فوت و فن انتخاب لباس مناسب سفر نوروزی|کالاتیتر

لباس مناسب برای مسافرت های نوروزی!
خلاصه

لباس مناسب سفر، در سفر چه لباسی بپوشیم و استایل مناسب مسافرت چیست؟ مهم ترین بخش سفر بستن چمدان و جمع کردن لباس مناسب مکانی است که می رویم. راهنمای لباس مناسب سفر مجله کالاتیتر به شما کمک خواهد کرد.

1400/11/25
3066 بازديد
لباس مناسب برای مسافرت های نوروزی!

لباس مناسب سفر چگونه باید باشد؟ 

با نزدیک شدن بهار و تعطیلات نوروزی حتما برای رفتن به مسافرت برنامه ریزی کرده اید.
بعد از یک سال کار و خستگی حتما به چند روز استراحت و سفر نیاز دارید. در سفر یکی از نکاتی که باید به آن توجه کرد انتخاب لباس مناسب سفر است.
بهتر است انتخاب و جمع آوری لباس را به لحظه آخر موکول نکنید وسعی کنید در فرصت مناسب و با حوصله به انتخاب و جمع آوری لباس مناسب برای مسافرت عید بپردازید.
وقتی خودتان را برای سفر حاضر کرده اید حتما دلتان می خواهد نهایت لذت را از سفر ببرید، به همین دلیل راحتی و آرامش در لباسی که انتخاب میکنید بسیار مهم است.

لباس مناسب سفر عید چیست

انتخاب مانتو مناسب سفر

در انتخاب مانتو برای مسافرت از مانتوهای مهمانی و رسمی که با آنها احساس راحتی ندارید کاملا دوری کنید. بهترین انتخاب برای شما مانتو آزاد و درعین حال خنک است.
مانتوهای اورسایز نیز یکی از انتخاب های مناسب برای مسافرت محسوب میشوند.
برای بعضی از خانم ها که استایل های اسپرت را می پسندند پیراهن های آزاد مردانه نیز گزینه مناسبی خواهد بود.سعی کنید از مانتوهایی با رنگ های شاد و پر انرژی بجای رنگ های تیره و مات استفاده کنید.
یک نکته مهم در انتخاب مانتو و لباس مناسب سفر این است که از پارچه هایی استفاده کنید که دیرتر چروک میشوند و بهترین راه حل برای جابجایی لباس ها در سفر استفاده از کاور بجای چمدان است.

چه لباسی برای مسافرت مناسب است

انتخاب شلوار مناسب سفر

یک انتخاب مناسب و عالی در لباس مناسب سفر، انتخاب شلوار جین است. به راحتی میتوانید از شلوارجین در تمام ست های خود استفاده کنید و دیگر نیاز نیست چندین شلوار را برای هر ست جداگانه با خود حمل کنید.
سعی کنید از شلوارهای جین ساده تر برای سفر استفاده کنید تا به راحتی بتوانید در تمام استایل هایتان از آن استفاده کنید.
شلوار های دامنی با پارچه های نخی و سبک، یکی از راحت ترین و بهترین گزینه برای سفرهای نوروزی هستند. شما میتوانید در طول مسیر هم برای راحتی از آن استفاده کنید و حس بهتری داشته باشید. فراموش نکنید با شلوارهای دامنی عکس های ساحلی جذاب و خوبی خواهید داشت.

 

انتخاب دامن مناسب سفر

یکی از گزینه های جالب و زیبا همراه داشتن دامن است. اگر قصد سفر کردن به شهرهای جنوبی و یا مناطق گرمسیری را دارید، حتما یک دامن نخی و خنک همراه داشته باشید. با داشتن یک دامن علاوه بر استفاده از آن در مناطق بومگردی و محلی، میتوانید ژست های عکاسی عالی نیز داشته باشید . علاوه بر این دامن فضای زیادی را در چمدان شما نخواهد گرفت و به راحتی میتوانید آن را در چمدان خود جا دهید.

انتخاب لباس مناسب سفر

انتخاب یک گپ سبک برای سفر

از آنجایی که برای پیش بینی هوا هیچ قطعیتی نیست، پس بهتر است که همیشه در چمدانتان یک فضای کوچک برای ژاکت یا گپ داشته باشید. بیشترین استفاده از ژآکت و گپ ساعت های صبح و شب خواهد بود. به خصوص در سفر های نوروزی که معمولا هوا متغیر است داشتن یک لباس گرم جزو ضریارت محسوب میشود.

انتخاب بلوز و تیشرت

یکی از لباس های همیشه همراه و لباس مناسب سفر تیشرت ها هستند که بهتر است از رنگ های شاد آن استفاده کنید. همراه داشتن بلوز و تیشرت هایی با رنگ های خنثی و یا طرح دار به شما کمک میکند راحت بتوانید در بیشتر ست هایتان از آن استفاده کنید. سعی کنید انتخاب بلوزها و تیشرت های رسمی را برای سفر فراموش کنید و بیشتر به سراغ استایل های اسپرت بروید.
پوشیدن لباس های طرح دار و یا گلدار یکی از آیتم های مناسب و جذاب برای عکاسی کردن در دل طبیعت است. با پوشیدن این سبک لباس ها میتوانید با طبیعتی که در آن هستید همخوانی داشته باشید. نکته مهم در مورد اینگونه لباس ها این است که معمولا با تمام اندام ها زیبا می شود.

لباس مناسب مسافرت نوروزی

انتخاب کفش مناسب سفر

بیشتر ما برای سفر به پوشیدن یک جفت کفش اکتفا نمیکنیم و معمولا دو یا سه جفت کفش برای سفر انتخاب میکنیم.
اولین و مهم ترین کفش که باید به همرا داشته باشید، یک جفت کتانی راحت و سبک برای پیاده روی در مسیرهای طولانی و یا خرید و گشت زدن است. دومین انتخاب شما ، همراه داشتن یک کفش ساده وشیک برای رفتن به فرودگاه، هتل و یا مکان های خاص دیگر است و آخرین پیشنهاد ما به شما همراه داشتن یک صندل به خصوص در شهرهای ساحلی است.
در مسافرت های نوروزی به دلیل متغیر بودن هوا بهتر است یک بوت سبک و راحت نیز برای هوای بارانی به همراه داشته باشید.
در انتخاب صندل های تابستانه کمی دقت بیشتری داشته باشید. سعی کنید از صندل هایی استفاده کنید که کفی آنها کاملا طبی و راحت باشد تا در هنگام راه رفتن حس راحتی و آرامش را داشته باشید.

کفش مناسب سفر

انتخاب کیف مناسب سفر

بهترین انتخاب برای کیف، انتخاب کیف های پارچه ای سبک و جادار است. سعی کنید از کیفی استفاده کنید که بند بلند و راحتی داشته باشد تا بتوانید آن را به راحتی حمل کنید.
اگر علاقه مند به استایل های اسپرت هستید همراه داشتن یک کیف کمری نیز انتخاب خوبی در هنگام خرید و یا پیاده روی به شما میکند.

انتخاب شال و روسری مناسب سفر

معمولا در هنگام سفر استفاده از شال راحت تر از روسری خواهد بود. بهتر است از شال های نخی و سبک استفاده کنید. انتخاب رنگ های روشن و شاد بهتر از رنگ های تیره است اما از رنگ سفید استفاده نکنید. به این دلیل که رنگ سفید در سفر خیلی زود به رنگ خاکستری تغیر پیدا میکند. همراه داشتن یک کلاه به عنوان یک اکسسوری میتواند استایل شما را جذاب تر کند.

 

لباس مناسب برای مسافرت های نوروزی!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟