8 تکنیک مهم خوش استایل بودن برای خانم ها!

8 تکنیک مهم خوش استایل بودن برای خانم ها!
خلاصه

خوش استایل بودن، نکات مهم برای خوش استایلی در خانم ها و چگونه در مهمانی ها خوش استایل باشیم؟ به همراه چند ایده برای خوش تیپ بودن را با هم بررسی خواهیم کرد.

1400/12/19
2375 بازديد
8 تکنیک مهم خوش استایل بودن برای خانم ها!

نکات خوش استایل بودن

برای خوش استایل بودن نکاتی وجود دارد که شما با رعایت هرکدام از انها علاوه بر خوش پوشی و اراستگی بسیار شیک تر به نظر خواهید رسید.
وقتی پای خوش استایل بودن در میان باشد بسیاری از افراد تصور می کنند باید مدل مانتوی خاصی بپوشند یا اینکه فقط رنگ لباس ها هستند که شما را خوش استایل نشان خواهند داد.
باید توجه کنید شگرد های خوش پوش بودن بی شمار هستند و نکات ریز در طرح لباس یا شلوار و یا حتی شال شما می تواند شما را خوش استایل تر نشان دهد و کاملا تیپ شما را عوض کند.
بطور مثال یقه ها تاثیر بسازایی در تغییر استایل شما از اسپورت به کلاسیک یا مینیمال دارد فقط کافیست بدانید از چه مدل لباسی با چه یقه ای استفاده کنید در ادامه ی مقاله مجله کالاتیتر خوش استایل بودن را با هم بررسی خواهیم کرد.

از شال طرحدار کنار کت ساده استفاده کنید:

تکنیک های خوش استایل بودن

کت های ساده کت هایی هستند که از گذشته طرفدار بسیار زیادی داشته اند و هیچ گاه از مد نخواهند افتاد کت های ساده و تک رنگ باعث می شوند شما به راحتی بتوانید هر شلوار و هر شالی یا هر اکسسوری را به راحتی با آن ست کنید و جدای از اینکه جنبه ی رسمی دارد امروزه از کت ها برای بیرون رفتن و قرار های دوستانه هم بسیار استفاده می شود.
پیشنهاد ما به شما این است که وقتی کت ساده ای را می پوشید از شالهای طرحدار استفاده کنید تا در عین سادگی و زیبایی به خوش استایل بودن خودتان کمی تنوع دهید.
این مدل استایل بیشتر مورد پسند افرادی قرار می گیرد که سادگی در مد برایشان در اولویت است.

از برش یقه و طراحی جدید استقبال کنید:

چگونه خوش استایل باشیم

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که مدام از یک مدل استفاده می کنید و همیشه اصطلاحا سبک خاص خود را دارید. برای اینکه بتوانید استایلی متفاوت داشته باشید کافی است بجای تغییر در سبک لباس ها فقط کمی برش های متفاوت را در دوخت لباس های خود امتحان کنید.
اینگونه علاوه بر اینکه با ظاهر جدیدی دیده خواهید شد از سبک همیشگی خود هم فاصله نخواهید گرفت.
یقه ها بر روی زیبایی شما تاثیر بسیار زیادی دارند بطور مثال گردن شما را کشیده تر نشان می دهند یا اینکه کوتاه تر چهره ی شما را گردتر می کنند یا کشیده تر سینه ی شما را بزرگ تر یا کوچک تر نشان خواهند داد.
یقه ها تاثیر بسازایی در دیده شدن مدل لباس های شما دارند. می توانید انواع یقه ها را امتحان کنید، یقه های رایج مثل یقه گرد ، یقه هفت، یقه انگیسی، یقه ی فانتزی مثل یقه دراپه و...

تکنیک مونوکروم همیشه شیک و به یاد ماندنی است:

خوش استایل بودن با تکنیک مونوکروم

بطور مثال وقتی یکدست رنگ نارنجی را انتخاب می کنید بهتر است بدانید که این رنگ مناسب استایل های کژوال خیابانی است.
یا اینکه اگر رنگ های تیره برای قرار های مهم و خاص می باشد.
از جمله رنگهایی که هیچگاه خسته کننده و تکراری نمی شوند رنگ های طوسی سرمه ای مشکی و قهوه ای می باشد.
قطعا دسته ی بسیاری از افراد هستند که طرفدار یکرنگ پوشیدن اند. یعنی شلوار و مانتو و... همه یک رنگ باشد.
دقت کنید که یکی از موارد مهم برای زیبا تر دیده شدن استایل مونوکرومی شما استفاده از اکسسوری است چرا که تیپ شما را از یکنواختی خارج خواهد کرد.
استفاده از تک رنگ در استایلتان کار بسیار آسانی است اما باید توجه داشته باشید که رنگ هایی را که انتخاب می کنید هارمونی آنها منحصر به فرد باشد همچنین بهتر است بدانید که بافت لباس هم در زیباتر نشان دادن استایل شما بسیار تاثیر گذار است.
پس استایل مونوکروم هم یک استایل فوق العاده می تواند باشد.

اگر قد بلندی دارید شلوار پاکتی بپوشید:

نکات خوش استایل بودن

یکی از تکنیک های مهم در خوش استایل بودن این است که شما بدانید متناسب با قد و وزن خود چه لباس و شلواری را انتخاب کنید.
اگر قد بلندی دارید از شلوار های پاکتی و یا شلوار هایی که قدشان کوتاه است استفاده کنید شلوار هایی که بلند هستند شما را کشیده تر نشان می دهند پس شلوار پاکتی یک گزینه ی مناسب برای قد بلند ها می باشد.

با مانتو های کلوش و پانچو شلوار جذب بپوشید:

نحوه خوش استایل بودن

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که تمایل دارید مانتوهای کلوش و یا پانچو بپوشید ولی احساس می کنید این مدل مانتو ها کمی شما را نامرتب نشان می دهد.
این مدل مانتو ها بدلیل برش آزاد و گاها استفاده از پارچه های لخت در دوخت خود این احساس را به شما القا می کنند که نمی توانید با انها فردی مرتب به نظر بیاید.
اگر علاقه دارید این مانتو ها را بپوشید می توانید از شلوار های جذب و یا اسکینی استفاده کنید.

از ترکیب رنگ های شاد در کنار هم استقبال کنید:

راهنمای خوش استایل بودن خانم ها

همانطور که می دانید امسال استفاده از رنگهای شاد در استایل بسیار ترند شده و از انجایی که فصل بهار و تابستان را در پیش داریم رنگ های شاد احساس خنک بودن را به اطرافیان شما می دهند و با دیگران با دیدنتان از اضطرابی که در طول روز خواهند گرفت کم می شود.
سعی کنید از رنگ های شاد در ترکیب لباس های خود استفاده و آنها را جسورانه با یکدگیر ترکیب کرده و بپوشید.
توجه داشته باشید که رنگ های زیبای پاستلی بسیار پر طرفداراند هم چنین سفید مکمل خوبی برای رنگهای شاد می باشد.

شلوار های داری خط اتو شما را بلند قامت نشان می دهد

چه جوری خوش استایل باشیم

بخش اعظمی از استایل ما را شلواری که می پوشیم شکل می دهد. چه بسا شلوار در نشان دادن کوتاهی یا بلندی ما چاقی یا لاغری پاهای ما و کمر ما بسیار تاثیر گزار است.
اگر طرفدار سبک کلاسیک هستید می توانید از شلوار پارچه ای استفاده کنید و اگر طرفدار شلوار پارچه و استایل های کلاسیک هستید می توانید از خط اتو در شلوار استفاده کنید چرا که هم شما را مرتب نشان می دهد و هم قد شما بلندتر به نظر خواهد رسید.

مانتو های دارای نوار دوزی یا مغزی استایل شما را رسمی تر می کند:

راز خوش استایل بودن

اگر قصد دارید در یک مهمانی رسمی حضور پیدا کنید و در عین حال برای شما بسیار مهم است که یک استایل خاص داشته باشید پیشنهاد ما به شما این است که از مانتوهای نوار دوزی استفاده کنید چرا که این مانتو ها در عین سادگی بسیار شیک و مجلسی هستند و می توانید انها را با کفش های پاشنه دار ست کنید و یا کیف های شاین مناسب مهمانی را همراه با آن استفاده کنید.

 

8 تکنیک مهم خوش استایل بودن برای خانم ها!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟