چه شال و روسری به صورت شما میاد؟ |کالاتیتر

چه شال و روسری به صورت شما میاد؟
خلاصه

دانستن اینکه چه شال و روسری به صورت شما میاد؟ می تواند کامل کننده جذابیت صورت شما باشد. انتخاب شال و روسری مناسب برای صورت های گرد، بیضی، مستطیلی و مثلثی در زیبایی استایل شما تاثیر شگرفی دارد.

1400/12/4
2238 بازديد
چه شال و روسری به صورت شما میاد؟

چه شال و روسری به صورت شما میاد؟


دانستن اینکه چه شال و روسری به صورت شما میاد؟ تاثیر زیادی در استایل شما میگذارد. بهتر است بدانید با چه استایلی از شال و با چه استایلی از روسری استفاده کنید. در انتخاب شال و روسری باید به بعضی نکات مثل رنگ، جنس و متناسب بودن آن با استایل تان توجه کنید.
شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چه شال و روسری به صورت شما میاد، برای رسیدن به جواب این سوال لحظاتی را برای خواندن این مقاله با کالاتیتر باشید.

چه روسری و شالی به شما میاد

قیمت روسری کشمیر بهاره

از نکات مهم خرید شال و روسری توجه به جنس است

اگر از سر خوردن روسری و شال روی سر اذیت میشوید بهتر است به سراغ شال و روسری های نخی بروید.
روسری های نخی راحت و بی دغدغه تر از جنس های دیگر هستند و به راحتی روی سر می نشینند. پیشنهاد ما به شما استفاده از شال و روسری های نخی در فصل تابستان بجای هر جنس دیگری است، دلیل آن نیز سبک بودن و خنک بودن این جنس به دلیل عبور دادن گرما و خنک نگه داشتن سر است.

چه روسری بهم میاد

قیمت  روسری کشمیر طرح دار

شال و روسری های حریر

این جنس از شال و روسری ها از پارچه ای لطیف و بسیار سبک تولید میشوند که با قیمت بالایی که دارند جزو روسری های مجلسی محسوب میشوند. اگردانستن اینکه چه شال و روسری به شما میاد؟ برای شما اهمیت زیادی دارد انتخاب این جنس از شال و روسری را فراموش نکنید.

چه شال و روسری به فرم صورت شما میاد

قیمت شال نخی منگوله دار زارا

روسری و شال ابریشمی

جنس ابریشم از پرطرفدارترین جنس ها در بین خانم ها است . دلیل این علاقه مندی نیز لطافت، مقاومت و شیک بودن جنس ابریشم نسبت به تمام جنس های دیگر در شال و روسری است.

چه شال و روسری به شکل و صورت شما میاد روسری نخی

قیمت روسری مزونی اورگانزا

رنگبندی و طرح بندی

انتخاب رنگ و طرح مناسب در شال و روسری کاملا به سلیقه و انتخاب شما بستگی دارد. تنوع در شال و روسری به اندازه ای بالاست که کمی انتخاب را سخت میکند. قبل از خرید بدانید که شال و روسری مناسب رنگ پوست شما است و قرار است در چه موقعیتی از آن استفاده کنید.

انتخاب شال و روسری براساس فرم صورت

قیمت شال بهاری نخی

نکات مهم هنگام خرید

برای خانم هایی با رنگ پوست روشن روسری و شال هایی با رنگ های روشن مثل رنگ های کرم، سفید و یا سبزو آبی روشن پیشنهاد نمیشود.دلیل آن نیز این است که ترکیب این رنگ ها با رنگ پوست سفید باعث بی روح نشان دادن و کاستن جذابیت شما میشود.
و اما برعکس استفاده از رنگ های زرشکی، یشمی و نارنجی انتخاب بسیار زیبا و هوشمندانه ای خواهد بود.
برای رنگ پوست های تیره و یا برنزه بهتر است از روسری و شال با رنگ های کدر مثل بنفش و قهوه ای دوری کنند، چون باعث تیره تر شدن پوست شما میشود.

چه مدل شال و روسری به پوست شما میاد

قیمت مینی اسکارف طرح دار

انتخاب شال و روسری بر حسب فرم صورت شما

برای انتخاب بهتر در هنگام خرید شال و روسری بهتر است فرم صورت خود را بدانید تا بدانید چه شال وروسری به صورت شما میاد و مطمئن شوید انتخاب شما باعث جذابیت و زیبایی صورت شما میشود. شال و روسری تاثیر چشم گیر تری نسبت به مابقی تیپ شما دارد، بنابراین باید در انتخاب آن دقت بیشتری به خرج داد.

خرید شال و روسری براساس فرم صورت

قیمت شال نخی پلیسه راه راه

فرم صورت مستطیلی

برای خانم هایی با فرم صورت مستطیلی با پیشانی و فک هم اندازه و صورتی عریض تر،بهتر است به گونه ای روسری و شال بپوشند که طول صورتشان کوتاه تر دیده شود.
انتخاب شال های لخت بهترین گزینه برای این افراد است تا بتوانند قسمت های زاویه دار صورت را گرد کنند. برای تکمیل زیبایی صورت تان استفاده از اکسسوری ها و هدبندهای تیره رنگ را فراموش نکنید.

چه شال و روسری به صورت مستطیلی میاد

قیمت روسری ابریشمی ژاکارد

فرم صورت های بیضی

این فرم از صورت بهترین فرم صورت است که میتوانید تمام مدل ها را با این فرم صورت تطابق دهید.برای افرادی با صورت های کشیده تر، بهتر است از یک هدبند و یا اسکارف در زیر شال و یا روسری شان استفاده کنند.

چه شال و روسری به صورت های بیضی میاد

فرم صورت مثلثی

در فرم صورت های مثلثی با فرم چانه نوک تیز، بهتر است شال و یا روسری به گونه ای سر شود که عرض پیشانی کمتر شود و بخشی از تیزی چانه نیز با روسری یا شال گرفته شود.

چه شال و روسری به صورت مثلثی میاد

 

چه شال و روسری به صورت شما میاد؟

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟