چند ایده ست کردن مانتو کوتاه| کالاتیتر

مانتو کوتاه رو چه جوری بپوشیم؟
خلاصه

ست کردن مانتو کوتاه کار چندان سختی نیست. دانستن اینکه با مانتو کوتاه چه شلوار و شال و روسری بپوشیم و یا مانتوی کوتاه رو چه جوری ست کنیم؟ به داشتن استایل شیک کمک می کند.

1400/12/17
10880 بازديد
مانتو کوتاه رو چه جوری بپوشیم؟

مانتوی کوتاه را چگونه ست کنیم؟

 ست کردن مانتوی کوتاه: شاید یکی از سوالات متداول و اصلی همه ی ما باشد، هنگام خرید مانتو این باشد که مانتوی کوتاه را با چه شلواری ست کنیم؟ چه کفشی بپوشیم؟ از چه جنس پارچه ای استفاده کنیم؟ و سوالاتی از این قبیل برای یافتن جواب سوالات خود در ادامه ی این مقاله از کالاتیتر همراه ما باشید.
مانتوی کوتاه باعث می شود تیپ شما اسپرت تر و فانتزی و دخترانه تر باشد. اگر فردی هستید که به دنبال راحتی می باشید می توانید مانتوهای کوتاه را برای مهمانی ها، قرار های دوستانه و گردش انتخاب کنید.
مانتو های کوتاه معمولا افراد لاغر را پر تر نشان می دهد به شرط اینکه مانتو آزاد باشد و به آنها نچسبد. پس اگر قد کوتاهی دارید و لاغر هستید این مدل مانتو بسیار برای شما مناسب است.

ست مانتو کوتاه و شلوار جین اسکینی همراه با کتونی:

ست مانتو کوتاه و شلوار جین اسکینی همراه با کتونی:

راحتی در پیاده روی و خرید حرف اول را می زند در عین حال باید به آراستگی ظاهری و شیک بودن هم توجه کنید.
پیشنهاد ما به شما یک مانتوی ساده ی کوتاه ترجیحا فیری سایز همراه با یک شلوار جین اسکینی و یک کتونی به رنگ شال یا مانتوی شما می باشد.
همانطور که در اصول ست کردن رنگ لباس گفته شده است دقت کنید که در ترکیب رنگ های استایلتان بیشتر از سه رنگ استفاده نکنید چرا که باعث می شود شما فردی نا منظم به نظر بیایید.

ست کردن مانتوی کوتاه و شلوار اورال همراه با صندل:

ست مانتوی کوتاه و شلوار اورال همراه با صندل:

شلوار های اورال از جنس پارچه های لخت و سبک می باشند. این قسمت مخصوص خانوم هایی است که دوست دارند قدشان کشیده تر به نظر بیاید در عین حال می خواهند مانتوی کوتاه بپوشند.
این ست برای قرار های دوستانه انتخابی فوق العاده است. دقت کنید همراه با شلوار های اورال هیچوقت مانتوی تنگ جلوبسته نپوشید.
بهتر است از یک کت زیبا و ساده استفاده کنید همچنین یک صندل همرنگ کت یا شالتان برای جذابیت بیشتر بپوشید.

ست کردن مانتو کوتاه و شلوار اسکینی همراه با کفش پاشنه بلند:

ست مانتو کوتاه و شلوار اسکینی همراه با کفش پاشنه بلند:

اگر می خواهید به یک قرار عاشقانه اما صمیمانه بروید و یک استایل جسور و راحت داشته باشید این ترکیب را به شما پیشنهاد می دهیم.
شلوار های اسکینی باعث می شود پاهای شما به خوبی نمایان شود همچنین اگر شلوار های اسکینی را با مانتوی کوتاه ست کنید قد شما را بلند تر نشان خواهد داد.
حالا اگر می خواهید اندام شما ظریف تر نشان داده شود. آن را با یک کفش پاشنه دار ترجیحا ساده ست کنید. سعی کنید در این ترکیب از رنگ های روشن استفاده کنید چرا که تیپ شما را دخترانه تر خواهد کرد.

ست کردن مانتو کوتاه و شلوار چاکدار به همراه صندل:

ست مانتو کوتاه و شلوار چاکدار به همراه صندل:

امروزه شلوار های چاکدار بسیار پر طرفدار و ترند شده اند. این شلوار ها در عین اینکه شما را لاغر تر و کشیده تر نشان می دهند خاصیت فانتزی بودن دارند پس اگر به دنبال استایل فانتزی می باشید این شلوار مخصوص شماست.
مانتو کوتاه و شلوار چاکدار انتخاب هر فرد خوش سلیقه ای می تواند باشد این ترکیب فقط با یک صندل زیبا کامل می شود.
اگر نحوه ست کردن مانتو کوتاه را نمی دانید،  حتما این استایل یک انتخاب بی نظیر است. این ترکیب برای مهمانی و قرارهای دوستانه و عاشقانه مناسب می باشد.

ست کردن مانتوی کوتاه و شلوار راسته و کفش پاشنه بلند:

ست مانتوی کوتاه و شلوار راسته و کفش پاشنه بلند:

شلوار راسته تقریبا برای هرکسی با هر اندام و سنی مناسب است. شلوار راسته محیطش از بالا تا پایین یک اندازه است یعنی از زانو به پایین اندازه آن تفاوتی نمی کند و پاچه شلوار گشاد نمی شود. این شلوار روی محل طبیعی کمر نگه داشته می شود و از بالا تا پایین خیلی گشاد نیست.
شلوار های رسمی انتخابی است که در عین راحتی می توان آن را در اکثر مواقع پوشید و هیچگاه از مد نمی افتند. در ادامه به شما یک ترکیب مناسب قرار های رسمی معرفی خواهیم کرد.
ترکیب مانتوی کوتاه و شلوار راسته باعث می شود شما یک تیپ رسمی و در عین حال راحت داشته باشید حالا با ست کردن یک کفش پاشنه دار با مانتو و شلوار خود علاوه بر رسمی بودن جسور هم به نظر خواهید رسید.
اگر قرار کاری مهمی دارید می توانید این ترکیب را با خیال راحت بپوشید و تاثیرگزاری در کار خود را چند برابر کنید.

ست مانتو کوتاه و شلوار مام استایل همراه با کفش صندل:

ست مانتو کوتاه و شلوار مام استایل همراه با کفش صندل:

شلوار مام استایل مدتی است که مجددا به دنیای مد بازگشته و فضای استایل روزمره را تسخیر کرده است و امروزه به یکی از استایل های جذاب جین در بین جوانان تبدیل شده اند که گویا همه باید حداقل یکی از آن ها را در کمد لباس خود داشته باشند.
شلوار های مام استایل به مدلی از شلوار های لی و ضخیم گفته می شود که گشاد است و دارای فاق های بلند می باشند.
ترکیب مانتو کوتاه و شلوار مام استایل همراه با یک کفش صندل باعث می شود شما تیپ و استایلی دخترانه داشته باشید که برای دور همی های دوستانه بسیار مناسب می باشد.
شلوارهای مام استایل شما را پر تر از آنچه که هستید نشان خواهند داد پس اگر اندامی لاغر دارید می توانید به خوبی از این ست استفاده کنید.

ست مانتو کوتاه و شلوار اسکینی همراه با کفش لوفر:

ست مانتو کوتاه و شلوار اسکینی همراه با کفش لوفر:

تا اینجای کار حتما متوجه اهمیت شلوار های اسکینی و تاثیر آن در انواع استایل ها شده اید. قبل از آن بیایید کفش های لوفر را کمی بررسی کنیم. تا در ادامه به شما بگوییم مانتوهای کوتاه را چگونه می توانید ست کنید.
لوفر چیست؟ کفش لوفری یک سبک کفش است که معمولاً از چرم یا جیر تولید می شود.

هیچ گونه بند، چفت و بست و سایر انواع بست ها را ندارد. این یک کفش کوتاه با پاشنه صاف و زیره چرمی نازک است. ناف یک سبک کفشی است که به راحتی می توان پای خود را به داخل و بیرون آن قرار داد.

این مدل کفش ها معمولا برای قرار های رسمی و یا مهم استفاده می شود. اگر نیاز دارید استایل راحت و شیکی داشته باشید پیشنهاد ما به شما ترکیب مانتو کوتاه و شلوار اسکینی همراه با کفش لوفر می باشد.

ست کردن مانتو کوتاه وشلوار مام فیت همراه با کتونی:

ست مانتو کوتاه وشلوار مام فیت همراه با کتونی:

این ترکیب در عین اینکه ترکیبی بسیار شیک می باشد ، برای گردش روزانه هم مناسب است و شما در این تیپ و استایل احساس راحتی خواهید کرد
چرا که خاصیت شلوار های مام فیت راحت بودن است چرا که با کتونی به خوبی ست می شوند و با مانتوی کوتاه بسیار زیبا می شود.

مانتو کوتاه رو چه جوری بپوشیم؟

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟