امسال عید (1401) چه کفشی مده؟

امسال عید ( 1401 ) چه کفشی مده؟
خلاصه

مدل کفش زنانه 1401، جدیدترین انواع کفش 2022 و کفش های زنانه بهار و تابستان 1401 را بررسی خواهیم کرد. اگر با دنیای مد پیش می روید و منتظر هستید که بدانید امسال چه کفشی مده، باید بدانید که کفش های اسپرت و راحت جزو ترند های امسال هستند.

1400/11/14
8315 بازديد
امسال عید ( 1401 ) چه کفشی مده؟

مدل کفش زنانه 1401


مدل کفش زنانه 1401 چیست؟ یکی از تاثیر گذارترین موارد در استایل تان، کفش است. هر اندازه که استایل شیک و خوبی داشته باشید اگر کفش مناسب و خوبی به پا نکنید، تمام زحماتی که برای شیک بودن و زیبایی استایل تان کشیده اید از بین میرود.
همان طور که بارها و بارها شنیده ایم، پا قلب دوم انسان است. بنابراین باید حتما در انتخاب کفش مناسب دقت کافی را داشته باشیم.
شاید بارها برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام خرید سایز همیشگی خودتان در کفش های مختلف یکی نبوده است. این امر به دلیل دقیق نبودن برخی از قالب ها و غیر استاندارد بودن آنها است.
یکی از راه حل های مناسب برای این مشکل، خرید در تایم مناسب است.

 

چه کفشی امسال 2022 مده


یکی از نکات مهم در هنگام انتخاب کفش، این است که خریدتان را به ساعت های بعدازظهر موکول کنید. به این دلیل که در ساعات اولیه روز پا به دلیل راه نرفتن مقداری کوچک تر است و سایز اصلی پای شما با کمی راه رفتن دقیق تر و بهتر مشخص میشود. بنابراین ساعات پایانی روز وقت مناسب تری برای خرید کفش راحت و استاندارد است. 

 

مدل کفش زنانه عید 1401

 

رنگ های کفش ترند امسال

برای انتخاب کفش های اسپرت از رنگ های سفید، قهوه ای و آبی کاربنی به کار برده شده است. یکی از مدل های کفش زنانه 1401، کفش های لژدار بلند هستند که مورد استقبال بسیاری از خانم ها قرار می گیرند. کتانی ها جزو ترند های امسال هستند که انواع چسبی آنها جزو محبوب ترین ها قرار میگیرند.
از کتانی های چسبی نیز به دلیل راحتی و اسپرت بودن به راحتی میتوانید با انواع ست های خود استفاده کنید و یا با جوراب های ساق بلند شکل جذاب تری به استایل تان بدهید.

مدل کفش زنانه 2022 نوروز 1401

 

لوفرهای لژدار

از کفش های محبوب مدل کفش زنانه 1401 باید به لوفرها با لژهای پهن اشاره کرد. این سبک از لژ، برای خانم هایی با قد کوتاه تر بسیار مناسب و شیک است. با این مدل به راحتی می توانید راه بروید و هم از وجود مقداری لژ که باعث بلندتر شدن قدتان می شود، لذت ببرید. بهتر است از رنگ های خنثی مانند رنگ کرم، بژ و یا مشکی استفاده کنید.

مدل کفش زنانه 2022 ونس

قیمت ونس لژدار

صندل های تابستانه ترند 2022

با وجود تنوع زیاد در کفش های اسپرت، پاشنه بلند و کتانی در سال 1401، اما صندل های تابستانه همچنان جای خود را حفظ کرده اند و علاقه مندان زیادی دارند.
در دنیای مد، امسال پوشیدن جوراب با انواع کفش ها حتی با صندل های تابستانه جزو ترند های سال محسوب می شود.
یکی از شیک ترین صندل های امسال، برند محبوب پرادا است که یک شرکت ایتالیایی این محصول را به کل دنیا ارائه میدهد.

مدل کفش زنانه 1401 صندل پاشنه دار


کفش کتانی 2022


همانطور که می دانید کتانی ها از همراهان همیشگی و جزو راحت ترین کفش هایی هستند که هر تعداد از آن ها را داشته باشیم باز هم احساس میکینم که خریدن آنها نیاز است و ضرری ندارد. این مدل از کفش های کتانی با سبک بودن و راحتی کامل جزو محبوب ترین ها خواهند شد. پوشیدن جوراب های رنگی با رنگ های روشن و یا پاستیلی را به همراه این کتانی ها فراموش نکنید.
رنگ های جذاب و شاد مانند سبز، زرد و بنفش را در کتانی های اسپرت و شیک نوروز امسال 1401 می بینید.

مدل کفش زنانه 1401

قیمت کتانی لژدار وسط زیپ


مناسب ترین کفش برای استایلمان چیست؟


با معرفی ترندهای مدل کفش زنانه 1401، تصمیم اینکه از کفش های پاشنه بلند و یا اسپرت استفاده کنید بستگی به سلیقه و استایل شما دارد. اما این نکته را فراموش نکنید که تنها شیک بودن و زیبایی ظاهری کفش مهم نیست و حتی اگر شیک ترین کفش ها را هم به پا داشته باشید ولی احساس آرامش و راحتی در هنگام راه رفتن نکنید، لذتی از مهمانی و یا موقعیتی که در آن هستید نخواهید برد.
از خرید کفش های غیر استاندارد و ارزان پرهیز کنید. خرید کفش ارزان و بی کیفیت در دراز مدت، آسیب جدی به ستون فقرات و پای شما میزند. سعی کنید کفشی انتخاب کنید که مناسب فرم پای خودتان باشد.

کفش مد عید 1401

 

امسال عید ( 1401 ) چه کفشی مده؟

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟