کتونی های ترند 2023 که امسال زیاد خواهید دید| کالاتیتر

کتونی های ترندی 2023 که زیاد خواهید دید!
خلاصه

کتونی های ترندی 2023 و 1402 یکی از مدهای جذاب امسال هستند که در کنار راحتی شیک و کاربردی هستند. اگر علاقه مند به ست های اسپرت هستید، با ما همراه باشید تا کتونی های ترند 2023 را به شما معرفی کنیم.

1400/11/16
9115 بازديد
کتونی های ترندی 2023 که زیاد خواهید دید!

کتونی های ترندی 2023

انتخاب کتانی از بین کفش ها به این معنی است که به دنبال یک کفش سبک، راحت و در عین حال شیک هستید، بنابراین در خرید کتانی تنها به ظاهر آن توجه نکنید و راحتی با کفش را جزو اولویت ها قرار دهید.
از مهم ترین ویژگی های کتانی بعد از راحتی، این است که در تمام فصل ها و در بیشتر موقعیت ها بتوان از آن استفاده کرد و خوش تیپ بود. در این مقاله از کالاتیتر شما را با کتونی های ترندی 2023 که امسال زیاد خواهید دید، آشنا خواهیم کرد.
یکی از رنگ هایی که همیشه جزو پر طرفدارترین رنگ ها بوده است، رنگ سفید است. با پوشیدن یک کتانی سفید، بیشتر استایل تان برای خوش پوش بودن فراهم کرده اید و می توانید بقیه ست خود را راحت تر انتخاب کنید.
رقابت بین تولید کنندگان کفش بسیار بالا رفته است و این امر نیز باعث وجود تنوع بیشتر و در نتیجه برآورده شدن نیاز مشتری در هنگام خرید کفش توسط تولید کنندگان می شود.

کتونی های بافتنی یا Loom

کتونی های بافتنی یا Loom ترند 2023

لوم یکی از برند های نسبتا جدید است که به تازگی با طراحی فوق العاده، راحتی و کارایی بالا، وارد بازار کفش در فضای مجازی شده است. این برند کفش های خود را با مواد ضدآب تولید میکند. از مهم ترین ویژگی های این کتانی ها قابلیت تنفس پذیری و سبک بودن آنهاست. با وجود این ویژگی پا در هنگام پوشیدن کفش دچار تعریق و بو گرفتن نمی شود. یک کتونی عالی مناسب روزهای بارانی، برای دویدن و پیاده روی که به راحتی می توانید به دور از ترس خیس شدن کفش را استفاده کنید.

کتونی Nike

کتونی ترندی 2023 مدل نایک

کتونی های نایک از محبوب ترین کتونی های روز دنیا هستند که دیگر نیازی به معرفی ندارند. این برند جزو محبوب ترین برندها در زمینه تولید کتونی های راحت، سبک، شیک و بادوام است.

کتونی ساق دار

کتونی ترندی 2023 ساق دار

کتونی های ساق دار امسال نیز جزو محبوب ترین کتونی ها شدند و ظاهری زیبا وشیک علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده اند. کتونی های کانورس بخشی از کتانی های پرطرفدار ساق دار هستند که یکی از مهم ترین کتونی های ترندی 2023 محسوب می شوند.

کتونی های رنگی

کتونی های رنگی

یکی دیگر از کتونی های ترندی 2023، کتونی های آبرنگی هستند که هر روزه طرفداران زیادی را به خود جذب میکنند. کتونی های امسال با طیف رنگ زیبا و شیک با واژه چند رنگ بودن وارد بازار شده اند و طرفداران زیادی را نیز به سمت خود جلب کرده اند.

کتونی لژدار

کتونی های ترندی 2022 لژدار

 

یکی دیگر از کتونی های ترندی 2023 کتونی های لژ دار و شیک هستند که جزو کتونی های محبوب و دوست داشتنی امسال محسوب میشوند. اولین کتونی لژدار توسط برندهای محبوبی مانند کلویی به دنیا معرفی شد، اما امروزه دیگر برندها نیز با قیمت های مناسب تری اقدام به تولید این سبک از کتونی کرده اند که به راحتی می توانید از این مدل خرید کنید و با مد پیش بروید.

کتونی All star

کتونی های ترندی 2023- 1402

آل استارها جزو محبوب ترین  کتونی های ترندی 2023 هستند که بعد از مدت ها دوباره به دنیای مد برگشته اند. این سبک از کتانی ها را در استایل های اسپرت و هنری زیبا می توانید استفاده کنید و جزو خوش پوشان باشید.

کتونی های چسبی

کتونی های ترندی 2023 چسبی

 

از کتونی هایی که امسال بیشتر به چشم خواهند خورد، کتونی های چسبی هستند که ما را به روزهای کودکی میبرند. بیشتر برندهای محبوب دنیا شروع به تولید کتونی های چسبی با طرح ها و رنگ های متنوع کرده اند. از این مدل به راحتی می توانید در فصل تابستان با جوراب های رنگی و زیبا استفاده کنید و جزو ترندهای 2023 باشید.

کتونی پلتفرم

کتونی های زنانه ترندی 2023

کلمه پلتفرم را شاید بارها شنیده اید ولی معنی آن را ندانید. پلتفرم به کفش هایی می گویند که یک لژ بلند در کف کفش داشته باشد که برای افزایش قد در انتهای کفش قرار میگیرد. کتونی های پلتفرم نیز مانند بوت های پلتفرم جزو ترندهای 2023 هستند.

همانطور که می دانید با گذشت زمان شکل و طراحی کتونی ها نیز تغییر کرده است. اگر دقت کرده باشید شکل کتونی ها روز به روز حجیم تر می شود و علاقه مندان به کفش های کتانی، این سبک را بیشتر می پسندند.
کتونی های حجیم جزو کتونی های ترندی 2023 هستند که زیاد مناسب ورزش و دویدن نیستند و بیشتر در ست های اسپرت مورد استفاده قرار می گیرند.
در این سبک از کتونی ها از لژهای پهن و حجیم استفاده می کنند که باعث زیبایی و منحصر به فرد شدن این سبک است.

 

 

کتونی های ترندی 2023 که زیاد خواهید دید!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟