آشنایی با استایل مخصوص هرمکان| کالاتیتر

راهنمای استایل مخصوص هر مکان!
خلاصه

استایل مخصوص هر فرد در موقعیت های مختلف، نشان دهنده شخصیت فرد است و باید به این نکته توجه کرد که در چه موقعیتی از چه استایلی استفاده کنیم، زیرا پوشش انسان ها پیام هایی را به دیگران ارسال می کند.

1400/11/9
3046 بازديد
راهنمای استایل مخصوص هر مکان!

راهنمای استایل مخصوص هر مکان

با استایل های مخصوص هر مکان آشنا شوید، این دغدغه که در کدام موقعیت چه لباسی بهتر است و کدام لباس را بپوشیم همیشه با ما بوده و هست. این دغدغه در خانم ها بیشتر است و از محل کار گرفته تا مهمانی ها هم ادامه پیدا می کند.
نوع پوشش در جامعه تاثیر زیادی در موفقیت های اجتماعی می گذارد و البته تا حدودی نشانی از شخصیت افراد نیز می باشد. خوب است بدانیم استایل مخصوص هر مکان با توجه به موقعیت و شرایط اجتماعی ما چیست و مناسب ترین استایل چه استایلی می باشد.
یکی از نکات مهم در آراسته بودن این است که بعضی افراد تنها آراسته بودن را در بیرون از منزل مهم می دانند و تصور می کنند که خانه جایی است که شیک پوش بودن و آراستگی اهمیت چندانی ندارد. باید به شما بگوییم این فکر کاملا اشتباه است و همان قدر که حضور شما در جامعه با استایل مناسب اهمیت زیادی دارد. مرتب و شیک بودن در خانه نیز تاثیر زیادی در روحیه خودتان و همچنین روابط تان با بقیه اعضای خانواده می گذارد.
تصور غلط بعضی افراد بر این است که برای مرتب و آراسته بودن به هزینه های زیادی نیاز است. اما این اشتباه است و منظور از مرتب بودن لزوما استفاده از لباس های مارک و برند های گران قیمت نیست. شما به راحتی می توانید با کم ترین هزینه هم همیشه شیک و مرتب باشید. برای این کار حواستان به جنس و کیفیت لباس باشد. همیشه پرداخت هزینه های بالا و خریدن لباس های مارک نشانه شیک بودن نیست. بعضی افراد با داشتن سلیقه و انتخاب درست با هزینه کم شیک ترین استایل ها را دارند و بعضی افراد نیز حتی با خرید لباس های گران قیمت ولی با بی سلیقگی، ست های ناهماهنگ و بی ربطی را برای خود انتخاب می کنند.

استایل مناسب مهمانی رسمی

استایل مخصوص هرمکان مهمانی رسمی

حتی با داشتن بهترین استایل نیز نمی توانید رضایت و نظر تمام افراد را در یک مهمانی جلب کنید. پس این تصور را از خود دور کنید که باید چیزی بپوشم که همه بپسندند. سعی کنید لباسی که قرار است آن را ساعت ها به تن کنید، حس راحتی و خوبی در آن داشته باشید.
قبل از رفتن به مهمانی هوشمندانه ترین کار سنجیدن افراد و موقعیت حضور در آن مهمانی است. این کار اعتماد به نفس شما را دو چندان می کند.

استایل مناسب مهمانی های دوستانه

استایل مخصوص دورهمی ها

این سبک مهمانی ها بهترین موقعیت برای داشتن های استایل های اسپرت و راحت هستند. بنابراین دستتان در انتخاب باز است و می توانید با یک استایل شیک و راحت بدون نگرانی در این مهمانی ها شرکت کنید و از دورهمی با دوستانتان لذت ببرید.


استایل مناسب محل کار

استایل مخصوص محل کار

استایل های مناسب محل کار کاملا متفاوت با هر موقعیت دیگر است. در محیط کار پوشیدن لباس های تنگ و یا نامناسب، باعث راحت نبودن خودتان می شود. تا جای ممکن سعی کنید از فرم های هماهنگ استفاده کنید اما در صورت عدم وجود لباس فرم، از پوشش هایی استفاده کنید که در عین تمیز و آراسته بودن، احساس راحتی را نیز داشته باشید. پوشیدن کفش مناسب در محیط کار نیز یک امر مهم است. نداشتن کفش مناسب در محیط کار باعث اذیت شدن و خستگی شما می شود.

استایل مناسب سفر

استایل مناسب سفر

استایل های مناسب سفر با استایل های مهمانی کاملا متفاوت است. برای رفتن به مسافرت حتما زمان طولانی را قرار است در مسیر باشید. بنابراین بهترین پوشش، انتخاب لباس های اسپرت و سبک با کتانی یا صندل های راحت و لباس های راحت است. سعی کنید در هنگام سفر کمتر به سراغ زیور آلات بروید و پوشیدن لباسهای تنگ و جذب را در سفر حذف کنید. یکی از استایل های راحت و شیک در سفر پوشیدن هودی و یا شلوارهای مام استایل و یا ست های هودی شلوار است که در حین راحتی شیک بودن را نیز برای زمان عکاسی در طبیعت به همراه دارد.
سعی کنید در انتخاب این ست ها از رنگ های شاد و جذاب (رنگ های پاستیلی) استفاده کنید تا عکسهای جذابی در طبیعت داشته باشید.

استایل های کژوال

استایل های کژوال

استایل های کژوال که تقریبا همه ما به آن علاقه داریم، استایل های راحت و غیر رسمی هستند. با این استایل می توانید یک تیپ شیک و راحت داشته باشید. از این استایل در محیط های کاری غیر اداری و غیر رسمی نیز می توانید استفاده کنید و حس راحتی و آزادی بیشتری داشته باشید.


استایل مناسب با فصل

استایل مناسب با فصل

اگر علاقه به شیک پوش بودن دارید حتما توجه به مناسبت های تقویم و یا لباس پوشیدن متناسب با فصل را فراموش نمی کنید. یا در تابستان از لباس های نخی و صندل های شیک با رنگ های شاد برای استایل های روزانه و یا رفتن به دورهمی های دوستانه استفاده کنید.

هماهنگی رنگ ها در استایل

در استایل مخصوص هر مکان انتخاب رنگ های هماهنگ در استایل شما تاثیر زیادی می گذارد. با انتخاب رنگ های ناهماهنگ حتی اگر از برند های خوب هم خرید کرده باشید، نمی توانید استایل زیبایی داشته باشید. سعی کنید در هماهنگی رنگ ها دقت کافی را به خرج دهید.
استفاده از رنگ های خنثی در زیبایی استایل شما و راحتی در ست کردن رنگ ها تاثیر زیادی می گذارد اما در نهایت انتخاب رنگ مناسب بر حسب سلیقه شما خواهد بود.

 

راهنمای استایل مخصوص هر مکان!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟