چه مانتوهایی شما را لاغر نشان می دهند؟

چه مانتوهایی شما را لاغر نشان می دهند؟
خلاصه

مانتوهایی که شما را لاغر نشان می دهند، می توانند در استایل خانم ها با اندام پر تاثیر زیادی بگذارند. مانتو از اصلی ترین پوشش ها برای خانم های ایرانی است. اگر دوست دارید بدانید مانتوهایی که شمارو لاغر تر میکنن دارای چه ویژگی هایی هستند، با ما همراه باشید.

1400/12/9
5412 بازديد
چه مانتوهایی شما را لاغر نشان می دهند؟

مانتوهایی که شما را لاغر نشان می دهند!



مانتوهایی که شما را لاغر نشان می دهند از مهم ترین آیتم های خانم ها است. خرید مانتو مناسب با اندام و شیک به کمی سلیقه و اطلاعات نیاز دارد. نکات مهم در هنگام خرید توجه به جنس، رنگ و مدل مانتو است و اما نکته مهم تر که کمتر کسی به آن توجه میکند، انتخاب مانتو براساس اندام هر فرد است.

برای خانم هایی با اندام های خوب، انتخاب تمام مدل ها آزاد اس اما برای خانم هایی که می‌خواهند اندامشان لاغر تر به نظر برسد باید نکاتی را درباره خرید مانتو رعایت کنند. با کالاتیتر همراه شوید تا با مانتوهایی که شما را لاغر نشان می دهند را بررسی کنیم.

انتخاب مانتو براساس رنگ

 مانتوهایی شما را لاغر نشان می دهند

رنگ های تیره

انتخاب رنگ های روشن باعث می‌شود که اندام واقعی شما کاملا به صورت طبیعی نمایش داده شود، اما رنگ های تیره باعث مخفی کردن اندام واقعی شما می شوند. اگر به دنبال مانتوهایی که شما را لاغر نشان می دهند هستید، از مانتوهایی با رنگ های تیره مانند، مشکی، سرمه ای، زرشکی و ... استفاده کنید.

مانتو رنگ تیره شما را لاغر نشان میدهد

مانتوهای طرح دار

یکی دیگر از راه های لاغرتر به نظر رسیدن، انتخاب مانتوهای راه راه به صورت عمودی است. اما برخلاف آن مانتوهای راه راه افقی شما را چاق تر هم نشان می دهند.
یکی دیگر از ویژگی‌های مانتوهای راه راه، بلند تر نشان دادن قد شما علاوه بر لاغرتر نشان دادن اندام شما است.

مانتو هایی که لاغر نشان می دهند مانتو طرح دار

 

مانتوهایی با جنس لطیف

 در انتخاب مانتوهایی که شما را لاغر نشان می دهند توجه به جنس مانتو نکته مهمی است. برای مثال انتخاب مانتوهایی با جنس های لطیف باعث لاغرتر نشان دادن اندام شما و انتخاب مانتوهایی با جنس ضخیم و کلفت تر اندام شما را چاق تر نشان می‌دهد.

مانتو با جنس لطیف

انتخاب مانتوهای بلند

برای خانم هایی با اندام پر و کمی چاق مانتوهای کوتاه پیشنهاد نمی‌شود. بهترین انتخاب برای این اندام ها انتخاب مانتوهای بلند است تا آنها را لاغرتر و قد بلند تر نشان دهد.

مانتو های بلند

استفاده از مانتوهای تک رنگ

پوشیدن مانتو و یا لباس های یک رنگ باعث لاغر تر نشان دادن اندام شما می‌شود. پوشیدن لباس های یکرنگ علاوه بر زیباتر نشان دادن اندام شما، باعث قد بلندتر دیده شدن و صاف تر نشان دادن اندام شما نیز می‌شوند.

استایل های مونوکرومی

استایل های مونوکرومی توجه مخاطب را گمراه کرده و معمولا باعث لاغرتر نشان دادن اندام شما می‌شود. دقیقا بر عکس آن استفاده از استایل های دو رنگ باعث جلب توجه مخاطب به دو قسمت از اندام شما می‌شود و باعث قد کوتاه نشان دادن اندام شما می شود.

مانتو کتی و لاغری

مانتو سایز خودتان انتخاب کنید

اگر دلتان می‌خواهد اندامی زیباتر و استایل بهتری داشته باشید مانتو را نه خیلی گشاد و نه خیلی تنگ انتخاب کنید. سعی کنید مانتویی که انتخاب می‌کنید سایز واقعی خودتان باشد.
انتخاب مانتو با فرم طبیعی اندام و بر حسب قالب واقعی بدن، باعث لاغر تر دیده شدن و خوش استایل تر دیده شدن شما می‌شود.
برای خانم هایی با اندام های پر تر بهترین انتخاب خرید مانتوهای چاک و یا درز دار است که باعث راحتی و آزادی عمل آنها می شود.
پوشیدن مانتوهای طرح دار، به خصوص طرح های شلوغ و پر زرق و برق برای لاغر تر به نظر رسیدن انتخاب درستی نیست و باعث می‌شود شما چاق تر دیده شوید.
برای ایجاد تنوع در انتخاب مانتو میتوانید از طرح های چهارخانه به جای طرح های شلوغ استفاده کنید، البته حواستان باشد اگر قرار است از طرح چهار خانه انتخاب کنید حتماچهارخانه های ریز باشد که باعث قد بلندتر و زیباتر شدن اندام شما شود.

پوشیدن مانتوهای یقه هفت

یکی دیگر از نکات مهم هنگام خرید مانتوهایی که شما را لاغر نشان می دهند توجه به یقه آن است. انتخاب مانتوهای یقه هفت باعث بلندتر و کشیده تر شدن اندام شما می شود.
پوشیدن مانتوهای جلو بسته
اگر دلتان می‌خواهد خوش استایل تر و لاغر تر به نظر برسید، پوشیدن مانتوهای جلو بسته را فراموش نکنید. استفاده از مانتوهای جلو باز و گشاد باعث چاق تر نشان دادن اندام شما می شود.
مانتوهای چین دار برای لاغر به نظر رسیدن گزینه مناسبی نخواهد بود. این مدل مانتوها با وجود زیبایی و جلوه زیبا مناسب برای افراد چاق نخواهد بود.

مانتو یقه هفت شما را لاغر نشان می دهد

انتخاب مانتوهای پفی

این مدل مانتو برای خانم های لاغری که دوست دارند پر تر به نظر برسند گزینه مناسبی خواهد بود، اما برای خانم هایی که دست دارند لاغر تر به نطر برسند مانتوهای پفی پیشنهاد نمی‌شود.
به این دلیل که این سبک مانتوها باعث کوتاه تر نشان دادن قد و عریض تر نشان دادن اندام می‌شود.

مانتو آستین پفی

چه مانتوهایی شما را لاغر نشان می دهند؟

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟