راهنمای ترکیب لباس رنگ آبی به همراه چند ایده شیک!

راهنمای ترکیب لباس رنگ آبی به همراه چند ایده شیک!
خلاصه

لباس رنگ آبی نشانه آرامش و سخت کوشی است. اصول ست کردن رنگ آبی و نحوه ست کردن رنگ لباس آبی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ترکیب رنگ ابی پاستلی با صورتی، زرد، نارنجی و طوسی روشن یک ترکیب جذاب و شیک خواهد شد.

1400/12/16
5523 بازديد
راهنمای ترکیب لباس رنگ آبی به همراه چند ایده شیک!

لباس رنگ آبی را چگونه ست کنیم؟

اگر شما از افرادی هستید که به حد زیادی به تیپ و استایلشان اهمیت می دهند حتماً از تاثیر رنگ ها در این مسئله آگاه هستید و به آن نیز توجه می کنید. اگر از افرادی هستید که فشن را دنبال می کند احتمالاً ست کردن لباس های تان و ترکیب رنگها و ایجاد هارمونی در استایلتان وسواس به خرج می‌دهید و به آن توجه ویژه ای می کنید. اما چیزی که ممکن است ندانید این است که رنگها هر کدام می توانند چه معنای خاصی پشتشان داشته باشند.

حالا بیاید کمی تاثیر لباس رنگ آبی را بر نشان دادن نوع شخصیت ما به دیگران را در مجله کالاتیتر بررسی کنیم و در ادامه به شما خواهیم گفت که لباس آبی را می توانید با چه رنگهایی ست کنید.

 در واقع وقتی که آبی میپوشید به حرفه ای ترین شکل ممکن خود را به دیگران به عنوان یک فرد کاری و آماده به فعالیت نشان می دهید.

رنگ آبی حس و حال قابل اعتماد بودن و سخت کوش بودن را به مخاطب القا می کند. در واقع این رنگ یکی از محبوب‌ترین رنگ ها نیز می باشد پس احتمال اینکه در هنگام مصاحبه کاری، شما رنگ مورد علاقه فرد مصاحبه گر را پوشیده باشید نیز بالا میرود .در نتیجه اگر قصد دارید به مصاحبه کاری بروید یا می خواهید در چشم رئیستان سختکوش تر به نظر برسید، می توانید از لباس رنگ آبی در پوشش خود هنگام حضور در محل کار استفاده کنید. رنگ آبی همچنین به شما حس حال حرفه ای تری می دهد و ست کردن آن با اکثر رنگ ها نیز بسیار آسان است.

اصول ست کردن رنگ لباس ابی

لباس رنگ آبی را با چه رنگ هایی می توانیم ست کنیم؟

حال که متوجه ی تاثیر به سزای رنگ آبی در استایل خود شدید شاید همه ی شما به دنبال این باشید که ببینید لباس رنگ آبی را می توانید به همراه کدام رنگها با لباس های خود ست کنید.

ابتدا با آبی پاستلی شروع می کنیم.

همانطور که می دانید رنگ های پاستلی در بهار و تابستان از جمله رنگ های بسیار پر طرفدارند

رنگهای پاستلی به شما و اطرافیانتان حس خوبی را القا می کنند و شما را فردی صبور نشان خواهند داد.

پوشیدن لباس‌های روشن باعث می‌شود شخص انرژی مثبت را انتقال دهد و عشق و بالندگی را به اطراف خود پخش کند. آبی رنگ آسمان و دریاست و لباس‌های آبی آرامش را القاء می‌کنند. اگر شما یک پیراهن یا روسری آبی روشن بپوشید، جوان و پرانرژی به نظر می‌آیید.

ترکیب آبی پاستلی و طوسی روشن

ترکیب آبی پاستلی و طوسی روشن:

طوسی یا خاکستری رنگی است که درست بین دو انتهای مطلق (سیاه و سفید) در طیف رنگ قرار می‌گیرد. این رنگ پرزرق‌وبرق نیست، توجهات را به خود جلب نمی‌کند و می‌تواند کسل‌کننده، دلگیر و حتی الهام‌بخش باشد. طوسی کمی مبهم و پیچیده به نظر می‌آید. مانند رنگ مشکی می‌توان از این رنگ برای تأکید رنگ‌های دیگر استفاده کرد.

اگر به دنبال ترکیب رنگی هستید که شما را فردی مصمم و جدی و سختکوش نشان دهد ما به شما این رنگ زیبا را پیشنهاد می کنیم.

ترکیبی از آبی پاستلی، طوسی و سفید

ترکیبی از آبی پاستلی، طوسی و سفید

سعی کنید در پوشیدن لباس های خود حداکثر از سه رنگ استفاده کنید و همچنین  از پوشیدن تمام لباس های خود با یک رنگ پرهیز کنید.

می توانید مانتوی آبی بلند به همراه شومیز سفید را به زیبایی ست کنید همچنین برای تکمیل تیپ خود از رنگ زیبای طوسی روشن که مکمل خوبی برای آبی پاستلی است استفاده کنید.

آبی پاستلی به همراه زرد پاستیلی و سفید:

ترکیب لباس ابی و زرد

معمولاً مهم‌ترین مشکلی که خیلی از افراد در مورد رنگ زرد دارند مربوط به ست کردن این رنگ با رنگ‌های دیگر به عنوان مکمل های رنگ زرد است. در واقع این رنگ تناژ‌های متفاوتی دارد و اولین شرط برای استفاده از رنگ زرد در استایل این است که از آن به درستی در کنار سایر رنگ‌ها استفاده کنید.

زرد پاستلی علاوه بر اینکه حس تابستان را به ارمغان می آورد اگر به همراه یک رنگ خنک ترکیب شود شخصیت شما را پر انرژی و و بسیار شاد نشان خواهد داد چرا که خاصیت رنگهای تابستانی شاد بودن است.

ترکیب این سه رنگ علاوه بر اینکه شما را فردی سختکوش جلوه می دهد باعث می شود دید اطرافیان نسبت به شخصیت شما یک فرد با پر انرژی باشد.

شما می توانید از یک مانتوی زرد به همراه شلوار آبی پاستلی و شال و کفش سفید استفاده کنید

صورتی کمرنگ به همراه آبی پاستلی:

ترکیب رنگ لباس ابی با صورتی

خوبی صورتی این است که به انواع رنگ پوست می‌آید. کافی‌ است نگاهی به انواع رنگ صورتی بیندازید و باتوجه به رنگ پوست‌ و سلیقه‌تان، از رنگ صورتی روشن تا صورتی جیغ یکی را انتخاب کنید. این رنگ کاری می‌کند سرحال و شاداب به‌نظر برسید.

صورتی کمرنگ یک رنگ فانتزی و دخترانه است. با این رنگ شما یک فرد خلاق و ایده پرداز همچنین بسیار حساس جلوه خواهید کرد.

اگر کمی آبی پاستلی به ترکیب صورتی کمرنگ اضافه کنیم علاوه بر حساس و خلاق بودن شما را فردی ریزبین در امور نشان خواهد داد.

برای این ترکیب پیشنهاد می شود از رنگ آبی برای شلوار و یا مانتوی خود استفاده کنید.

ترکیب آبی پاستلی به همراه نارنجی  :

ترکیب آبی پاستلی به همراه نارنجی  :

رنگ نارنجی نماد شور و شوق، شیفتگی، شادی، خلاقیت، عزت، جذابیت، قدرت، موفقیت، تشویق و تحریک است.

در روانشناسی رنگ ها نشان داده شده است ، افرادی که به رنگ نارنجی علاقه دارند، بسیار زود جوش و اجتماعی هستند و دوستان زیادی دارند.

هلویی، قرمز نارنجی، طلایی، کهربایی، نارنجی سوخته و نارنجی تیره به عنوان طیف های مختلف رنگ نارنجی شناخته می شوند.

رنگ نارنجی باعث می شود خستگی از تن شما و اطرافیانتان برود. این رنگ چشم ها راخسته نمی کند و در عین حال بسیار رنگ شاد و زنده ای می باشد.

معمولا از رنگ نارنجی برای فصل پاییز استفاده می شود اما اگر میخواهید از آن در بهار استفاده کنید ما به شما یک پیشنهاد فوق العاده خواهیم داد.

شما می توانید با پوشیدن یک مانتو کوتاه و فیری سایز به همراه شلوار آبی پاستلی و شال همرنگ شلوار 

جذابیت تیپ خود را دو چندان کنید چرا که این ترکیب یک ترکیب وِیژه و خاص می باشد .




راهنمای ترکیب لباس رنگ آبی به همراه چند ایده شیک!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟