قوانین ست کردن کفش با لباس برای خانم ها| کالاتیتر

قوانین ست کردن کفش با لباس برای خانم ها
خلاصه

برای ست کردن کفش با لباس چند اصل وجود دارد که با رعایت کردن آنها به راحتی می توانید یک استایل زیبا و جذاب داشته باشید.

1400/12/11
1311 بازديد
قوانین ست کردن کفش با لباس برای خانم ها

نکات مهم ست کردن کفش با لباس

برای درخشیدن در مهمانی ها و مجالس، بهتر است کمی از اصول و قوانین ست کردن کفش با لباس بدانید. اولین چیزی که در نگاه اول به چشم می آید استایل و نحوه ست کردن فردی است که به مهمانی وارد می شود. این نکته در خانم ها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

چه جوری لباسمو با کفشم ست کنم

انتخاب رنگ در ست کردن کفش با لباس

 

یکی از کارهای خلاقانه در ست کردن کفش با لباس، انتخاب کفش با رنگ های بژ و یا استخوانی است که باعث میشود فرم پا زیباتر و با اکثر لباس هایتان به راحتی ست شود.
اگر در انتخاب لباس از طرح های پر زرق و برق استفاده کرده اید، بهتر است در خرید کفش از ساده ترین کفش ها استفاده کنید تا استایلی شیک تر و جذاب تر داشته باشید.
شناخت موقعیتی که باید از کفش هایتان استفاده کنید نکته مهمی است که با رعایت کردن آن به راحتی می توانید جز خوش پوشان باشید. باید بدانید چه کفشی مناسب محل کار و چه کفشی مناسب مهمانی است. برای مثال هیچ گاه با کفش مهمانی به کوه نمی روید و یا کفش کوه را در محل کار خود استفاده نمی کنید.
وجود کفش هایی بااین رنگ های خنثی(مشکی،سفید،بژ،خاکستری)کمک زیادی در ست کردن کفش با لباس هایتان می کند و راحت تر میتوانید به یک استایل زیبا و شیک برسید.

نحوه ست کردن کفش با لباس

کفش مشکی

اولین و راحت ترین رنگی که به ذهن بیشتر خانم ها میرسد، رنگ مشکی است. اگر به رنگ های تیره علاقه مند هستید، رنگ مشکی برای استایل های کلاسیک یکی از گزینه های خوب است که می توانید به راحتی یک استایل جذاب و شیک داشته باشید.

ست کردن کفش مشکی با لباس

قیمت کتانی دخترانه کارتیر

رنگ کفش را با رنگ لباس ست کنید

همانطور که میدانید رنگ سفید یکی از رنگ های پرطرفدار و دوست داشتنی بین خانم ها است. مرحله مهم بعدی انتخاب درست مدل کفش است که علاوه بر رنگ باید به آن هم توجه داشته باشید. حتی با داشتن بهترین استایل اما با انتخاب اشتباه در رنگ کفش به راحتی میتوانید تمام زحمات خود را از بین ببرید. تاثیر رنگ و مدل کفش در استایل ها بسیار زیاد است تا جایی که میتوان گفت انتخاب کفش، تاثیر مستقیمی در جذاب تر شدن استایل شما می گذارد.

کفش طوسی

رنگ طوسی یکی از رنگ های خنثی است که میتوانید در شرایط خاصی که گیر کرده اید از آن استفاده کنید. داشتن یک شلوار طوسی به شما کمک میکند تا بتوانید آن را با بیشتر کفش هایتان ست کنید.

ست کردن کفش طوسی با لباس

قیمت کالج پاپیونی

کفش سفید

از پرطرفدارترین و محبوب ترین رنگ ها، رنگ سفید است. با داشتن یک جفت کتانی سفید با خیال راحت ست های جذاب بهاره و تابستانه داشته باشید. کفش سفید را با مانتوهای رنگی و شاد ست کنید و استایل های شاد و پرانرژی داشته باشید.
یک راه حل دیگر برای رنگ سفید، پوشیدن شلوار سفید با کفش های رنگی است که یک ترکیب زیبا و خاص به شما میدهد.
نکته مهم اینکه، از پوشیدن همزمان شلوار سفید و کفش سفید پرهیز کنید. این ترکیب، ست زیبا و جالبی نخواهد شد.

نحوه ست کردن کتانی سفید با لباس

 

کفش بژ

برای ست کردن کفش با لباس هایی با رنگ بژ، بهتر است از کفش های رنگ روشن استفاده کنید. ترکیب رنگ بژ با رنگ های تیره، ست جالبی نخواهد شد زیرا تضاد رنگی زیادی ایجاد خواهد کرد.

ست کردن کفش با لباس

 

کفش صورتی

این رنگ شاد و جذاب را در گزینه های خود داشته باشید و آن را با شلوارهای جین و یا طوسی ست کنید.

ست کردن کتونی بنفش با لباس

 

کفش قرمز

شاید ست کردن کفش های رنگ آبی کمی سخت به نظر برسد، اما اینطور نیست. با انتخاب کفش های رنگ آبی و ترکیب آن با شلوار جین به راحتی میتوانید یک استایل شیک و جذاب برای مهمانی ها و یا استایل های روزمره داشته باشید.

ست کردن کفش قرمز با لباس

قیمت کالج سوئیت

 

قوانین ست کردن کفش با لباس برای خانم ها

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟