چطور ست کاپلی شیک و جذابی بزنیم؟| کالاتیتر

همه چیز درباره ست های کاپلی!
خلاصه

ست کاپلی چیست و چگونه می شود از این ست استفاده کرد؟ ست کاپلی یک ست دوست داشتنی و هماهنگ، که بیشتر برای زوج های جوان است که دوست دارند حس خوب و علاقه شان را با پوشیدن این ست به بقیه نشان دهند. در کاپل استایل ها بحث جنسیتی وجود ندارد.

1400/11/11
17944 بازديد
همه چیز درباره ست های کاپلی!

ست کاپلی چیست؟ 

ست کاپلی از ست های پرطرفدار و زیبای زوج های باسلیقه و عاشق است. برای داشتن یک ست کاپلی زیبا باید به بعضی نکات توجه کافی را داشته باشید.
برای این ست اولین نکته توجه به موقعیتی است که در آن قرار می گیرید. برای خرید این ست بهتر است با هم به خرید بروید و لباسی را انتخاب کنید که علاوه بر ست بودن، هر دو احساس راحتی در آن داشته باشید.

 

کاپل ست های مشابه

ست کاپلی مشابه

در سال های اخیر بحث جنسیتی در مورد نوع پوشش کاملا تغییر کرده است. با این تغییر تفکر می توانید به راحتی و با خیال راحت تری انتخاب کنید. در این نوع ست، زوج دقیقا عین هم با یک ست کاملا مشابه هم لباس می پوشند.
برای مثال استفاده از پیراهن های مردانه، کلاه، کوله و ست جین برای یک کاپل استایل اسپرت، گزینه خوبی است که به راحتی می توانید با همسر خود از تمام این ست استفاده کنید بدون اینکه فکر کنید شاید امکان دارد استفاده از پیراهن مردانه و یا کفش های اسپرت مناسب یک خانم نباشد.

 

ست کاپلی با رنگ های هم خانواده

ست کاپلی با رنگ های هم خانواده

در این نوع ست نیازی نیست که کاملا از یک لباس مشترک استفاده کنید. به راحتی می توانید تنها با هماهنگ کردن رنگ ها یک ست زیبا و شیک داشته باشید.
برای هماهنگ کردن رنگ ها با به خرج دادن کمی ذوق و سلیقه می توانید از لباس ها و یا حتی اکسسوری های هم رنگ که داخل کمدتان است نیز استفاده کنید.

 

کاپل استایل های رسمی

کاپل استایل های رسمی

یکی از بهترین موقعیت ها برای استفاده از کاپل استایل، حضور در مهمانی رسمی است. برای یک مهمانی یا عروسی و مجالس مشابه آن، دقت کنید که انتخاب رنگ بسیار نکته مهمی است. برای این منظور استفاده از رنگ سفید را به شما پیشنهاد می کنیم. سفید یک رنگ زیبا هم در ست های آقایان و هم در لباس های مجلسی برای خانم ها می باشد.
از مهم ترین نکات در کاپل استایل های رسمی هماهنگ سازی اکسسوری ها مانند کیف، کفش، کراوات و کمربند است که تاثیر زیادی در درخشش استایل شما با همسرتان می گذارد.

 

ست کاپلی با جنس یکسان

ست کاپلی با جنس یکسان

یکی دیگر از راه های استفاده از کاپل ست ها، پوشیدن ست هایی با جنس مشترک است. برای مثال می توانید هر دو از یک کت چرم و یا شلوار جین استفاده کنید. این سبک لباس ها را به راحتی می توانید هم در دسته پوشاک آقایان و هم در دست پوشاک خانم ها پیدا کنید.

 

کاپل ست با رنگ های متضاد

ست کاپلی با رنگ های متضاد

در بعضی اوقات استفاده از رنگ های متضاد به اندازه ای جذابیت دارد که باعث ایجاد یک ست چشم گیر می شود. این نوع ست ها بیانگر مفهومی از تضاد ها در طبیعت و یا زندگی هستند.
برای مثال استفاده از رنگ مشکی و سفید نشان دهنده مفهوم شب و روز است و یا در بعضی موارد نیز رنگ مشکی نشانه قدرت مردانه و رنگ سفید نشانه ظرافت زنانه است.

 

کاپل استایل های اسپرت و ورزشی

کاپل استایل های اسپرت و ورزشی

برای ست های ورزشی با استفاده از برندهای معروف و محبوب می توانید ست های جذاب و خیره کننده داشته باشید. در ست های ورزشی به راحتی می توانید ست خود را هماهنگ، ولی با نوع مجزا زنانه و مردانه متناسب یا الگو و برش فرم بدنتان انتخاب کنید.
اگر اهل کوهنوردی و طبیعت گردی هستید، در انتخاب و خرید لوازم خود مانند کوله، کفش و یا کاپشن و تی شرت، می توانید کاپل استایل های بی نظیری داشته باشید.
دراغلب برندها با طراحی های زیبا و یک دست متناسب با آناتومی بدن شما ست های زیبایی می توان ساخت که با کمی سلیقه می توانید در طبیعت بهترین عکس ها و یادگاری ها را با ست کاپلی ورزشی خود داشته باشید.

 

کاپل استایل های کژوال

کاپل استایل های کژوال

منظور از کلمه کژوال همان استایل های راحت و سبک روزمره است. این نوع ست ها به دلیل راحتی جزو دوست داشتنی ترین ست ها هستند که طرفداران زیادی نیز دارند.
در استایل های کژوال شما می توانید از هودی، سویی شرت و یا تی شرت های ساده هماهنگ استفاده کنید.

 

ست کاپلی با لباس های راحتی

ست کاپلی با لباس های راحتی

یکی دیگر از ست های کاپلی، ست لباس های راحتی در مواقع استراحت در منزل است. برای استفاده از این ست شما به راحتی می توانید از لباس های هماهنگ و یا هم رنگی که در کمد دارید استفاده کنید و در منزل نیز خوش پوش باشید. برای استقبال از مهمان ها در مهمانی های نوروزی می توانید از این ست در منزل استفاده کنید و یک مهمانی شیک و به یادماندنی داشته باشید.

 

کاپل استایل با اکسسوری ها

کاپل استایل با اکسسوری ها

در این نوع ست کاپلی می توانید به راحتی از هر لباسی که دوست دارید استفاده کنید و تنها اکسسوری هایی مانند کلاه، کراوات و یا کفش را با هم ست کنید. کاپل ست با اکسسوری های مشابه هم جزو کاپل استایل های زیبا و خاص است که مناسب برای تمام زوج ها می باشد.

 

کلام آخر

با نزدیک شدن روزهای بهاری و مهمانی ها و دورهمی های نوروزی، از ست های شیک و جذاب کاپلی استفاده کنید و در مهمانی ها جزو زوج های خاص و شیک پوش باشید.

 

 

همه چیز درباره ست های کاپلی!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟