شلوار مام استایل چیست و چکونه ست می شود؟

شوار مام استایل چیست؟ و چگونه ست می شود؟
خلاصه

شلوار مام استایل از دوست داشتنی ترین شلوارهای امروزه هستند. شاید این سوال به ذهنتان رسیده باشید که مام استایل رو با چی ست کنیم که استایل مان زیباتر بشه؟ برای پاسخ این سوال با ما همراه باشید.

1400/11/6
2045 بازديد
شوار مام استایل چیست؟ و چگونه ست می شود؟

شلوار مام استایل رو با چی ست کنیم؟

شلوارمام استایل شلوارهایی هستند که اغلب به صورت راسته و فاق بلند از جنس جین هستند. شلوارهای مام استایل از سال 2018 دوباره پا به دنیای مد گذاشتند. با داشتن حداقل یک شلوار مام استایل داخل کمدتان، به راحتی می توانید ست های زیبایی داشته باشید. شلوارهای مام استایل کاربرد فراوانی برای خانم هایی که به دنبال استایل های امروزی هستند دارد. شلوار مام استایل به دلیل داشتن طرفداران فراوان به ترند های 2021 تبدیل شد. شلوار مام استایل را با تا زدن پاکت های آن جذاب تر و به روزتر کنید.

 

استایل با شلوار مام استایل پاکتی

شلوار مام استایل اکتی

از شلوار جین مام استایل به همراه کفش پاشنه بلند در مراسم و مهمانی ها استایل های زیبا و شیک بسازید.

 

مام استایل ها با تیپ اسپرت

شلوار مام استایل ها با تیپ اسپرت

از پر طرفدارترین استایل های امروزه که مناسب فصل بهار نیز است، استایل های اسپرت با شلوارهای مام استایل است. شلوارمام استایل را با مانتوهای بهاره با قد متوسط به همراه کتانی های رنگی ست کنید و استایل زیبای بهاره داشته باشید. از این ست زیبا به راحتی می توانید در استایل های خیابانی، قرارهای دوستانه و محیط های غیر رسمی استفاده کنید.

شلوار مام استایل بسیارمناسب خانم هایی است که اندام چاقی دارند و در عین حال علاقه زیادی به پوشیدن شلوار جین دارند. از ویژگی های شلوارهای مام استایل این است که به راحتی با انواع لباس و کفش ست می شود.

 

استایل رسمی با شلوار مام استایل

استایل رسمی با شلوار مام استایل

در استایل های رسمی با پوشیدن یک پالتو و یا کت، تضاد زیبا و خاصی در استایل تان ایجاد می کنید که باعث جذابیت استایل شما خواهد شد.

 

استایل های مینیمال با مام استایل

 و استایل مینیمالشلوار مام استایل

همانطور که می دانید استایل های مینیمال استایل های ساده ای هستند. بنابراین به راحتی می توانید یک تی شرت تابستانه با رنگ روشن یا سفید را با شلوار مام استایل تان ست کنید. همچنین می توانید قد شلوارتان را نیز به دلخواه با تا زدن پایین آن تغییر دهید.

 

مام استایل در استایل های خیابانی

 و استایل خیابانیشلوار مام استایل

 

فصل بهار به همراه روز های ابری و بارانی نزدیک است. با پوشیدن یک بارانی جلو باز به همرا شلوار مام استایل و نیم بوت یک استایل خیابانی شیک خواهید داشت.

 

استایل های هنری

شلوار مام استایل و استایل هنری

برای داشتن استایل های هنری باید از رنگ های شاد و برجسته استفاده کنید. در این استایل ها پوشیدن شلوار جین مام استایل به همراه کتانی های ساق دار مانند کفش های آل استار، یک استایل شیک و جذاب می باشد. اگر هم نمی خواهید از کتانی ساق دار استفاده کنید، از جوراب های ساق بلند با رنگ های شاد و جذاب استفاده کنید.

 

ترکیب مام استایل با هودی

ترکیب مام استایل با هودی

با ترکیب شلوار مام استایل و یک هودی، استایلی دخترانه و اسپرت خواهید داشت. پوشیدن نیم تنه های جذب را نیز با شلوارهای مام استایل فراموش نکنید. برای تکمیل استایل های اسپرت می توانید از یک کلاه نیز استفاده کنید.

 

استایل با شلوار مام استایل کبریتی

استایل با شلوار مام استایل کبریتی

شاید تا به حال تصور می کردید که مام استایل ها تنها مختص شلوار های جین هستند، اما اینگونه نیست و مام استایل ها با جنس کبریتی نیز در دنیای مد علاقه مندان زیادی دارد.
مام استایل های کبریتی از شلوارهایی هستند که به راحتی در اغلب ست ها می توانید از آن استفاده کنید. مام استایل های کبریتی از لطافت و راحتی خوبی برخوردار هستند که معمولا در رنگ های خردلی، مشکی، طوسی و صورتی بیشترین تولید و طرفدار را دارند.
از این مدل مام استایل معولا برای مهمانی های غیر رسمی بیشترین استفاده را می شود.

شلوار مام استایل بیشتر مناسب کدام فصل است؟

 

شلوار های مام استایل را در تمام فصل ها به راحتی می توانید استفاده کنید. مام استایل را در تابستان با یک تی شرت سفید و یا نیم تنه، در پاییز با یک ژکت رنگ خنثی به همراه یک نیم بوت شیک، در بهار به همراه یک هودی یا پلیور و در فصل زمستان با پالتو و پوتین ست کنید و استایل های به روز و جذاب داشته باشید.

از استایل های جذاب بهاره پوشیدن شلوار مام استایل به همراه یک پیراهن های آستین دار و یا شومیز های رنگی و جذاب است.
ترکیب شلوارهای مام استایل با کت های چرمی کوتاه نیز از استایل های زیبا و جذاب خواهد بود.

 

شوار مام استایل چیست؟ و چگونه ست می شود؟

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟