بهترین کیف مناسب مهمانی عید کدام است؟

بهترین کیف مناسب مهمانی عید کدام است؟
خلاصه

کیف مناسب مهمانی عید سال 1401 چه کیفی است؟ بهترین کیفی که می توانید برای مهمانی نوروز امسال انتخاب کنید باید با توجه به قد و اندام شما باشد تا بتوانید در مهمانی ها بدرخشید.

1400/12/12
1430 بازديد
بهترین کیف مناسب مهمانی عید کدام است؟

کدام کیف مناسب مهمانی عید است؟


برای انتخاب کیف مناسب مهمانی عید بهتر است به بعضی نکات مانند سایز، موقعیتی که قرار است از آن استفاده کنیم و اندام توجه داشته باشیم. حواستان باشد کیفی که انتخاب می کنید تاثیر زیادی در استایل شما می گذارد. تنوع در هنگام خرید کیف به اندازه ای زیاد است که ممکن است موقع خرید به این نکات توجه نداشته باشید. برای مثال اگر شما وسایل زیادی با خود حمل می کنید کیف های کمری مناسب شما نخواهند بود و یا برعکس اگر اهل برداشتن لوازم زیاد نیستید کیف های سایز بزرگ انتخاب خوبی برای شما نخواهد بود.
انتخاب کیف مناسب مهمانی عید ارتباط مستقیمی با اندام شما دارد. برای مثال خانم های قد بلند و لاغر اندام معمولا از هر سایزی می توانند به راحتی استفاده کنند به جز کیف های خیلی کوچک. اما برای خانم هایی با قد کوتاه کیف های سایز بزرگ انتخاب درستی نخواهد بود.

کیف دستی، کیف مناسب مهمانی عید

کیف های مناسب برای هر فصل

کیف هایی مثل کیف دوشی های سایز بزرگ معمولا انتخاب مناسبی برای فصل بهار هستند. این سبک از کیف ها با بیشتر لباس ها به راحتی ست می شود. دسته دوم کیف های دستی کوچک هستند، که معمولا انتخاب خانم های جوان می باشند. دسته سوم گروه کیف های زنجیری است که یکی از شیک ترین انتخاب ها مناسب برای فصل بهار است.

کیف مناسب مهمانی عید 1401

رنگ های جذاب بهاری

فصل بهار با رنگ های شاد و دلنشین در راه است. بهتر است برای این فصل از رنگ های شاد و پر انرژی استفاده کنید. رنگ هایی مثل رنگ صورتی ، زرد، آبی و... بهترینا انتخاب کیف مناسب مهمانی عید هستند.
یکی دیگر از کیف های مناسب فصل بهار و مهمانی عید کیف های طلقی است که مناسب روزهای بارانی فصل بهار هستند. تنوع زیادی از رنگ ها در این مدل از کیف های بهاره وجود دارد که به راحتی می توانید با انتخاب یکی از آنها یک ست بهاره جذاب داشته باشید.

مهمونی عید چه کیفی بندازیم

معرفی تمام مدل های کیف های بهاره

کیف های کلاچ

یکی از سبک ترین و راحت ترین کیف ها مخصوص کافه گردی و یا مهمانی و دورهمی های بهاره، کیف های کلاچ هستند که با سایز خوبی که دارند به راحتی حمل می شوند.

کیف مناسب مهمانی عید کیف کلاچ

کیف مجلسی

برای استایل های رسمی و نیمه رسمی به یک کیف مجلسی نیاز دارید. این مدل از کیف ها تنها دارای فضای کمی برای قرار دادن گوشی موبایل، کارت های اعتباری و نهایتا سوئیچ شما می باشد، اما این سبک از کیف های مجلسی استایل شما را به یک استایل خاص و زیبا تبدیل می کند.

کیف مجلسی، کیف مناسب مهمانی عید

 

کیف های طرحدار

کیف های طرح دار جذابیت زیادی در بین خانم ها دارند. این دسته از کیف ها معمولا با پارچه های طرح دار و رنگ های شاد و جذاب مناسب مهمانی عید و تابستان هستند.

کیف مناسب مهمانی عید کیف طرحدار

کیف های میکرو

یکی از کیف های شیک و ترند مناسب فصل بهار، کیف های میکرو هستند. کیف های میکرو با طراحی زیبا و شیکی که دارند، یک کیف زیبا و شیک مناسب برای مهمانی های نوروزی می باشد.

کیف میکرو، کیف مناسب مهمانی عید

کیف های یکطرفه

یکی دیگر از کیف های ترند امسال، کیف های کوچک و زیبای یکطرفه هستند. این مدل از کیف ها به دلیل کوچک بودن و حمل آسان حس خوب و دلنشینی به شما می دهند. جنس به کار رفته شده در این کیف ها، ترکیبی از چرم و ساتن است و در سایزهای مختلف مناسب تمام سلیقه ها تولید شده است.

کیف مناسب مهمانی عید، کیف یکطرفه

کیف های هلالی

این سبک از کیف ها چند سالی است که مورد استقبال خانم ها قرار گرفته است. جالب است بدانید که بهار امسال نیز میزبان کیف های هلالی خواهیم بود.

کیف مناسب مهمانی عید، کیف هلالی

انتخاب رنگ کیف مناسب مهمانی عید

اگر اهل پوشیدن ست های رنگی هستید، سعی کنید کیف و کفش تان را تک رنگ انتخاب کنید.
برای خانم هایی که زیاد اهل ست کردن نیستند بهتر است از رنگ های خنثی مثل رنگ کرم، سفید، مشکی، نقره ای و خاکستری استفاده کنند.
کیفی را انتخاب کنید که خیلی سنگین نباشد و بتوانید آن را حمل کنید. کیف های سنگین باعث خستگی شانه های شما می شود.

یک پیشنهاد ویژه

به جای خرید یک کیف گران، کیف های متنوع و رنگارنگ بخرید و با تمام ست هایتان هماهنگ شوید اگر قصد سفر در ایام نروز را دارید بهتر است یک کیف سبک و راحت انتخاب کنید که سایز آن نیز بر حسب حجم لوازمی که بر می دارید باشد.
برای سفرهایی که در آن قصد پیاده روی و طبیعت گردی را دارید، انتخاب یک کوله کوچک و سبک نیز به شما کمک می کند تا راحت تر راه بروید و از مناظر و دیدنی های اطرافتان لذت ببرید.

 

بهترین کیف مناسب مهمانی عید کدام است؟

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟