معرفی جدیدترین کتونی های زنانه و دخترانه 1401

معرفی جدیدترین کتونی های زنانه و دخترانه 1401
خلاصه

جدیدترین کتونی های زنانه و دخترانه

1400/12/7
2964 بازديد
معرفی جدیدترین کتونی های زنانه و دخترانه 1401

جدیدترین کتونی های زنانه و دخترانه کدام مدل ها هستند؟

جدیدترین کتونی های زنانه و دخترانه: کفش ها علاوه بر جنبه ی زیبایی رابطه ی مستقیمی با سلامت جسمی فرد دارند، بطور مثال اگر شما در طول روز کفش مناسبی نداشته باشید چه برای کار و گردش روزانه و... خیلی زود کمر و پاهای شما درد گرفته و خسته خواهید شد.

پیشنهاد ما به شما این است که علاوه بر اینکه سعی کنید کفشی را انتخاب کنید که زیبا باشد و با لباس های دیگر شما ست باشد راحتی و سبک بودن کفش را هم در نظر بگیرید چرا که برای داشتن انرژی زیاد و فعالیت در طی روز و عدم خستگی، کفش ها بسیار تاثر گذار و مهم هستند.
از اسم کتانی و اسپرت بودنش نترسید چون امروزه استایل های راحتی و زنانه با هم ترکیب شده اند و ایرادی ندارد تا کتانی را حتی با مانتوی گلدار بپوشید.

از خرید کفش‌های حراجی و تک سایز که مدت زیادی در مغازه‌ها نگهداری شده اجتناب کنید، زیرا مواد تشکیل دهنده کفش مانند هر ماده دیگر به مرور زمان ویژگی‌های اصلی خود را از دست می‌دهد و به پا آسیب می رساند. این کفش ها به همین دلیل عمر کوتاهی دارند. با مجله کالاتیتر همراه باشید تا چند مدل از جدیدترین کتونی های زنانه و دخترانه را بررسی کنیم.

 

خرید انواع کتانی زنانه و دخترانه

 

جدیدترین مدل کتونی زنانه و دخترانه

خانم ها حتما در کمد کفش هایشان چندین مدل از جمله کفش مجلسی/مدل صندل تابستانی/ نیم بوت و کفش اسپرت دارند که در مواقع مختلف از آنها استفاده می کنند.
کفش بخش مهمی از استایل شخصی افراد را تشکیل می‌دهد و همین باعث شده که طراحان زیادی در سراسر دنیا به طراحی انواع کفش برای موقعیت‌های مختلف بپردازند.

کفش‌های زنانه تنوع بسیار زیادی دارند و هرکدام برای موقعیت خاصی طراحی‌ شده‌اند. مهم نیست می‌خواهید یک استایل اسپرت برای باشگاه یا مهمانی دوستانه داشته باشید، یک تیپ رسمی شیک برای سرکار یا یک تیپ خاص مجلسی برای مجلس عروسی، برای هرکدام از این موقعیت‌ها کفش‌های فوق‌العاده‌ای وجود دارد که می‌توانند استایل شما را تکمیل کنند.

چه کفشی بپوشیم؟

بهتر است کتونی ای که انتخاب می کنید اگر استایلتان کژوال است کمی پاشنه داشته باشد. به پاشنه در کتونی و کفش های اسپرت اصطلاحا لژ گفته می شود.
حالا اگر دوست ندارید کفشتان پاشنه یا لژ داشته باشد لازم به ذکر است که می توانید از مدل کفش هایی استفاده کنید که لژ از داخل دارند و باعث می شوند شما بلند تر به نظر برسید.
مدل کفش لژ مخفی جزئ کار های جدید تولیدات کفش هستند که طرفداران زیادی را جذب کرده است

جدیدترین مدل لژدار کتونی

جدیدترین کتونی های زنانه و دخترانه


یکی از مزایای انتخاب کفش اسپرت این می باشد که می توانید در تمامی فصل ها از آن استفاده کنید و با لباس های مختلف ست کنید. برای یک ورزش سالم و راحت نیاز به یک کفش مناسب پیاده روی و یک ست لباس ورزشی خوب دارید تا زمان ورزش کردن برای شما راحت باشد و اذیت نشوید.

 کتونی چه رنگی بخرم؟

خب پاسخ ما برای شما این است که بدلیل قیمت های بالای کتونی های مارکی مثل آدیداس و نایک پیشنهاد ما خرید کتونی رنگ سفید است. زیرا به دلیل خنثی بودن رنگ سفید می توانید آن را با اکثر لباس هایتان ست کنید و البته همیشه در لیست جدیدترین کتونی های زنانه و دخترانه خواهد بود.

جدیدترین مدل کتونی سفید دخترانه


ترکیب رنگ سفید و قرمز هم بسیار جذاب می باشد. مدل کفش دخترانه سفید قرمر برای استایل های اسپرت و ورزشی بسیار مناسب و شیک می باشد.
اگر انتخاب شما کفشی است که به اکثر لباس هایتان بیاید می توانید از رنگ های نود و خنثی استفاده کنید. بطور مثال ترکیب رنگ طوسی روشن و سفید بسیار جذاب است.

جدیدترین مدل کتئنی دخترانه رنگ نود


یا اگر می خواهید کفشتان کمی دخترانه تر باشد می توانید رنگ گلبهی و سفید را انتخاب کنید
اگر شخصی هستید که برای هر لباس خود یک کفش مجزا دارید پیشنهاد ما به شما این است که رنگ شال و کفش یا رنگ کلاه و کفشتان ست باشد
اگر قصد دارید لباس رنگ روشن بپوشید می توانید آن را با کفش و شال یا کلاه رنگ تیره یا رنگ فسفری کنید.

جدیدترین مدل کتانی دخترانه و زنانه شیک


انتخاب کفش برای فصل تابستانی هم متنوع می باشد. می توانید از مدل صندل ساده یا لژدار و یا کفش اسپرت تابستانی که برخی از آنها لژدار و برخی بدون لژ هستند انتخاب کنید. در هر صورت به راحتی کفش بیشتر توجه کنید تا باعث کمردرد و زانو درد شما نشود.
برای فصل بهار بیشتر کفش هایی با رنگ صورتی کمرنگ یا گلبهی یا آبی روشن همراه با سفید را به شما پیشنهاد می کنیم تا حس و حال بهار بهتر به تیپ شما القا شود.

جدیدترین کتونی دخترانه

معرفی جدیدترین کتونی های زنانه و دخترانه 1401

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟