ترندهای قدیمی که دوباره به دنیای مد بازگشتند!

ترندهای قدیمی که دوباره به دنیای مد بازگشتند!
خلاصه

ترندهای قدیمی، لباس هایی که دوباره مد شدند و فشن قدیمی را در کالاتیتر بخوانید. حتما برای شما هم پیش آمده که با دیدن آلبوم عکس های قدیمی و لباس هایی که بعد از گذشت سالها دوباره مد شده اند شوکه شده باشید.

1400/11/27
2715 بازديد
ترندهای قدیمی که دوباره به دنیای مد بازگشتند!

ترندهای قدیمی که دوباره مد شدند!


بیشتر لباس های امروزی با کمی تغییر در ظاهر، برگرفته از همان لباس های ترند قدیمی که دوباره مد شده اند. بعضی از مدل ها به همان شکل و بعضی با کمی تغییر جزئی وارد دنیای مد می شوند و مورد استقبال قرار می گیرند. چند مورد از لباس هایی که بعد از مدت ها دوباره مد شده اند را در مجله کالاتیتر به شما معرفی خواهیم کرد.

پارچه های کبریتی

در دهه 70 این جنس پارچه جزو معروف ترین پارچه ها قرار گرفت و تا مدت ها از یادها رفته بود اما این جنس پارچه دوباره بعد از گذشت چندین سال جزو ترندهای امسال بود که هم در لباس های مردانه و هم زنانه مورد استقبال قرار گرفت. از پارچه های کبریتی بیشتر در دوخت پیراهن، مانتو، کت و کیف استفاده می شود.

پارچه های کبریتی ترند قدیمی

شلوار مام استایل


اگر تا به الان تصور می کردید که شلوار مام استایلی که می پوشید جزو تازه ترین ترندهای امسال است، باید بگوییم که اشتباه می کردید. شلوارهای مام در سال 1990 وارد دنیای مد شدندو جز ترندهای قدیمی هستند که بعد از گذشت چندین سال دوباره جزو ترندهای دوست داشتنی امسال شدند. این مدل شلوارها، جزو جین های راحتی هستند که معمولا تا مچ پا قرار می گیرند و گشاد هستند با شلوارهای مام استایل احساس راحتی می کنید.ترند قدیمی-شلوار مام استایل

آستین های مدل دار

اگر از آستین های ساده و یکنواخت خسته شده اید، کمی به عقب تر برگردید و آستین های پفی را که مربوط به ترندهای 1800 می شوند در لباس هایتان به کار ببرید. این مدل آستین ها در قرن 21 مورد توجه بسیاری از خانم ها قرار می گرفتند و دوباره بعد از گذشت سال ها جزو ترندهای امروزی هستند.

استین های مدل دار ترند قدیمی

لباس های کتان

مدت ها بود که پارچه کتان از دنیای مد فاصله گرفته بود و کم کم به دست فراموشی سپرده می شد که یکباره مجدد مورد استقبال قرار گرفت. از این جنس پارچه بیشتر برای دوخت شلوار، پیراهن و لباس های مردانه به کار می برند.

شلوار دمپا

یکی از محبوب ترین مدل هایی که در گذشته مورد استقبال تمام افراد قرار میگرفت شلوارهای دمپا بود که هم خانم ها و هم آقایان طرفدار این مدل بودند. اما مدت ها بود که خبری از این سبک شلوارها در دنیای مد نبود تا اینکه بعد از گذشت چندین سال دوباره شلوارهای دمپا جزو ترندهای محبوب و دوست داشتنی سال شدند.

شلوار دمپا ترند قدیمی

کیف ها

یکی از جالب ترین ترندهایی که شاید تصورش را هم نکنید که جزو ترندهای قدیمی است، کیف های کمری هستند که حدودا بعد از گذشت 30 سال دوباره به ترندهای محبوب سال پیوستند.کیف های کمری از پرکاربرترین کیف های امروزی محسوب می شوند که امروزه تنوع بیشتری نسبت به گذشته در مدل های مختلفی برای موقعیت های مختلف طراحی و دوخته می شوند. کیف های کمری توسط برندهای مختلفی مانند گوچی، دنیز و ویتون به بازار ارائه می شوند.

کیف کمری - ترند قدیمی

یکرنگ پوشیدن (استایل های مونوکرومی)

در گذشته پوشیدن لباس های یکرنگ جزو ترندهای محبوب بود اما سال ها بود که این سبک پوشش از مد افتاده بود و این مدل پوشش مورد توجه قرار نمی گرفت تا به امروز که دوباره این مدل پوشش با نام استایل های مونوکرومی یا همان یکرنگ پوشیدن جزو ترندهای دوست داشتنی این روزها محسوب می شوند.

استایل های مونوکرومی

شلوار پیش بندی

شلوار پیش بندی در گذشته برگرفته از لباس کارگران بوده است. این مدل شلوار جزو ترندهای قدیمی است که دوباره مد شدند. شلوار پیش بندی بعد از گذشت 3 دهه دوباره به ترندهای محبوب دوست داشتنی تبدیل شده است و جزو استایل های شیک و جذاب می باشد.

شلوار پیش بندی

بلوز دامن های بلند

یکی از مدل هایی که مربوط به 4 دهه گذشته بوده و امسال دوباره جزو کالکشن های نوروزی است، بلوز دامن های کمر پهن است که مورد استقبال بسیاری از خانم های شیک پوش می باشد و یکی از شیک ترین انتخاب ها برای استایل های نوروزی محسوب می شود.

بلوز دامن های بلند ترند قدیمی

پیراهن های بلند

مدت ها بود که این مدل پیراهن های بلند از یادها رفته بود و محبوبیت چندانی نداشت اما بعد از گذشت سال ها پیراهن های بلند گلدار با نام پیراهن های ساحلی وارد دنیای مد شدند و مورد توجه بسیاری از خانم ها قرار گرفتند.

 

 

 

 

ترندهای قدیمی که دوباره به دنیای مد بازگشتند!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟