آیا شلوار مناسب هر مانتو را میشناسید؟| کالاتیتر

شلوار مناسب هر مانتو را بشناسید!
خلاصه

شلوار مناسب هر مانتو باید چگونه باشد؟ ما در کالاتیتر شلوار مناسب برای مانتو جلو باز، مانتو کتی، مانتو کوتاه، مانتو بلند و اورسایز را بررسی خواهیم کرد. توجه به این نکته هر شلوار با چه مانتویی مناسب است از مهم ترین نکته های شیک پوشی است.

1400/12/3
22613 بازديد
شلوار مناسب هر مانتو را بشناسید!

شلوار مناسب هر مانتو را بشناسید:

شلوار مناسب هر مانتو: وقتی لباس های مورد علاقه خود را میپوشید، احساس اعتماد به نفس و قدرتمند بودن به شما دست میدهد و بیش از همه خوشحال میشوید. شاید خیلی از مواقع با وجود داشتن لباس های بسیار زیاد باز هم از ستی که هنگام بیرون رفتن داریم راضی نباشیم
شلوار ها تاثیر مستقیم با نشان دادن اندام افراد دارند بطور مثال برخی از شلوار ها شما را قد بلند تر نشان می دهند برخی دیگر شما را پر تر و دسته ی دیگری از شلوار باعث می شوند شما کوتاه تر جلوه کنید. پس در انتخاب شلوار مناسب هر مانتوی خود بسیار دقت کنید و در ادامه همراه با مجله کالاتیتر باشید تا بتوانید یک تیپ فوق العاده داشته باشید

شلوار مناسب هر مانتو


امروز در این مقاله به بررسی چند مدل شلوار می پردازیم و شما را در انتخاب شلوار مناسب هر مانتو راهنمایی می کنیم.
با انواع شلوار زنانه بیشترآشنا شوید:

  1. شلوار راسته
  2. شلوار دمپا گشاد
  3. شلوار بگی
  4. دامن شلواری
  5. شلوار دمپا تنگ
  6. شلوار جین (Jeans)
  7. شلوار سندبادی
  8. شلوار کتان
  9. جوراب شلواری (Tight)

شلوار راسته را با چه مانتویی بپوشیم؟

شلوار راسته را با چه مانتویی بپوشیم

شلوار ساده یکی ازمدل های پرطرفدای شلوار است که مناسب برای همه ی سنین می باشد و هیچگاه تکراری نمی شود. این شلوار در سال های اخیر در میان خانوم های جوان بسیار محبوب شده است شما اگر پایین تنه ی درشتی دارید با استفاده از شلوار های راسته می توانید آنرا لاغر تر نشان دهید چرا که شلوار بصورت تقریبا یک اندازه از بالا به پایین می آید وقسمت پایین شلوار به مچ پای شما نمی چسبد.
مدل راسته، هم برای شلوارهای پارچه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد و هم برای شلوارهای جین. این نوع از شلوار زنانه می‌تواند برای تمام بانوان با اندام‌های مختلف، مورد استفاده قرار گیرد.

شما می توانید شلوار راسته را با مانتو های کوتاه یا کت بپوشید یا اینکه از آن برای تیپ اداری استفاده کنید. یا اینکه کت های بلند و اور سایز را هم با این شلوار ها ست کنید و یک ترکیب زیبا داشته باشید.

شلوار بگی را با چه مانتویی می توانیم بپوشیم؟

شلوار بگی را با چه مانتویی می توانیم بپوشیم؟

در لیست شلوار مناسب هر مانتو ست کردن شلوار بگی یکی از سخت ترین ها است. شاید حضور ذهن داشته باشید که چند سال قبل تر هم شلوار بگی مد بود. بله درست است شلوار بگی هرچند سال یکبار تبدیل به مد روز می شود.
شلوارهای بگی با شلوارهای دمپاگشاد که گشادی شلوار از زانو شروع می‌شود فرق دارد. شلوارهای بگی یا جین بگی باید از بالای شلوار تا دمپای آن حداقل به اندازه ۵۰ سانتی‌متر گشادی داشته باشند. اندازه قطر شلوارهای سوپربگی گاهی به ۵۸ تا ۶۶ سانتی‌متر هم می‌رسد. البته نوع بسیار گشاد شلوارهای بگی تا ۱۲۷ سانتی‌متر گشادی دارند.
اگر ریزاندام هستید، در شلوارهای بسیار گشاد گم می‌شوید.
اگر کمر‌باریک نیستید و کمرتان به‌ نظر پهن و مربعی می‌‌آید، باید به دنبال آن نوع شلوار بگی بروید که انحناهای کمرتان را بهتر نشان دهد. البته بهتر است شلوارتان هم کمربند داشته باشد. همچنین اگر در قسمت کمر، چند پلیسه هم داشته باشد که ایده‌آل می‌شود.
شلوار بگی را می توانید با شومیز ست کنید یا اینکه از مانتو های کوتاه وجلو باز استفاده کنید. برای بخش زیر مانتو هایی که همراه با شلوار بگی می پوشید لازم به ذکر است که حتما آن را داخل شلوار کنید تا شما را منظم تر نشان دهد.
کت جین همراه با شلوار بگی جین می تواند یک انتخاب مناسب برای شما علاقمندان به مد باشد.

شلوار دمپا تنگ را با چه مانتویی می توانیم بپوشیم؟

شلوار دمپا تنگ را با چه مانتویی می توانیم بپوشیم؟

تقریبا می شود گفت پرطرفدار ترین مدل شلوار شلوارهای تنگ می باشد. شلوار های تنگ هیچگاه از مد نیفتاده اند و همه تقریبا یک شلوار دمپا تنگ در کمد لباسی خود دارند و عضو ثابت لباس های همه می باشد
این شلوار ها بیشتر در مدل جین به بازار عرضه می شوند چرا که به دلیل تنگ بودن اگر شلوار از جنس جین باشد ما شاهد پیج و چروک در شلوار نخواهیم شد.
شلوارهای دمپاتنگ را می توانید با کت های کوتاه بپوشید که البته باعث می شود شما کوتاه تر به نظر برسید پس اگر قدتان بلند نیست یا متوسط نیست و قدی کوتاه دارید پیشنهاد ما به شما این است که مانتو های بلند بپوشید چرا که شما را کشیده تر نشان خواهد داد .
اگر اندام پری دارید پیشنهاد نمی کنیم که مانتوی اور و بلند بپوشید
مانتوهای کوتاه اور سایز و کت ها اندام شما را زیبا تر نشان خواهد داد.

شلوار مخمل کبریتی را با چه مانتویی بپوشیم؟

شلوار مخمل کبریتی را با چه مانتویی بپوشیم

شلوارهای کتان مدتی زیادی نیست که وارد عرصه ی بازار مد در ایران شده اند این شلوار ها به دلیل جنس پارجه ی نسبتا ذخیمی که دارند معمولا در فصول سرد سال استفاده می شوند
شلوار های کتان بسیار خوش حالت بوده و شما با پوشیدن آن می توانید احساس راحتی کنید و ساعت ها به بازار گردی یا گردش با دوستان بپزدازید.
این مدل شلوار ها بیشتر با کت های کتانی یا مانتو های زمستانه ست می شوند ترکیب رنگی متفاوتی دارند و تنوع در رنگ این شلوار ها بسیار چشم نواز است.
پالتو های رنگ تیره بسیار مناسب است برای این جنس پارچه.

شلوار سندبادی را با چه مانتویی بپوشیم؟

شلوار سندبادی را با چه مانتویی بپوشیم؟

در انتخاب شلوار مناسب هرمانتو، شلوارهای سندبادی به شلوارهای گشاد و فاق بلند هندی میگویند که دمپا کش هستند، این شلوارهای زنانه معمولا جنس های نخی دارند که برای تابستان عالی اند. شلوارهای تابستانی باید گشاد و نخی باشند مانند شلوارهای سندبادی که برای پوشیدن در منزل مناسب اند این نوع شلوارهای زنانه سالهاست بین خانم ها پرطرفدار اند امسال هم شلوار سندبادی جزو لباس های ضروری برای خانم ها در تابستان هستند.
این شلوار ها را معمولا با مانتو های اورسایز که معمولا کمی از تنتان فاصله بگیرد می توانید ست کنید
از مزیت های تیپ های این چنینی می توان به پر تر نشان دادن شما اشاره کرد
همچنین بدلیل گشاد بودن لباس ها و اینکه به تن شما نمی چسبد بسیار اندام شما را مخفی کرده و چاق یا لاغر بودن شما به چشم نمی آید.
شلوار سند بادی به همراه شومیز یا مانتو کوتاه جلوباز و کتونی برای سفر و گردش های روزانه بسیار انتخاب خوبی است چرا که در آن احساس راحتی خواهید داشت

شلوار مناسب هر مانتو را بشناسید!

تجریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟