو فلورال

 

مانتوهای گیپور

مانتوهای گیپور از مانتوهای مجلسی هستند که با برش های خاص جزو شیک ترین مانتوها با استایل های زیبا محسوب می شوند.
اگر بیشتر طرفدار و علاقه مند به مانتوهای مجلسی هستید، مانتوهای گیپوری از بهترین انتخاب ها برای داشتن یک استایل زیبا و شیک هستند.

مانتوهایی که همیشه مد هستند مانتو گیپور

 

مانتوهای کتان

از جمله مانتوهایی که همیشه مد هستند و در کمد بیشتر خانم ها دیده می شود و از پرکاربردترین مانتو ها است، مانتوهای کتان هستند که هم در فصل بهار برای روزهای کمی خنک تر و هم در روزهای پاییزی از آن استفاده می شود. مانتوهای کتان به دلیل جنس خوبی که دارند عمر طولانی تری دارند.

مانتوهایی که همیشه مد هستند مانتو کتان

 

 

 

مانتوهایی که همیشه مد هستند!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟