بهترین ست رنگ طوسی در مانتو! کالاتیتر

بهترین ترکیب لباس ها با رنگ طوسی
خلاصه

معرفی انواع ست رنگ طوسی در لباس زنانه، ست کردن مانتو طوسی با رنگ نارنجی،آبی، زرد و... .رنگ طوسی یکی از شیک ترین و مدرن ترین رنگ ها در صنعت مد است که تریبا با هر رنگ لباسی ست می شود.

1400/11/4
5531 بازديد
بهترین ترکیب لباس ها با رنگ طوسی

 نحوه ست رنگ طوسی در لباس


در روان شناسی رنگ ها، رنگ طوسی اغلب رنگ افراد قانونمند و جدی می باشد. رنگ طوسی بیشتر مناسب افراد درون گرا است و افراد برون گر علاقه کمتری نسبت به این رنگ دارند. با این حال رنگ طوسی از رنگ های جذاب و دوست داشتنی بین بیشتر افراد است.

یکی از رنگ های جذاب و دوست داشتنی در دنیای مد و پوشاک رنگ طوسی است که از پرکاربردترین رنگ ها محسوب می شود. قبل از هر چیز در مجله کالاتیتر به شما می گوییم که طوسی رو با این رنگ ها بپوش و یک استایل شیک و جذاب داشته باش.

استایل تابستانه با رنگ طوسی

رنگ طوسی از رنگ های خنثی و دوست داشتنی است که به راحتی می توانید در یک ست تابستانه به همراه یک مانتو نخی و صندل های شیک تابستانه از آن استفاده کنید. برای این ست تابستانه حتما ترکیب یک تی شرت سفید و یا شال سفید را در ست خود قرار دهید تا جذابیت استایل تان دو برابر شود.

 

ست رنگ طوسی و لباس زنانه

 

استایل تابستانه با ست رنگ طوسی

 

ست رنگ طوسی با رنگ نارنجی

از آنجایی که ترکیب رنگ طوسی با بیشتر رنگ ها جذاب و زیبا می شود، به راحتی می توانید آن را با همه رنگ ها از جمله رنگ نارنجی ترکیب کنید.
ترکیب رنگ طوسی با رنگ نارنجی یک ترکیب شاد و جذاب است که مناسب فصل بهار و عید دیدنی های نوروزی است.

 

ست رنگ طوسی با نارنجی

ست مانتو رنگ طوسی با رنگ زرد

اگر به دنیال یک ست شاد و هیجان انگیز هستید، ترکیب رنگ طوسی با رنگ زرد را فراموش نکنید. این ست زیبا مناسب خانم های جوان و شاد است. از این ترکیب رنگ در دورهمی های دوستانه و مهمانی ها استفاده کنید.

 

ست رنگ طوسی با زرد

ترکیب رنگ طوسی با رنگ قرمز

ترکیب رنگ طوسی با رنگ قرمز از ترکیب های دوست داشتنی و همیشه مد است که بسیار شیک و جذاب است. برای این ست رنگ اصلی (مانتو) را طوسی انتخاب کنید و با یک دامن و شال قرمز ترکیب کنید و یک استایل کلاسیک و شیک داشته باشید.

 

ست رنگ طوسی با قرمز

 

ست رنگ طوسی با رنگ صورتی

این ترکیب جزو بیشترین ترکیب ها با رنگ طوسی است و یک مکمل خوب برای رنگ طوسی محسوب می شود.
ترکیب رنگ طوسی با رنگ صورتی از پرطرفدارترین ترکیب ها است که خانم های جوان علاقه زیادی به این ترکیب رنگ دارند. ترکیب این دو رنگ نشان دهنده عشق و علاقه است و یک ترکیب عالی و شیک مناسب استایل های بهاره و تابستانه است.

 

ست رنگ طوسی با صورتی

 

ست  شلوار رنگ طوسی با مانتو رنگ آبی

این ترکیب یک استایل شیک و خاص است که بیشتر مناسب مهمانی های رسمی و جزو دسته رنگ های گرم است. در این نوع استایل می توانید با یک شلوار پارچه ای طوسی و یک کت آبی و شومیزسفید و کیف طوسی و کفش سفید، یک استایل زیبا و خاص بسازید.

 

ست رنگ طوسی با آبی

 

ترکیب رنگ طوسی با رنگ بنفش

ترکیب دو رنگ طوسی با بنفش، یک ترکیب هوشمندانه و بسیار زیبا است که احتمالا این ترکیب را در نوروز1401  بسیار خواهید دید.
با ترکیب رنگ طوسی و آبی بنفش یک استایل شیک و جذاب از رنگ های شاد بهاره خواهید داشت. اگر به مانتو دامنی های شیک و زیبا علاقه دارید این ترکیب رنگ را در استایل های بهاره برای مهمانی ها و عید دیدینی های امسال استفاده کنید و جزو شیک پوشان باشید.
استفاده از اکسسوری های زنانه را در استایل های خودتان فراموش نکنید که باعث زیبایی بیشتر و درخشنده تر شدن استایل شما می شود.

 

ست رنگ طوسی با بنفش

ست رنگ سبز با طوسی

شاید کمترین ترکیب رنگ طوسی را با رنگ سبز دیده باشید اما باید بدانید که این ترکیب جزو ترکیب های شیک و جذاب است که انتخاب خانم های با سلیقه و سخت پسند است.

ست رنگ طوسی با سبز

 

بهترین ترکیب لباس ها با رنگ طوسی

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟