ست کردن کیف با استایل به همراه چند ترفند!

ست کردن کیف با استایل به همراه چند ترفند!
خلاصه

در ست کردن کیف با استایل، رنگ لباس، قد و فرم اندام شما اهمیت زیادی دارند. خانم های زیادی به دنبال ست کردن کیف با استایلشان هستند ما در اینجا به شما تکنیک ست کردن و چند ایده برای ست کردن را بیان کرده ایم.

1400/12/1
2212 بازديد
ست کردن کیف با استایل به همراه چند ترفند!

تکنیک ست کردن کیف با استایل

کیف ها در گذشته تنها وسیله ای برای حمل لوازم و وسایل محسوب میشدند، اما امروزه یکی از مهم ترین اکسسوری ها هستند. ست کردن کیف با استایل تاثیر زیادی در تکمیل استایل میگذارد. اگر علاقه مند هستید که بدانید در یک استایل شیک و جذاب کیفمون رو چطور ست کنیم ، با مجله کالاتیتر همراه باشید و مقاله زیر را تا آخر مطالعه کنید.
 هنگام خرید کیف سعی کنید کیفی که انتخاب میکنید متناسب با اندام و موقیعیت مکانی که در آن قرار گرفته اید باشد.
برای مثال در هنگام سفر و یا ورزش، به جای استفاده از کیف های بندی از یک کوله سبک و راحت استفاده کنید.

ست کردن کیف

نکات مهم برای ست کردن کیف با استایل:

رنگ کیف

اکثر خانم ها هنگام ست کردن کیف با استایل در انتخاب رنگ آن به مشکل بر میخورند و نهایتا رنگ انتخابی آنها رنگ مشکی خواهد بود. هماهنگ کردن رنگ کیف با استایل تان کار سختی نیست فقط به چند تکنیک نیاز دارد.

  1. -میتوانید رنگ کیفتان را با رنگ کمربندتان ست کنید.
  2. -ست کردن کیف با رنگ های قسمت پایین تنه مثل شلوار،دامن و یا کفش نیز کار خلاقانه ای است.
  3. -در استایل های مونوکرومی از رنگ نزدیک به رنگ های به کار برده شده در استایل تان استفاده کنید.
  4. -در استفاده از کیف و کفش ست حتما نیازی به یک جنس بودن آنها ندارد، فقط کافیست از کیف و کفش همرنگ استفاده کنید.
  5. -میتوانید هماهنگ با جینی که پوشیده اید کیفتان را نیز همان رنگ انتخاب کنید.
  6. -با انتخاب کیف هماهنگ با رنگ لباس های بالاتنه نیز یک ست زیبا و شیک خواهید داشت.

ست کردن کیف با لباس

رنگ مشکی

یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین کیف ها، کیف های رنگ مشکی هستند. خانم های ایرانی به دلیل راحت تر ست کردن کیف با استایلشان طرفدار کیف های رنگ مشکی هستند. کیف های رنگ مشکی با تماما استایل ها قابل استفاده است.
یکی دیگر از رنگ های پرطرفدار و خنثی، رنگ کرم و یا متالیک است. این کیف ها معمولا کیف های مجلسی هستند که در سایزهای کوچک انتخاب میشوند.

ست کردن کیف با استایل

کیف متناسب با فصل

برای داشتن استایلی زیبا و شیک، کیف خود را متناسب با فصل انتخاب کنید. سعی کنید کیفی که انتخاب میکنید را در دو فصل استفاده نکنید.
کیف های مجلسی را در همه جا نمیتوانید استفاده کنید. بهتر است کیف های مجلسی و اسپرت را از هم تفکیک کنید و بدانید کیفی که برای استایل های اسپرت استفاده میکنید با کیفی که در مهمانی ها و عروسی ها استفاده میکنید متفاوت است.

ست کردن کیف زنانه

کیفتان را متناسب با قد و اندام تان انتخاب کنید

برای خانم های بلند قد هیچ مانعی در انتخاب کیف وجود ندارد و به راحتی میتوانند از تمام مدل ها استفاده کنند.از کیف هایی با شکل های هندسی تا کوله ها، به راحتی میتوانید با خیال راحت انتخاب کنید. اما حواستان باشد با انتخاب کیف های سایز کوچک تر قدتان بلندتر دیده میشود، بنابراین بهتر است از این مدل کیف ها دوری کنید.

ست کردن کیف با اندام

اندام های سیبی شکل

کیف های کوچک بدون دسته به خانم هایی با بالا تنه پر و چاق تر پیشنهاد نمیشود. استفاده از کیف های یکطرفه مثل کیف های پستچی و یا کیف هایی با بند های بلند مخصوص این اندام ها خواهد بود.

ست کردن کیف اندام سیبی شکل

اندام ها گلابی شکل

خانم هایی با پایین تنه پر تر دارای اندام های گلابی شکل هستند. این خانم ها باید تلاش کنند که توجه بیننده را به قسمت بالا تنه جلب کنند. سعی کنید از رنگ های شاد و جذاب در ست کردن کیف با استایل  خود استفاده کنید. انتخاب کیف هایی با بندهای کوتاه تا زیر آرنج نکته مهمی است.

ست کردن کیف اندام گلابی شکل

اندام ها ورزشکاری

خانم هایی با اندام های ورزشکاری بهتر است از کیف های زاویه دار مانند کیف های مربع و مستطیل دوری کنند و به سراغ مدل های بیضی و گرد بروند.

ست کردن کیف اندام ورزشکاری

کیف های دستی

کیف های بدون بند یا همان کیف های دستی از کیف های پرطرفدار و شیکی هستند که مثل کتاب در یک طرف قرار میگیرند. برای خوش استایل تر بودن به نحوه دست گرفتن آن دقت کنید زیرا به دلیل نداشتن بند کمی سخت تر حمل میشوند.

نحوه ست کردن کیف

کیف های بند بلند

این کیف ها مناسب استایل های راحت و روزمره است که بیشتر در استایل های کژوال استفاده میشود.در انتخاب این مدل کیف ها باید به متریال و رنگ توجه داشته باشید.

ست کردن کیف زنانه با لباس

کیف کمری

زمان زیادی از ورود کیف های کمری به دنیای مد نگذشته است.اما در همین تایم کوتاه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. اگر دلتان میخواهد ظاهری شیک و جذاب داشته باشید به سراغ کیف های کمری بروید. یادتان باشد کیف های کمری بیشتر در استایل های کژوال استفاده میشود و تناسبی با استایل های رسمی و مجلسی ندارد.

ست کردن کیف با استایل کیف کمری

 

ست کردن کیف با استایل به همراه چند ترفند!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟