ست کردن کفش با شلوار قلق دارد، مخصوص بانوان |کالاتیتر

راهنمای ست کردن کفش با شلوار مناسب
خلاصه

ست کردن کفش با شلوار کار خیلی سختی نیست. در این مقاله از ست کردن کفش با لگ پارچه ای، ست شلوار جین با کفش کالج، هماهنگی طرح شلوار با کفش، تاثیر رنگ شلوار در ست کردن با کفش زنانه و.... صحبت کردیم.

1400/11/17
2249 بازديد
راهنمای ست کردن کفش با شلوار مناسب

نحوه ست کردن کفش با شلوار 

ست کردن کفش با شلوار کار چندان سختی نیست و تنها به کمی دقت و سلیقه نیازاست. شاید تصور کنید که پوشیدن شلوار پارچه ای با کتانی کار درستی نیست، اما در مجله کالاتیتر ست کردن کفش با شلوار پارچه ای و جین را به شما معرفی می کنیم.
شلوارهایی که در دنیای مد با طرفداران زیادی مواجه شده اند، شلوارهای اسلش، جاگر و مام استایل ها هستند. شلوار های جاگر از راحت ترین مدل های امروزی هستند که می توانید آنها را با کتانی های زنانه ست کنید.
شلواهای پارچه ای راسته را نیز می توانید با کتانی های ظریف تر ست کنید و یک استایل زیبا داشته باشید. شلوارهای مام استایل، شلوارهای فاق بلندی هستند که معمولا از قسمت باسن آزاد و راحت تر اند و یک ست زیبا و شیک با کتانی برای شما می باشد.
شلوارهای برمودا را می توانید در استایل های کژوال استفاده کنید . ترکیب شلوارهای برمودا با مانتوهای جلو باز یک ست بهاره و یا تابستانه شیک و جذاب خواهد بود.

ست کردن کفش با لگ های پارچه ای

ست کردن کفش با لگ های پارچه ای

از ست لگ پارچه ای به همراه کتانی سبک و راحت، می توانید در استایل های خیابانی و یا ست های روزمره استفاده کنید.
شلوار اسلش با کتانی یک استایل دوست داشتنی و راحت است که بیشتر مورد توجه خانم های جوان تر قرار میگیرد.

ست کردن کفش با شلوار جین اسپرت

ست کردن کفش با شلوار جین اسپرت

همانطور که می دانید شلوارهای جین محبوبیت زیادی بین خانم ها دارند. شاید تا کنون تصور می کردید که تنها پوشیدن شلوارجین با کتانی انتخاب درستی است، اما ست کردن کفش های تخت با جین تنگ نیز یک ست زیبا و تابستانه خواهد بود.

ست شلوار جین با کفش کالج

ست شلوار جین با کفش کالج

یکی دیگر از ست های زیبا و شیک، پوشیدن کفش های چرمی متالیک با شلوار جین است که جزو کفش های راحت و سبک تابستانه محسوب می شود. از این ست زیبا می توانید در مهمانی ها و یا دورهمی های دوستانه استفاده کنید.

ست شلوار با کفش کتانی

ست شلوار با کفش کتانی

ست شلوارجین به همراه کفش کتانی یک استایل غیر رسمی و اسپرت به شما می دهد. برای موقعیت های رسمی و یا اداری می توانید از جین های کلاسیک به همراه کفش های اسپرت استفاده کنید.

هماهنگی طرح شلوار با کفش

در ست کردن کفش با شلوار هماهنگ بودن طرح شلوارهای پارچه ای با کفش نکته مهمی است که باید به آن توجه کنید.
استفاده از شلوارهای طرح دار و چهارخانه با کفش کتانی، یک انتخاب خوب و زیبا خواهد بود.
در این سبک پوشش بهترین رنگ هایی که می توان استفاده کرد، رنگ های خنثی مانند سفید، بژ ، کرمی و مشکی و طوسی هستند.

ست کردن رنگ شلوار با کفش

ست کردن رنگ شلوار با کفش

استفاده از رنگ های هماهنگ، بخصوص هماهنگی رنگ کفش با بقیه استایل تان یک نکته مهم است که باید به آن توجه کنید. این هماهنگی رنگ ها تاثیر زیادی در استایل شما می گذارد.

شلوار سفید

ست کردن رنگ شلوار سفید با کفش

رنگ سفید در تمام ست ها یک رنگ جذاب و زیبا است که ست شما را شیک تر و زیبا تر میکند. ترکیب شلوار سفید با تمام رنگ ها امکان پذیر و زیبا خواهد بود. اما این ترکیب خیلی مناسب برای استفاده در محیط های رسمی مانند محیط کار نیست.

شلوار خاکستری

ست کردن رنگ شلوار خاکستری با کفش

داشتن یک شلوار با رنگ خنثی مانند رنگ خاکستری به شما در روزهایی که حوصله ست کردن ندارید کمک زیادی میکند. این رنگ جزو رنگ های خنثی است که به راحتی با بیشتر رنگ ها ست می شود.

ترکیب رنگ بژ با چه رنگی بهتر است؟

ترکیب رنگ بژ با چه رنگی بهتر است؟

اگر طرفدار رنگ بژ هستید باید بدانید که این را با کفش های رنگ روشن بپوشید و از ترکیب رنگ های تیره مانند رنگ مشکی در این ست دوری کنید. در این ترکیب هرچه از رنگ های روشن و شادتر استفاده کنید، استایل جذاب تر و برجسته تری خواهید داشت.

رنگ کفش با لباس های آبی و جین

در ست کردن کفش با شلوار مناسب، بهترین انتخاب رنگ کفش با ست های آبی، رنگ سفید است. اما با رنگ های دیگری مانند آبی روشن و کرم نیز می توان ست های زیبا و شیکی ساخت.

شلوار دمپا با چه کفشی مناسب تر است؟

شلوار دمپا با چه کفشی مناسب تر است؟

شلوارهای دمپا معمولا در استایل های مجلسی بیشتر استفاده می شود. ترکیب شلوار دمپا و کفش های پاشنه بلند به همراه یک مانتو کتی، استایلی زیبا برای مهمانی ها و مجالس شما خواهد بود.
از این استایل در مهمانی های بهاره نیز می توانید استفاده کنید و جزو خوش پوشان باشید.


شلوار های پارچه ای قد 90


این سبک شلوارها معمولا با نیم بوت و یا صندل های تابستانه بسیار شیک و هماهنگ خواهد بود. اما دقت در انتخاب رنگ ها و هماهنگی آنها تاثیر زیادی در استایل شما می گذارد.

 

 

راهنمای ست کردن کفش با شلوار مناسب

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟